RS6 replicat on mun mielest hienot, ja sopis tohon autoon. En löydä nyt linkkiä mistään. Mielipidekysymyksiähän noi on.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Twister
-
-
...Eikä ne ole RS6-vanteet, vaan noihan ovat aidot orkkis RS4 talvivanteet, 7.5x18" ET20. Kuten jokainen itseään kunnioittava nippelitiedon mestari havaitsee. :)
Täällä on aika kattavasti koottu B5 RS:n vanteet koslien alla. Ja löytyy myös ne RS6:n vanteet. Tosin en tiedä, ei varmaan ole replikat :)
Comment
-
Tuolta linkistä näytti löytyvän aika tuttukin auto :) Joku ihme teipattu risa Wörtherseessä. Kyllä leveemmät LM:t pitäis hankkia :D
Comment
-
Mikäs se tämmöinen White Shark on?
Löytyi Ruotsin Bytbilistä. En ole moisesta kuullutkaan. Onko joku oikea erikoismalli/varustelupaketti vai jonkun oma käpöstys? Ei noita valkoisia S4:ia kauhean usein vastaan tule.
En onnistunut laittamaan suoraa linkkiä ilmoitukseen, mutta tuossa lisäkuva.
Hinta muuten vain 114 500 kruunua.
Comment
-
Onkos linkistä löytyvä ässä kenellekään forumilaiselle tuttu kapistus?
http://www.lohjanportinauto.fi/xs-pr...;make=;id=1088
Comment
-
Nostetaanpa vanhaa hieman... Yritetäänkö minua nyt viedä, kun tuolla aiemmin puhutaan "isosta remmiremontista" 90.000 kohdalla ja eräs autokauppias sanoo, että se tulee tehdä vasta 120.000 kohdalla. Oleellinen kysymys, kun kaupan kohteella on ajettu 163.000. Eli vaihdetaanko remmit jo syksyllä uudelleen, vai vasta myöhemmin 240.000 kohdalla...
Ottakaas muuten perstuntumalta kantaa, onko tolkuton riski ostaa pre-faceliftin S4, jossa ei ole koskettu pakosarjoihin tai turboihin, vai olenko vainoharhainen ja missaan hyvän auton?
Comment
-
Nokkahihnan vaihtoväli on Suomessa 90 tkm, Saksassa 120 tkm. Remontti on aina yhtä iso kun siihen ryhtyy ;)
Jos tuo auto on muuten hyvä ja kunnossa sekä mieleinen, niin osta pois. Kunhan varaudut siihen että ne pakosarjat ja ehkä turbot pitää vaihtaa. Kun sen budjetoi niin eipä siinä sen kummepaa ole. Tingi vaikka hinnasta sen verran. Vaihtamisessa menee kolme päivää ;)
Comment
-
Kyllä remmi vaihdetaan 90tkm vaihtovälillä. Toki voihan sillä yrittää ajaa vaikka 200tkm, mutta sen tuntee sitten lompakossa.
Onko kyseessä nettiautosta löytyvä sininen s4?
ps. mulla olis myös myynnissä vastaava auto, jossa jo tehty kaikki tarvittava remppa ja paaljon muuta..... ;)
edit. Mikko oli (taas) nopeampi. :)
Comment
-
Viittaamatta mitenkään Tonin kanssa käymiini keskusteluihin, jatkan tästä pakosarja-aiheesta vielä:
Millaisissa hinnoissa mahtavat uudemmat pakosarjat liikkua? Ja jos orggisturboilla on ajettu "murenevakurkkuisen" pakosarjan kanssa tuo 163000, niin turbotkin lienevät vaihtovalmiit. Eli jos työn hinta jätetään laskuista pois, niin millainen pläjäys mahtaa osaluettelon alla seisoa?
Comment
-
Äkkiseltään sanoisin, että uusi k03 turbo maksaa 900-1100e/kpl. Voi toki saada halvemmallakin huolletun/kunnostetun.
Pakosarja, vähän käytettynä olen nähnyt 250e/kpl maksavan.
Asiantuntevammat kertokoot enemmän.
(ja tämä ei ollut mikään provo, meidän vaihtokeskustelun jatkeeksi) ;)
Comment
Comment