Missäköhän olis vika kun tuo moottori kuulostaa ihan diesel koneelta? Tiedän että nämä tfsi koneet kuulostaa normaalistikkin huonolta mutta tämä ei kuulosta normaalilta. Youtubesta löytyi jonkun toisen kuvaama video jossa ääni on samanlainen kuin minulla > https://www.youtube.com/watch?v=M_XDVl-e2Tk Auto on siis A3 2.0TFSI vm2005.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.0 TFSI kuulostaa dieselkoneelta, missä vika?
Collapse
X
-
Juu käynti notkahtaa. Jos se koneen päällä oleva boxi tikittää toimii. Jos öljykorkki tai tikku ei tahdo irrota / nousta on huohotinventtiili sökö.
Jaahas. Jos toimii normaalisti niin vaikempi sanoa mun muuta. Sen verran vielä, että jos öljynsuodatin patruuna on mennyt luttuun huohotin temppuilee.
Comment
-
-
Mulla oli 149033km mittarissa kun napsahti. Meni kotelo halki, nokka-akselin säädin hajalle, imuventtiileitä solmuun jne...
Comment
-
Nokka-akselien välinen ketju kiristimineen ja muine oheistilpehööreineen vaihdettiin edelliseen 2.0 tfsi peliin 148130km kohdilla. Hävisi kyllä kaikki häiritsevät äänet kerralla.
Jos tästä olisi itse joutunut maksamaan niin lasku oli jotakuinkin 400e osat 600e työt marmorilla.Viimeksi muokannut wmpt; 21.10.2014, 10:15.
Comment
Comment