Kuinkas onnistuu kytkimen ilmaus, kun kone on ollut irti? Mahtuuko jostain välistä ilmaamaan, koneen ollessa takaisin paikallaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Kannattaa ilmata se siinä vaiheessa kun kone (laatikon kanssa) menossa paikoilleen. Jos se on jo kolossaan, tarvitsee ohuet gynekologin kädet. Tai sitten pitää purkaa vetari ja sen lämpökilpi pois. Itse en ainakaan muuten saa sinne käsiä vaikka ei mitkään työmiehen kädet olekaan.
Comment
-
Nyt on itelläki S4 ostoslistan kärkipäässä, ja kun näitä on tässä kattellut niin heräs kysymys että kuinka palijo ässäläisen koneilla ajelee ilman isompia remontteja. Jos kuvitellaan että auto on vakio ja facelift, mikä on kytkimen lootan, turbojen sekä koneen yleisesti kestoikä. Riippuu tietenkin käytöstä, muttakun suomesta ei esimerkiksi kovin montaa yli 240tkm ajettuja löy-y myynnistä. Kattellut nuita ulkomaan markkinoita ja sieltä luultavasti ässän haenkin. Nytten sitte ois tuossa yks, -99 S4 facelift ja sillä ois ajettu 250tkm mikä kuulostaa aika paljolta, onko se paljon? Hinta kyllä olis kohdallaan kun on kaikilla varusteilla mitä tuoho aikaa on saanu, (sähkörecarot, isonavi ymsyms).
Comment
-
Mitä nyt noin 200 tkm koneita olen avannut, niin sylinterit ovat olleet hyvässä kunnossa eikä kulumaa ole juuri ollut.
Kaikkea muutahan niistä kyllä kuluu, mutta on niitä osia varmaan tuohon ikään jo vaihdettukin. Vaikea sanoa mikä on minkäkin osan kestoikä. Turbot, kytkin, jarrut, tukivarret nyt varmaankin on ne eniten huoltoa vaativat jutut, ehkä myös nokat.
Comment
-
Noista vaparin/Risan nokista on ennenkin ollut "arvuuttelua" mitä hyötyä on vai onko mitään varsinkaan pienemmillä ahtimilla esim. K04. Tuossa sattuu olemaan ajankohtainen AZ keskustelua LoGeiNeen 2.8 nokista S4 kansissa.
Comment
-
Kyllä siellä kiristyspultti on eli onnistuu.Attached Files
Comment
-
Nyt on tämä putkisto asennettu ja äänet on kyllä aika makeet. Ainut pieni juttu, että ajon aikana esim 90-120 vauhdeissa kuuluu jonkinmoista pörinää, mikä ehkä hiukan haittaa. Ehkä tuohon tottuu ajan myötä, eikä se nyt ihan hirvittävä ole. Mutta mites muilla, jotka asentanut tämän putkiston, niin kuuluuko ks nopeusalueilla pörinät sisälle? Putkiston ei pitäisi ottaa mihinkään kiinni ja hiukanhan noita kiinnikkeitä joutui taivuttelemaan että se sinne istui.
Comment
-
miten sais varmuuden että onko lastua vai ei? kesällä ostin tuon ässän ja entinen omistaja sano että on abt:n lastu ja tuli auton matkassa dokumenttia ja boksin päällä on abt:n tarra ja minähän mielissään ajelin tähän päivään asti että on ne 315hv mitä lapuissa luki. tänään sitten laitoin ahtomittarin ni ei se näyttäny ku 0.7 totta sen pitäis enempi ahtaa jos on lastu?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiEi sen välttämättä tarvitse, kun sitä kylmää ilmaa mahtuu riittävästi muutenkin ilman korkeita ahtopaineita.
Comment
Comment