Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Samat on jos ei RiSassa ole Quattro GmBh -versio. Se taitaa olla pari milliä vahvempi..

    Comment


      Ja samat vakaajat on myös A4 quattrossa jos on tehtaan sport-alustalla.

      Comment


        Mimmottii DP:itä suosittelette? kun nuo vanhat on nii loppuu ajatetut ja vuotaa joka kohdasta putki muutenki. Tarkoituksena joskus päivittää ainakin rs4 osiin muutkin nii ettei tarttis niitä sitte enää vaihdella.

        Comment


        • Okkimin custom DB settiä voi ihan varauksetta suositella 100 cell katalysaattoreilla. Jos vain ehtii tekemään.

          Pari kuvaa omasta projektista, jossa käytettiin samoja
          http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_...009110_std.jpg
          http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_...009113_std.jpg

          Myös edullisemmin löytyy joitakin vaihtoehtoja esim. xs-powerilta, joiden laatua jokainen voi arvioida itse.

          Comment


          • Okkim DP on olleet useamman vuoden kanssa.Toimii ja suhisee mukavasti.

            Comment


              Miten/mistä välistä downpipet saa järkevimmin turbon päästä irti?

              Terveisin nimimerkki "Kohta menee hermot".

              Comment


                yläkautta ylin mutteri. Loput alakautta. Ahdasta on. Kun saa mutterin löystymään, niin räikkälenkki nopeuttaa hommaa.

                Comment


                  Juurikin tuo ylin meinaa vastustaa, ei lähde auki sitten millään.

                  Edit: Niin joo, ja riittääkö että vetarin suojapelti on pois vai olisiko pitänyt purkaa koko vetari, että tuo kötöstys mahtuu irti?
                  Viimeksi muokannut angra; 18.9.2011, 11:13. Perustelu: lisäys

                  Comment


                    Kyllä se vetarin suojan irroitus riittää.

                    Ei muuta kuin voimaa siihen mutteriin, kyllä se sieltä lähtee. Joskus ne vaan ruostuvat niin kiinni, että se lähtee pinnapultin kanssa pois sieltä.

                    Ilman räikkälenkkiä en tuohon hommaan alkaisi, se helpottaa elämää aika mukavasti.

                    Comment


                      Ok, kiitos. Kai se on lähdettävä vielä yrittämään.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Laurimtm Näytä viesti
                        Jaahans, pistetään vaikka tähän ketjuun.. Mistäs kannattais lähteä liikkeelle kun ratin vaihdon yhteydessä ilmeni ongelma kun tööttiä painaessa Äänimerkin sulake (nro.40 - 25A) sanoo POKS! Kahdella eri ratilla/töötillä kokeiltu eli vika tod.näk. jossain muualla. Tuossa jaarli81:sen kanssa jo arvuuteltiin että:
                        1) Rele viallinen?
                        2) Sulakepohjassa vikaa?
                        3) Töötti/töötit hajalla ja pääsee jotenkin oikkariin?
                        4) Spiraalin kontakti rikki ratin takaa (toivottavasti ei)
                        5) Ei mikään näistä..
                        Mutta auttakaa nyt hyvät ihmiset jos on pienintäkään hajua mistä kannattais alottaa.

                        Tästä päästäänkin siihen että missä b5 ässässä on töötin rele? Entä onko äänimerkkejä/tööttejä yksi vai kaksi? Ilosesti räpsähtää sulake aina tööttiä ratista painaessa..
                        Selvisikös tämä vika? Omassa kulkineessa vastaava ongelma...

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja pillari Näytä viesti
                          Selvisikös tämä vika? Omassa kulkineessa vastaava ongelma...
                          Kyllä se jotenkin on selvinnyt kun nykyään tuossa autossa töötti toimii :)

                          Comment


                          • Juu minä tuon töötin kanssa aikoinaan tappelin kun päivitin ratin mokkaruoriin tt:n keskiöllä. Töötin rele oli jumissa, lähti pelittämään pienellä herättelyllä ruuvarilla. Mites Timo on auto muuten palvellut? Harmitti hiukan jälkeenpäin auton myynti kun olis taas tarvetta perheellisenä tehokkaalle avantille.. :)

                            Comment


                              Auto on palvellut ihan mukavasti. Mitä nyt kaikki vaihteet eivät vieläkään mene silmään ihan heittämällä ja auto heittää itsensä vikatilaan jos kiihdyttelee tarpeeksi :) Ensimmäistä vikaa pitäisi varmaan hoidattaa Okkimilla ja toista Porkkiksella. Ovat vaan molemmat niin kaukana täältä katsoen :)
                              Muuten olen kyllä ollut ostokseen tyytyväinen, monikäyttöisyyttä ja mukavuutta löytyy juuri sopivasti minulle.

                              Comment


                              • Mikähän siinä muuten on, että noissa JHM:n shiftereissä on kaikenlaisia ongelmia, vaikka ne on kaikkein parhaita (lue kalleimpia)? Vastapainona, kaverilla on ebaysta 10 punnan lynennin ja toimii, kun junan vessa.

                                Toi softan ominaisuus ei yllätä yhtään :)

                                Comment


                                • Joo itseäkin hämmentää tuo jhm:n kepin toiminta, prefaceliftin/faceliftin kepeissä ei ole muuta eroa kuin pohjaosan kaarevuus, molempia koitettu paikoilleen mutta ei vaan pelaa halutulla tavalla. Sen verran arvokas shifteri tosiaan että pitäisi toimia moitteetta..

                                  Comment


                                    Mun JHM:n keppi toimii kyllä kuin unelma.

                                    Comment


                                      Samoin!

                                      Comment


                                        Samoin ja kaikki muutkin mitä olen alusta saakka asentanut :) Sekä suurin osa mitä olen korjaillutkin.

                                        Comment


                                        • Mulla oli facelift/prefacelift risteytys , mut kumminkin facelift niin joutu vähän ite kikkailemaan tuon JHM shifterin muutaman mm ylöspäis et lähti futaa ku junanvessa. Ei tahtonu mennä pakki päälle ku otti siihen pohjaan kiinni. Harmi et en taltioinu miten sen tein. Mut helppo ratkasu oli kumminkin ja mä en oo mikään autonasentaja :D Poropeukala näissä hommissa.

                                          Comment


                                            Epäilen, että vika ei minun tapauksessani ole itse kepissä vaan jossain siirtovivustossa tms. Uutta osaa tuonnekin saisi JHM:ltä, mutta ei viitsisi sokkona tilailla kun ei tiedä missä se vika on. Ja itsellä kun ei ole tiloja tai tietotaitoakaan asian tutkimiseen :)

                                            Comment


                                              Aika varmasti se vika on siirtovivustossa, kun ei se keppi voi sitä tehdä jos vaan liikkuu koskematta mihinkään. Siinähän taisi olla se uniball-nivel siirtotangon päässä, veikkaisin että se rajoittaa liikettä jostain syystä.

                                              Comment


                                              • Osaako joku kertoa millä kannalla on pre-facelift xenonumpion parkkipolttimo?
                                                Pitäisi tilata ledit mutta en pääse autolle tarkistamaan. Kiitän.

                                                Comment


                                                  A6 pre-faceliftissä oli ainakin T10 kannalla etuparkit, jos en aivan väärin muista.

                                                  E: Pikavilasulla vaikuttais olevan tuonvuotisessa xenonissa joko H6W- tai T4W-kanta etuparkeissa. Riippuen valmistusnumerosta.

                                                  E2: eli taitaa kummassakin tapauksessa käydä Ba9s-kantanen ledi. Joku voinee varmistaa asian viellä.
                                                  Viimeksi muokannut RistoEe; 16.10.2011, 20:10. Perustelu: lisäilyjä

                                                  Comment


                                                    Jos nyt en aivan väärin muista, niin kanta on T10, se "lasikanta".

                                                    Comment


                                                    • Taidanpa uskaltaa tilata t10:t.

                                                      Comment


                                                      • Mikä poltin sumuvalossa??

                                                        laiskuuttani en jaksa kävellä ulos tarkistamaa, kun olen tilaamassa netistä kasan ledi polttimoita...

                                                        Comment


                                                          Veikkaan että H1. Mutta en voi sanoa tarkasti koska ne ovat olleet roskissa vuosia, jonne ne kuuluvatkin! :) Ovat pahasti coolerien edessä.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                                                            Ovat pahasti coolerien edessä.
                                                            Ihan totta kyllä,muttakun auto lastua lukuun ottamatta vielä täysin vakio, niin en näe suurempaa hyötyä coolereidein jäähdytys ilman saannista, vaan hyödyn sumareistä syksyn pimeinä aikoina kun on lähdössä aamuyöllä 02.45 töihin, niin osaa olla nuo kaikki pelto-aukeat alueet "hieman" usvan peitossa..! Niin mielessä kävi ajatus kokeilla halogeenin sijasta lediä, toimisiko paremmin..!? =)

                                                            Comment


                                                              Ei toimi. Valoteho on olematon, lähinnä huomiovaloksi jää.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X