Kottero temppuilee yhä- a4 b5 2,8 -97 ack- koneella. Kaikki muu pelaa hyvin, mutta kylmänä käynnistyy vajaalla. Vartin lenkin jos ajaa ja sitten seisottaa puolituntia, niin lähtee kaikilla käyntiin ja toimii aivan ok, kunnes taas seisoo pidempään.... Viimeisin vaihto oli uudet tulpat (taas) ja alkuperäiset boschin tulpanjohdot (vanhat uudet mut tarvikkeet löi läpi yhden korjaamon mukaan), on vaihdettu anturia ja puolaa ym, mut tämä ei vaan asetu. Olisko ideaa kellään? Ecu? - mut sitten se et lämpöisenä kuitenkin toimii..Kellään jeesiä vikakoodin lukuun Hki?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vajaakäyntiä
Collapse
X
-
Joo vesivuoto tekee juuri tuota että käy vajailla vähän aikaa, sylinteriin vuotavan nesteen huomaa yleensä reippaasta valkoisesta savutuksesta käynnistyksen jälkeen ja siitä että ao. sylinteri paljon puhtaampi karstasta -näkynee tulpissakin ero jos nyt ei juuri vaihdetuista ole kyse.
Vuoto voi sitten olla niin että ei vuoda yhtään paineita jäähdytysjärjestelmään päin eli ei kupli paisariin päin yhtään käynnissä joten tällä tavalla katsoen ei voi olla varma ettei kuitenkin vuoda, nesteen häviämisestä sitten voi kyllä päätellä.
Comment
-
No täytyypä tutkia nuo tulpat vielä uudestaan- kun niitä äskettäin vaihdettiin niin kiinnittyipä huomio juurikin tuohon asiaan, vaan ei enää muista mikä tulppa se oli.. Neste ei mielestäni häviä mitenkään erityisesti, mut öljyä tiputtelee jonkunverran kannen välistä...Eli mitä ne vaihtoehdot on jos kansiremppaan ei tarvitse ryhtyä? Kokemusta korjailusta on niukasti, mutta jostainhan se on aloitettava...
Comment
Comment