Olen lueskellut eri palstoilta mahdollisia vikoja A4 vm 1998 automaattilaatikolla olevasta autosta. Monenlaisia kirjoituksia on tullut vastaan ja turbiininlukon luisto on yleisin syy nykimiseen tasakaasulla suurimmilla vaihteilla. Kiinnostaisi nuo askin lämpöantureiden paikat? Missäköhän mahtavat sijaita, jos tuossa a4:ssä sellaista on? Tuolla on aikalailla juttua aiheesta ja tuosta laatikon humppaamisesta www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=68647
Ainakin pyörintänopeuden anturit toimivat koska ovat vaihdettu, toinen oli rikki niin auto ei vaihtanut 4:sta päälle ollenkaan ja kickdown ei toiminut. Olisiko jollain tietoa onko tuossa vm98 dmu automaattilootalla a4:ssä askin lämpöanturia? Joka siis tahallaan luistattaisi turbiinia lämmittääkseen öljyä.
Ainakin pyörintänopeuden anturit toimivat koska ovat vaihdettu, toinen oli rikki niin auto ei vaihtanut 4:sta päälle ollenkaan ja kickdown ei toiminut. Olisiko jollain tietoa onko tuossa vm98 dmu automaattilootalla a4:ssä askin lämpöanturia? Joka siis tahallaan luistattaisi turbiinia lämmittääkseen öljyä.
Comment