Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kierrosrajoitin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    kierrosrajoitin

    onkohan audi a6 2.7 bit.tipt. quattrossa rajoitin kun oon tässä opetellut ajamaan tällä pelillä esp pois päältä kiihdytellyt vähän niin vissiin kolmosella tai nelosella alkaa räpättään noin 4500 rpm.

    #2
    On, mutta ei noin pienellä kierrosluvulla.

    Comment


    • #3
      Tekeekö samaa ESP päälläkin?
      Haiskahtaa siltä, että on jotain hämminkin rusettien ohjauksen kanssa.
      4500rpm kohdallahan pitäis ruveta vasta kunnolla potkimaan.....

      Comment


        #4
        tekee esp päällä ja ilman saman kiihtyy kohtuu hyvin mutta noin 4500-5000 alkaa nykiin ja kiihtyy kaasulla houkutellen yli 6000 eli ei ota rajoittimeen onko tuttua voisko olla jäässä jotain vai turbot pilalla

        Comment


        • #5
          MAF saattaapi temppuilla, oireet ainakin viittaa siihen.

          Comment


            #6
            miten maf:fin vika testataan

            Comment


              #7
              ajattelin viedä auton oulussa autokorjaamo nikuselle testiin "bosch car service". mitenköhän kauan tommosessa vikatestissä menee luulisin että tietokoneella kattovat missä vika on. etteivät seisota muuten vaan päiviä siellä ja lasku sen mukainen kai tietsikalla näkee onko vika maf vai turbot tai joku muu.

              Comment


              • #8
                Kyllä sieltä vikakoodeista saadaan tietoa ja lisäselvyyttä koeajolla. Vikakoodien luku ei vie muutamaa minuuttia kauempaa.

                Painota heille sitten, jos joutuvat käymään koeajolla, että kierrokset pitää nostaa tuonne 5000 pintaan jotta vika ilmenee. Itselläni oli MAF rikki ja palauttivat auton ensin koeajon jälkeen todeten: Ei tässä mitään vikaa ole. Pyysin palaamaan koeajolle ja nostamaan kierrokset sinne minne alunpitäen sanoin ja kas kummaa totesivat nykimisen ja tehonpuutteen, eivätkä pitäneet minua enään hourivana "skeidan" tuontipelin omistajana joka ei kestä Suomen suvea...Tämä kaikki siis Helsingin, ei Oulun päässä.

                Comment


                  #9
                  jos maffissa vika mitähän uus maksaa voiko vaihtaa ite sen

                  Comment


                  • #10
                    Vaihto-osana reilu 100 ?, muuten ~240 ? (Audilla). Anna niiden vaihtaa Boschin vaihto-osa (# 0 986 280 212) jos kerran Boschin huoltoon viet.

                    Comment


                      #11
                      onko audin maf boschin

                      Comment


                      • #12
                        EN ole ainakaan kuullut muun merkkisistä.
                        Kohtalontoverit voinevat vahvistaa...

                        Comment


                          #13
                          siksi vaan kysyin kun oon viemässä Boschille huoltoon

                          Comment


                            #14
                            no niin audi kävi oulussa H&J vepsäläisellä forumilla suosittelivat. vian haku sano ilmamäärämittari sökö pörhöltä uusi vaihto-osa 120 euroa vaihto ja auto toimii.tuntuu että audi hyppää vähän ilmaan kun lyö kaasun pohjaan.

                            Comment

                            Working...
                            X