Ja enempi ne kyylää niitä papereita siinä mahantuontikatsastuksessa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Onkos näissä biturboissa kuinka usein tarvetta vaihdella bensansuodatinta? Kävin öljyt vaihdattamassa viime viikolla, niin kyseli vaan kaveri, että millon on viimeksi vaihdettu, ja enpä tuohon osannut vastata mitään :/
Ja toinen kysymys, mitenkä usein perän öljyjä ois hyvä vaihtaa? Omaan ei ole ainakaan nyt pariin vuoteen vaihdettu. Ja onnistuuko kuinka jossain ihan peruskorjaamolla, vai vaatiko erikoisosaamista?
Comment
-
Vieras
PA-suodattimelle ei ole vaihtoväliä, joten jos ei tietoa koska uusittu, on varmasti hyvä uusia. Edellisessä elämässä pidettiin vaihtovälinä sitä, kun alkaa vuotamaan. ( tähän sopiva hymiö)
Peräöljyt vaihtuu ihan normaalisti, ei vaadi mitään erikoisosaamista/ työkaluja.
Kuusiokololla on proppu, kokoa en just tähän hätään muista.
Comment
-
Laitoin tuossa vajaa pari vuotta sitten tuollasen putkiston.
http://www.ebay.co.uk/itm/97-02-AUDI...item2c5dc71907
Nyt alkanu viime aikoina vähän häiritsemään, kun on tuo ääni ehkä hiukan liian kova (alan varmaan tulemaan vanhaksi :), mutta en kyllä mitään vakioputkistoakaan halua takaisin heittää. Eli saa sieltä normaalia enemmän tulla ääntä, mutta jos tuota saisi hiukan vaimennettua jollain toisella takapöntöllä. Eli mitähän tuonne oikeen voisi kokeilla, ehdotuksia?
Comment
-
Mulla on supersprintin cat-back (alkuosa xs-powerin dp+200cell katit), ei häritse matka-ajossa mutta kuitenkin murahtaa kun polkasee. Kallishan se kyllä on, onneksi oli edellinen omistaja hommannut niin ei ollut mun lompakosta pois.
http://shop.revotechnik.com/products...-s4-b5-27.aspx
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Maxpres Näytä viestiLaitoin tuossa vajaa pari vuotta sitten tuollasen putkiston.
http://www.ebay.co.uk/itm/97-02-AUDI...item2c5dc71907
Nyt alkanu viime aikoina vähän häiritsemään, kun on tuo ääni ehkä hiukan liian kova (alan varmaan tulemaan vanhaksi :), mutta en kyllä mitään vakioputkistoakaan halua takaisin heittää. Eli saa sieltä normaalia enemmän tulla ääntä, mutta jos tuota saisi hiukan vaimennettua jollain toisella takapöntöllä. Eli mitähän tuonne oikeen voisi kokeilla, ehdotuksia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jeba Näytä viestiKuinka hyvin näissä on noi alkuperäiset turbot kestänyt? Kannattaako tollaseen 200tkm ajettuun 2000 vuoden ässään,(jossa alkuperäiset turbot), vaihtaa turbot varmuuden vuoksi vai vasta ku hajoaa? Taitaa turbojen vaihto olla aika kallis paketti varsinkin kun ei itseltä onnistu..?
Comment
-
Mikä on näiden bensakiskojen alipainelinjojen tarkoitus/toimintaperiaate ja mihin tuon letkun pitäisi mennä?
http://audifahrer.com/aw/injector_r&r/014.jpg
Comment
-
Ei ne liity mitenkään muuten bensakiskoon, paitsi että ne ovat siinä kiinni. ;-) Se letku menee turbon imuputkeen. Ei niillä käytännössä tee yhtään mitään. En muista mikä niiden idea on, pitäisi katsella SSP:stä että mihin ne on tarkoitettu.
Comment
-
Noissa XS-powerin vaimentimissa tahtoo villat olla jo tehtaalta tullessaan aika kadoksissa eli olettaisin minkä tahansa laadukkaan vaimentimen toimivan paremmin. 2 in 1 out taisi olla Saalastin takapöntön malli joka sekin toiminee tehokkaammin kuin tulpa ulostulo.
Comment
-
Tuli sitten tehtyä heräteostos ja pihassa ässä. Onko tästä pre-facelift / facelift ajankohdasta nyt jotain varmuutta? Lähinnä tätä hemmetin pakosarja asiaa mietin koko yön :) Huoltokirjan tarrassa lukee 03/99.
Facelift kriteerit täyttyvät tuota digitaalista kelloa ja soitinta lukuunottamatta. Kilometrejä on mittarissa 196000 ja auto toimii kyllä todella hienosti kaikinpuolin. Sveitsistä tuotu. Pystyykö tätä selvittämään mitenkään vai odottelenko vain jos kosahtaa?! Luulisi kuitenkin näillä kilsoilla jo jotain tapahtuneen.
Comment
-
Sen näkee kurkistamalla konehuoneeseen ja ihmettelemällä pakosarjan loppupäätä. Jos kannesta menee turbon laippaan tuki"tanko", niin siellä on vanhanmalliset pakosarjat. Mutta veikkaanpa että ne ovat uudemmat. Voi olla vähän vaikea tunnistaa jos ei tiedä mitä ja mihin katsoo. Voisin yrittää ottaa joskus kuvan siitä, niin sen tajuaa paremmin.
Comment
-
Hehe. Sama pakosarja/turbon hajoaminen -painajaisyö oli itselläkin kun auton ostin pari vuotta sitten vaikka facelift mallia onkin.
Facelift on tosiaan 3/99--> Digitaalinen kello tuli 6/99. Ei sun tartte niistä pakosarjoista murehtia. Facelift mallia, tai hienommalta kuulostaa, RS4-mallia ne on.
Comment
Comment