Samat on jos ei RiSassa ole Quattro GmBh -versio. Se taitaa olla pari milliä vahvempi..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Okkimin custom DB settiä voi ihan varauksetta suositella 100 cell katalysaattoreilla. Jos vain ehtii tekemään.
Pari kuvaa omasta projektista, jossa käytettiin samoja
http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_...009110_std.jpg
http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_...009113_std.jpg
Myös edullisemmin löytyy joitakin vaihtoehtoja esim. xs-powerilta, joiden laatua jokainen voi arvioida itse.
Comment
-
Kyllä se vetarin suojan irroitus riittää.
Ei muuta kuin voimaa siihen mutteriin, kyllä se sieltä lähtee. Joskus ne vaan ruostuvat niin kiinni, että se lähtee pinnapultin kanssa pois sieltä.
Ilman räikkälenkkiä en tuohon hommaan alkaisi, se helpottaa elämää aika mukavasti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Laurimtm Näytä viestiJaahans, pistetään vaikka tähän ketjuun.. Mistäs kannattais lähteä liikkeelle kun ratin vaihdon yhteydessä ilmeni ongelma kun tööttiä painaessa Äänimerkin sulake (nro.40 - 25A) sanoo POKS! Kahdella eri ratilla/töötillä kokeiltu eli vika tod.näk. jossain muualla. Tuossa jaarli81:sen kanssa jo arvuuteltiin että:
1) Rele viallinen?
2) Sulakepohjassa vikaa?
3) Töötti/töötit hajalla ja pääsee jotenkin oikkariin?
4) Spiraalin kontakti rikki ratin takaa (toivottavasti ei)
5) Ei mikään näistä..
Mutta auttakaa nyt hyvät ihmiset jos on pienintäkään hajua mistä kannattais alottaa.
Tästä päästäänkin siihen että missä b5 ässässä on töötin rele? Entä onko äänimerkkejä/tööttejä yksi vai kaksi? Ilosesti räpsähtää sulake aina tööttiä ratista painaessa..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pillari Näytä viestiSelvisikös tämä vika? Omassa kulkineessa vastaava ongelma...
Comment
-
Juu minä tuon töötin kanssa aikoinaan tappelin kun päivitin ratin mokkaruoriin tt:n keskiöllä. Töötin rele oli jumissa, lähti pelittämään pienellä herättelyllä ruuvarilla. Mites Timo on auto muuten palvellut? Harmitti hiukan jälkeenpäin auton myynti kun olis taas tarvetta perheellisenä tehokkaalle avantille.. :)
Comment
-
Auto on palvellut ihan mukavasti. Mitä nyt kaikki vaihteet eivät vieläkään mene silmään ihan heittämällä ja auto heittää itsensä vikatilaan jos kiihdyttelee tarpeeksi :) Ensimmäistä vikaa pitäisi varmaan hoidattaa Okkimilla ja toista Porkkiksella. Ovat vaan molemmat niin kaukana täältä katsoen :)
Muuten olen kyllä ollut ostokseen tyytyväinen, monikäyttöisyyttä ja mukavuutta löytyy juuri sopivasti minulle.
Comment
-
Mulla oli facelift/prefacelift risteytys , mut kumminkin facelift niin joutu vähän ite kikkailemaan tuon JHM shifterin muutaman mm ylöspäis et lähti futaa ku junanvessa. Ei tahtonu mennä pakki päälle ku otti siihen pohjaan kiinni. Harmi et en taltioinu miten sen tein. Mut helppo ratkasu oli kumminkin ja mä en oo mikään autonasentaja :D Poropeukala näissä hommissa.
Comment
-
A6 pre-faceliftissä oli ainakin T10 kannalla etuparkit, jos en aivan väärin muista.
E: Pikavilasulla vaikuttais olevan tuonvuotisessa xenonissa joko H6W- tai T4W-kanta etuparkeissa. Riippuen valmistusnumerosta.
E2: eli taitaa kummassakin tapauksessa käydä Ba9s-kantanen ledi. Joku voinee varmistaa asian viellä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiOvat pahasti coolerien edessä.
Comment
Comment