Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jakopäänhihna

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jakopäänhihna

Eli pitäis vaihtaa jakopäänhihna ja muut oheis tavarat siinä samalla..

Auto on -00 S4 biturbo. Käykö 2.6 ja 2.8 V6 vesipumppu, kiristäjät jne. osat vai onko S4 omat kilkkeet??

Jos jollain on asiasta tietoa ja mistä osia sais edukkaimmin niin olis kiva jos laittais jotain viestiä tuleen.

Eikö noi osat melkeen kannata ostaa alkuperäiset? Itse en luottaisi "harakiri" jakopäänhihnaan...Liikkeessä vaihto maksa osineen noin 800-1000 euroo...

Comment

Onko ässään noinkin paljon kalliimpi remontti kuin pekka-perusmalli V6?

Comment

No siis mitä se pekka-perusmalli sitten maksaa merkkiliikkeessä, sitä tuossa käsittääkseni tarkoitetaan? Kyllä se vissiin noissa hinnoissa pyörii.
        Itse maksoin osineen tuosta hommasta karvan vajaa 400e, hommassa käytettiin niitä kaikkien pelkäämiä harakiriosia.

Comment

Alkuperäisvaraosatkin tehdään alihankintana niillä samoilla valmistajilla jotka tekevät niitä "tarvikeosia". Tarvikeosillakin on takuu joten kannattaa miettiä tekeekö tarvikeosilla vai alkuperäisillä eli haluaako maksaa extraa siitä että voi sanoa että on alkuperäisvaraosilla tehty. Itse pidän autoistani erittäin hyvää huolta ja kyllä voisin tuon rempan tehdäkin tarvikeosilla jos hinta on puolet siitä mitä alkuperäisillä... Koitan muistaa tarkistaa tuon hintapuolen.

Comment

Eiks ko mallin jakopää remontissa purettu puolen keulaa pois et pääsee käsiks, vai muistanko väärin? Tyyliin pois puskurit, lamput yms., jonkun kuvan muistelisin nähneeni. Ps. V8:n jakopään remontti n.950e.

Comment

Juu eli keulan siitä joutuu purkaan et pääsee käsiksi...luulis että jotain erikois avaimiikin tartte remppaan...tuolla projektit osiossahan on yhteen S4:seen vaihtoi hihnan...

Comment

Okkim sen jumpan on tehnyt...Biturbon nokkahihna
                Siellä no on ne erikoistyökalutkin selitetty

Comment

Working...
                X