Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Forge bypass vs TT bypass

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Forge bypass vs TT bypass

    Kumpaa olette todenneet paremmaksi audin pitkittäisessä 1.8t koneessa? Forge bypass vs TT bypass.
    Onko muuta eroa kuin hinta?
    Päästääkö tuo metallinen paremman suhahduksen kuin tt:n bypass? Onko eroja kuin hinta/huoltovapaus/kestävyys?

    Bypasseista on paljon juttua ollut, mutta löytyykö kokeilijoita näiden kahden välillä?

  • #2
    Ei ne suhahda, TT bypass on huoltovapaa (kunnes hajoaa).

    Comment


    • #3
      Forge on hitaampi ja se saattaa jumittua. Vakion by-passin ainoa huono puoli on se että kalvo menee joskus puhki.

      Comment


      • #4
        Vaihdoin forgesta vakio pässiin, kun yritin saada suhinoita ja puhinoita pois tuosta omastani. Tämä muutos ei kyllä mielestäni vaikuttanut missään suhteessa mihinkään.

        Comment


        • #5
          No tuota..

          Dumpillahan ne suhinat pihalle saadaan.

          Comment


          • #6
            Kokeiltu on molempia. Muutamia eroja ainakin huomasin
            Forge by-pass:
            - jos jousi setuppi ei ole täysin oikea, niin ei välttämättä aukea aina oikeassa kohtaa
            - suht äänekäs (johtuu varmaan materiaalista, kun eihän se ulos mitään puhalla)
            - kuitenkin ihan yhtä "nopea"...tähänkin varmasti vaikuttaa oikea jousi/säädöt
            Alkup. TT by-pass
            - asenna ja unohda (paitsi sitten kun kalvo hajoaa :) )
            - ei hirveän kestävä kestävä, tai sitten sattui huono kappale
            - hiljaisempi
            - kuitenkin täysin toimiva
            En usko, että on mitään väliä kumman laittaa kiinni. Tietysti jos mennään paljonkin suuremmille paineille, niin siinä vaiheessa saattaa TT by-pass antautua helpommin. Mutta ns. "normi" paineilla ei varmasti eroa.Tällä hetkellä on vielä Forge kiinni ja hyvin on toiminut. Joskus harvoin pienellä boostilla ei aukea ja kevyesti kikottelee...varmasti sais säädöillä viimesetkin pois.

            Comment


            • #7
              Ei se boostilla pidä aueta vaan alipaineella. Jos ei aukea niin jumittelee.

              Comment


              • #8
                Niin, siis lähinnä tarkotin, että kun kevyellä kaasulla ja pienellä boostilla ajaa ja sitten kun päästää polkimen ylos tai vaihtaa vaihdetta niin saattaa jumitella. Huonosti kirjotettu :)

                Comment

                Working...
                X