Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.7 bitin kansien tarkistaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.7 bitin kansien tarkistaminen

    On tullut haalittua varastoon käytetyt agb ja azr kannet ja pitäis nuo katella läpi.
    Mitä kaikkea noista kannattais tarkastaa? Toiset menee myyntiin ja toiset stroukki projektiin

  • #2
    Ensimmäisenä tietty halkeamat palotilasta, ja ohjurien välykset. Sitten jos on nokat ja nostimet, niin niiden kunto.

    Comment


    • #3
      Hieman offtopic, mutta eikös stroukkilohko huutais paremmin virtaavia kansia, kuin agb tai azr vakiot?

      Comment


      • #4
        Huutais jos haettas tehoja. Käytettävyyttä ja heräämistä ajan takaa ja jos sen lähemmäs 600hv koneesta saisi bensalla...sitten joskus...
        Paljos noi välykset saisi olla?

        Comment


        • #5
          Ohjurithan vaihdetaan joka tapauksessa samalla venttilinvarsien kumit.
          Jos vakiovenat pidät niin ne tarkastetaan ja hoitaan kanteen kuitenkin.

          Pakovenat vaihtaisin vaikka inconelleihin niin ei tarttee niistä enää huolehtia.

          Comment


          • #6
            Kuinka kallis paukku vakiokansien läpikäynti olisi jos esim agb kannet veis huoltoo ja teettäis perushuollon niihin ?

            Ajatellen siis että nokat on kunnossa. Eli venojen hionnat ja säädöt + venavarsien kumien vaihto

            Comment


            • #7
              Purku/kasaus, Pesu, seetit, taso-oikaisu taisi olla 400€. Siihen päälle pakovenat ja kumit.

              Comment


              • #8
                Kpl hinta vai parihinta ?

                Comment


                • #9
                  Sisältäen molemmat kannet.

                  Comment


                  • #10
                    Mulla maksoi noiden kansien täysihoito 750 euroa kappale. Siis nuo azr jotka on myynnissä. Tosin eipä noissa ole juuri mitään vanhaa. Tammerdieselillä.

                    Comment


                    • #11
                      mulla taas oli 700€/pari, ja samat operaatiot kuin Miksellä + koeponnistukset.
                      Eipä niihin Jarinkaan kansiin varmaan muuta ole tehty (ellei venoja ole uusittu kokonaan, mutta tuskin), hintahaarukkaa näyttää olevan.

                      Comment


                      • #12
                        No noihin vaihettiin ohjurit, kumit, osa venttiileistä ja taisi osa niistä kupeistakin mennä uusiksi. Täysihoito...uutta vastaavaksi käskin tehdä.

                        Comment


                        • #13
                          Venat on sit sulla maksanu "extraa", normihuoltoon verrattuna.
                          Ohjurit ja kumit ei hirveitä maksa.

                          Comment


                          • #14
                            Utelen, että missä Mike ja Aki käytti ja oliko ns. listahinta?

                            Comment


                            • #15
                              Itse käytin ihan paikallisessa koneistamossa ja hinta ei ollut tutunkaupan taxfree.

                              Comment


                              • #16
                                Mulla oli GT-motorsissa, listahinta.

                                Comment


                                • #17
                                  Hinnassa on aika selkee ero, jos vanhat ohjurit jätetään. Jos ohjureita ei vaihdeta, eikä seetikulmiin kajota läppääminen ajais ihan saman asian. Varsinkin imupuolella riittää kevyt hierasu ja seeti pitää 100%. Noissa kansiremppojen hinnoissa säästää pitkän pennin, jos ite purkaa ja kasaa, hoitaa ite imupuolen.
                                  Tuolla 400€:lla en kyllä paskais ite käsiäni, koska hinta on sika halpa.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Jos joku 400 nuo huoltaa niin ilmoituksia kehiin. Onko joensuun seudulla osaavaa konepajaa mistä kannattaisi lähteä huoltoa kyselemään ?

                                    Comment


                                    • #19
                                      Kiteen moottorikoneistamo.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Et kyllä tarvitse stroukkikonetta 600hv luokassa että heräisi alhaalta. Todella nöyrästi herää ja käytettävyys on lähes vakion luokkaa kun speksaat mm. ahtimet oikein. Nimimerkillä: ajanut lähes vakiolla ja 600hv kamppeella hiljattain. Eron huomaa vain kiihtyvyydessä.

                                        Comment


                                        • #21
                                          OT: Saahan sillä stroukilla vääntöä varmasti lisää. :)

                                          Comment


                                          • #22
                                            Hyvä kai se on että erilaisia set-uppeja kokeillaan. On sitten vertailupohjaa eri mahdollisuuksien välillä. Kuka hakee mitäkin. Myös OT.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Juu tämä on vähän tämmöistä kokeilua :D Joku ihmeen pakkomielle on tuosta kokoonpanosta. Kun sais männät hommattua niin saisi koneistukset pois alta ja hommaa eteenpäin

                                              Comment

                                              Working...
                                              X