Ei ole joutanut muuta tekemään kuin lukemaan koodit, pitänee koittaa, eli jos ei muutosta liittimen irrottamisen jälkeen niin sitten sinne maffikauppaan? Eikös se niin mennyt?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Iltaa taas, elikkäs uusi maffi tuli vikakoodit kyllä poistui mutta edelleenkään auto ei toimi. Maffin johto kiinni alkaa pätkimään heti kun ahdot rupeaa nousemaan ja kun maffin johto on irti niin toimii pätkimättä ja ahtaa 0.5 baaria. Elikkäs auto "toimii" niin kauan kun ecu ei tiedä ilmamassan määrää. Mistäköhän tuota vikaa kannattaisi rueta hakemaan?
Comment
-
Katoppa et hukkaportit aukeaa; puhallat N75lta hukkiksille menevään letkuun ja kuulet jos/kun turboissa loksahtaa. Veikkaan kans vuotoa kellon ohjausletkussa, viesti #7
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=85837
Comment
-
Kyllä se tubeles-venttiilillä onnistuu. Tuolla on mitat:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=54707
Comment
-
Katoppa et hukkaportit aukeaa; puhallat N75lta hukkiksille menevään letkuun ja kuulet jos/kun turboissa loksahtaa. Veikkaan kans vuotoa kellon ohjausletkussa,
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiLaitoitko ne Turbozentrumin klemmarit? Eli tällaiset?
Comment
-
#3588, mielellään ei sais suhista, tai vetelee yliahtoille ja seokset rikkaalle ;). Onhan siinä kyllä muitakin potentiaalisia vuotopaikkoja. Pikkuvuotoon riittää et se ilmanputsarilta tulevan Y-putken lemmari on löysällä, mitä ei hoksaa jos testaat maffin jälkeen y-putken suulta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ola Näytä viestiJoo, tilasin kerralla parikyt ittelle ja kymmenen väinölälle.
Comment
-
Nyt on piru merrassa taasen bitusessa...
Taustaa viimeviikolta;
Käynti heitti tasaisilla kierroksilla 1000-2000 välissä pätkien pahasti ja kone sammui seuraavissa valoissa. Ei lähteny käyntiin, vaikka starttia huudatti punaisena. Loppujen lopuksi kone lähti pätkien käyntiin ja pääsin nilkuttamaan kotiin.
Seuraavana päivänä töihin normaalisti eikä mitää pätkimisiä, töistä pois ja taas kone pätki helvetisti. Suorasta vedosta vaihde päällä suoraan kone sammuksiin???
Taas pumpattu startilla kone jotenkin käyntiin ja nilkutettu kotia.
Pari päivää auto seisoi pihassa ja kuski kännissä, kunnes piti lähteä taas kokeilemaan mikä autossa on vikana. No ei lähde edes enää pihasta mihinkään, kone kyllä hörähtää kaikilla pytyillä vähäksi aikaa käyntii ja sammuu...
Vikakoodit luettu vacomilla, eikä näytä mitään vikaa. Maffi puhdistettu, ei vaikutusta. Bensapumppu toimii ja syöttää ja sen rele ja sulake kunnossa. Kampiakselin asentotunnistin vaihdettu, ei vaikutusta. Voiko tuon pätkimisen tehdä viallinen lambda-anturija kaasupolkimen asento-anturi??
Olen lukenut postauksia täältä, mutta mistään ei ole vielä ollut apua...
Comment
Comment