Tuohan modi syö siis tehoja :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja vepek Näytä viestiNäyttäisi Allroadissa after-run pump vuotavan, kun ajaa kaupunkiajoa pitkään ja pysäyttää auton , jonkin ajan jälkeen on auton alla lätäkkö, vettä valuu imusarjan alta. Pumpun numero on varmaankin 078965561 . Onko niitä eri versioita tai Boschin yleismalli saatavilla? Pumpun varmaankin voisi myös ohittaa, mutta varmaankin tulee vikakoodi.
Pumpun vaihtotyö näyttää aika kovalta työltä , joku on sen muistaakseni täällä tehnyt, mutta en löytänyt haulla, tosin netistä kyllä löytyy ohjeita.
Löytyy muutes pumpun uudet letkut jos tarvitset.Viimeksi muokannut Joksa_; 23.5.2018, 20:17.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja CarbinAudin huolto ohjeessa kuitenkin annettu 2.5tdi:n kohdalla max paine 7bar korkeilla kierroksilla. Dieselin ratashan on vielä pienempi ja koneessa vähemmän kierroksia.
Comment
-
Vakio 2.7 ketjuratas pumpussa. En tullut kokeilleeksi sitä dieselin ratasta siis ollenkaan mitä sillä tapahtuisi. Autokin tällä hetkellä halvaantuneena odottaa uutta kytkintä niin projekti vähän seisoo.
Tilasin uuden alkuperäisen pumpun että pääsee loppukesänä ajamaan, ennen kuin keksii mikä aiheuttaa sen 7-8bar paineen yläkierroksilla.
Comment
-
Ässä taas oireilee, abs-yksikön koodauksella hävisi edelliset ongelmat eli esp ja abs valon piippaus. Nyt ilmaantunut laturin vaihdon jälkeen seuraavia koodeja:
P16955- Brake switch implausible signal-intermittent
P16946- System voltage too low
P16885- Vehicle speed sensor-implausible signal-intermittent
P18010-Power supply terminal 30- voltage too low
P16486- Mass airflow sensor- signal too low.
Eli viittais jännitepuolen ongelmiin mutta tosiaankin akku ja laturi pitäisi olla ok. Mites tässä pitäs jatkaa, sulakkeet näyttää olevan ehjät kans.
Comment
-
Onko muilla ollut ongelmia uusien venakoppien tiivisteiden kanssa? Hammu vaihteli tähän mun yksilöön uudet tiivarit ja ne on nyt jouduttu liimaamaan kolme kertaa, kun aina vaan työntää öljyä jostain välistä.
Alkaa ns huumori loppumaan, kun eilen viimeksi tuli taas mukava öljykärypilvi pellin alta kun seisoi liikennejonossa.
Comment
-
OEMit vai tarvikkeet? Just koko Saksan reissu manattiin Jannen autoa kun koko ajan vaan käryää uusilla tiivisteillä. Molemmat tultiin siihen loppupäätelmään että merkkarin tiiviste toimii aina, tarvike toimii jos sattuu saamaan oikeanlaisen.
Maksaahan se alkuperäinen enemmän mutta eipä tarvi taas vuoden päästä olla vaihtamassa.
Comment
-
Tilannetietoa viestin 3797 tilaukseen: edelleen pakosarjat saamatta, eikä myyjä vastaa yhteydenottoihin. Tässä muutaman viikon olen soitellut useamman kerran päivässä ja laittanut sähköpostia, sitä ennen ehkä kerran viikossa.
Summa summarum - en voi suositella AG-Motorsportilta tilaamista.
Viesti 3797
Comment
-
Minulla on bitissä juuri Elringin tiivisteet ja ei pidä. Aikoinaan tappelin ACK:n kanssa samasta asiasta, kokeiltiin Reinzistä lähtien kaiken maailman tarviketiivisteitä enkä saanut pitämään. Sitten marmorilta original teile ja vuodot loppui siihen.
Kun tuota venttiilikopan tiivistettä kanteen sovitin paikoilleen, niin sen näki heti ettei tule pitämään. Tiiviste tuntuu olevan liian pitkä, aina jostain kohden nousee koholle eikä istu paikoilleen oikein mitenkään. Sama homma oli ACK:n kanssa, mutta originaali tiiviste istui paikoilleen täydellisesti.
Comment
-
Mitä sanoo raati onkohan ässän hammastanko kaput kun kolisee rattia heiluttaessa? Välystä on häiritsevästi. Kaikki tukivarret ja pallot vaihdettu eteen, myös sisäpäät. Raidetangon pultit kiristetty ja esijännitystä kiristetty eikä vaikutusta.
Raidetanko ei vuoda. Kolina ei ole identtisen voimakas ratin kaikissa asennoissa.
Vai vieläkö tuohon on jokin muu mahdollinen syy?
Comment
-
Pistetään nyt tähän topicciin tämä kysymys. Hain eilen TT:lle kaveriksi tuollaisen a6 2.7 biturbon (Rpf-656) ja kiinnostaisi tietää mitä tuolle on tehty? Ahdot nousee 1.6 bariin ja ilmamäärän ollessa 300 mg/s niin vilkuttelee moottorin vikavaloa ja alkaa pätkimään. Ei jätä kuitenkaan mitään vikakoodia muistiin, normiajolla toimii ihan hyvin. Vcds ei itseltä löydy niin reaaliaikainen logitus ei oikein onnistu, nuo arvot on torque prolla kaiveltu. Ps. Klubin tarra löytyy takaluukun kannesta.
Comment
-
Rekisterikilvellä löytyi tuollainen, siellä lukee jotain mitä on tehty.
https://www.nettiauto.com/audi/a6/9432901
Comment
-
Jakopäätä ja sen hiluja tilaamassa ja varmistaisin onko nämä oikeat:
https://spareto.fi/tuotteet/ct920wp3...iming-belt-kit
https://spareto.fi/tuotteet/6pk1856-moniurahihna
Lisäksi vinkkejä minkä merkkinen termari ja moniurahihnan kiristin kannattaisi ottaa?:
https://spareto.fi/tuotteet?utf8=%E2...rds=078121113F
https://spareto.fi/tuotteet?utf8=%E2...ds=078903133AB
Comment
-
fks? skf? ;) Katoin että JHM möisi Wahlerin termostaattia high quality oemina, sellainen olis sparetolla 12€. En tiedä meneekö hifistelyks mutta ei helpoimmassa paikassa tuo termostaatti niin kerralla sit oikea.
On mulla nokkien lukitustyökalu ja crank lock pin. Videot ja ohjeet lukaistu ja katottu muutamaan kertaan läpi, parin kaverin kanssa aikomus tehdä.
Comment
Comment