Audi 90 '88 ja 2,3 AAR (kone vaihdettu joskus).
Ajatuksena olisi peruuttaa jakopää käyttämään KV/KG-moottorin hiluja, eli onko edessä korkea seinä? Mitäs kaikkea pitäisi ottaa huomioon kun mennään takaisin 80-luvulle? Laturi ja hydr.pumppu on kiilahihnoilla, eli ilmeisesti alkuperäisen PS-moottorin dampperi (hammaspyörä?) hyödynnetty.
KV:n hammaspyöriä, öljypumppua, dampperia ym. jakopään osaa löytyy kyllä. Tuleeko ongelmia kampi- ja nokka-akselin päissä? Edessä on kuitenkin laaja pakkasten jälkeinen öljytiivistyshuolto (kaikki falskaa).
Ajatuksena olisi peruuttaa jakopää käyttämään KV/KG-moottorin hiluja, eli onko edessä korkea seinä? Mitäs kaikkea pitäisi ottaa huomioon kun mennään takaisin 80-luvulle? Laturi ja hydr.pumppu on kiilahihnoilla, eli ilmeisesti alkuperäisen PS-moottorin dampperi (hammaspyörä?) hyödynnetty.
KV:n hammaspyöriä, öljypumppua, dampperia ym. jakopään osaa löytyy kyllä. Tuleeko ongelmia kampi- ja nokka-akselin päissä? Edessä on kuitenkin laaja pakkasten jälkeinen öljytiivistyshuolto (kaikki falskaa).
Comment