Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rosterin äänet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Rosterin äänet

Laitoin Audi A3 ruostumattoman taka äänen vaimentimen 2.5 tuumasen ja ovali ulostulolla..
    niin tuo kumina ongelmana! Kun väänättä pienillä kieroksilla onks muilla ollut saman tyyppistä ogelmaa onks muuta vaihto ehtoo ku vaihtaa vakio tai ei rosteri pönttö tilalle??

Eiköhän se johdu pöntön ominaisuuksista eikä siitä rosterista. Minulla on rosterinen, eikä pidä mitään turhaa ääntä.

Comment

jos on aivan uusi vaimennin niin saattaa äänet vielä muuttua kun hieman karstaa kerää.. oma putkisto hiljeni paljon kun olin ajanut jotain 1000km. ja kyllä se korvakin siihen tottuu..

Comment

Tuokos tommoset rosterivaimentimet hyvät äänet? tai tuoko ylipäätään tommonen vaimennin ääntä vai joutuuko koko putkiston uusimaan?

Comment

Sehän riippuu niin paljon vaimentimesta. Ja niillähän ne äänet "säädetään", ilman sitä on aika kovat soundit. Ei se pelkkä putki siellä välissä paljoa ääntä muuta on se sitten 2" tai 3".

Comment

Juu kyllä ainakin äänet on makeet matalaa ..mutta haluisin lähinnä tietää A3 omistajilta ku ne on lyhyt peräisiä...

Comment

Paljon riippuu tosiaan vaimentajasta, minkälaiset äänet tulee. Sen olen huomannut, että ulostulolla/ulostuloilla on suuri merkitys juuri tuohon kuminaan, eli jos on kovin lyhyet ulostulot ja ne jää vähänkään liikaa auton alle, niin kumisee sisälle ikävästi. Hieman pidemmät ulostulot niin tuo "vika" poistuu.
              Tämä varsinkin Magnaflown tuotteissa havaittu. Joissakin ko. valmistajan vaimentajissa on tod. lyhyet ne ulostulot_ ei hyvä.

Comment

Eikös se alkuperäinen putkistokin ole rosteria ollut? Ainakin A4:ssä se on, kolkista en mene vannomaan.. :)

Comment

Jo vuonna -90 mainostettiin coupessa olevan "jaloteräsputkisto", mitä se lie tarkoittaakaan.

Muutama viikko sitten aloin ihmettelemään ässän pakoputkiston pörinää, joka satasen vauhdissa oli aika sietämätöntä. Veikkasin jonkun keskiliitoksen löystyneen.
                  Ässässä menee kahdella putkella taakse asti. Kun heivasin auton ylös ja tutkin putkistoa, totesin, että keskellä autoa olevassa toisessa liitosholkissa oli noin viiden millin reikä -läkkipeltinen holkki lienee putkiston heikoin lenkki. Yllättävän iso vaikutus ääniin.
                  Auton ensiapuvälineistöön kuuluvalla jeesusteipillä tehty korjaus on pitänyt jo parisen viikkoa.

Comment

Hieman offtopic mutta 1992 c4 2.8q avantissa oli ainakin ruostumaton putkisto. Mutta kannattimet eivät olleet. Joten kun putkisto täytti kymmenen vuotta piti takapöntölle rakentaa aivan uudet kannattimet, ne kun olivat ruostuneet pitsiksi. Putkisto itse oli aivan moitteeton.

Comment

Working...
                    X