Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

URS4 AAN polttoaineletku

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • URS4 AAN polttoaineletku

    Näyttäisi vuotavan konehuoneesta polttonestesuodattimelta lähtevä letku jossa on teräsverkko päällä n.20cm pitkä, onko kokemusta sen vaihtamisesta tavalliseen kumiletkuun ja klemmareilla kiinni, näyttäis ahdin pakoputkineen aika likellä?

  • #2
    En ehkä laittais kumiletkulla, koska kuitenkin 4 bar paine takana. Toki toimiihan se silläkin, mutta hydrauliikkaliikkeessä tekevät sopivan letkun tohon teflonteräspunoksesta eikä edes maksa paljoa. On ainakin varmempi ratkaisu.

    Comment


    • #3
      Kumiletkua se orkkiskin taitaa olla? 4Bar ei vielä mitään teflonia vaadi, normi polttoainekumiletkut kestää yleisesti 10bar jatkuvan paineen.

      Mikäli letkussa on teräspunos päällä, ei se ole suoranaisesti mikään teräspunosletku. Teräspunosletkussa on se teräspunos vulkanoitu rakenteeseen sisälle, ja käytännössä lisää paineenkestoa. Jos letku on päällystetty teräspunoksella se on pääasiassa mekaanisen hankauskeston lisäämistä, paineenkesto ei juurikaan sillä lisäänny.

      Comment


      • #4
        Kiitos tiedoista. Niin minäkin olen päätellyt että tähän hätään fixaan sen kumisella tavan polttoaine letkulla ja kunnon klemmareilla, ja olisihan se hieno sellainen teräsneule siinä päällä, ja kyllä audilla taatusti siihen syynsä on (sakemanni tuskin mitään turhaan suunnittelee), mutta nyt ei ole aikaa käydä teettämässä vastaavaa...tästä aita matalin...

        Comment


        • #5
          Jos päissä ei ole mitään ransseja, niin aivan turha koittaa saada pysymään lemmarilla.

          Comment


          • #6
            Hyvin kestää kovemmankin paineen klemmareilla ja ilman sikkauksia.

            Comment

            Working...
            X