Suosiolla vaan vetarit irti. Vähintään toinen jos sitten heijaamalla on helpompi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Short shifter on suunnitelmissa asentaa. Malli on prefacelift, joten vaihdekepin nupin ja pussin poistamisen jälkeen aika ahtaalta näyttää... Parit videot kattelin ja noissa oli facelift, jossa muovikansi irtoaa vaihteensiirtäjän ympäriltä ja homma on kertaluokkaa helpompaa. Oisko nopeampaa poistaa keskikonsoli kuin nysvätä vaihto tuosta pikku aukosta? Löytyiskö jotain kuvaa / ohjetta keskikonsolin irrottamiseen?Viimeksi muokannut Luxman; 5.11.2016, 06:30.
Comment
-
Pakonokista löytyi syöpymää siihen malliin, että jotain tarttis tehdä... Onko joku kunnostanut noita, mitä mahtaisi kustantaa per nokka (tyyliin täytehitsaus ja hionta...)? Ja kukahan noita korjauksia tekee?
Vai löytyykö markkinoilta käytettyä kohtuuhintaan, niin että korjaukset ei kannata? Tarjouksiakin saa heittää tulemaan, jos joltakin sattuu pari löytymään.
Comment
-
Kiitokset tiedosta. Muutama muukin paikka on löytynyt kun asiaan oon selvitellyt. Täyttöhitsaus ja hionta on tavallisesti käytössä silloin kun halutaan muuttaa ajoituksia ja nostoa. Tässä tapauksessa kun nokkien profiili ei muutu selvitään hiomalla nokista pintaa pois sen verran että syöpymät häviää. Ja kun mitään pintakäsittelyä ei alkuperäisissäkään nokissa ole, pitäisi hiotun nokka-akselin kestää sen minkä uusikin. Hintaa hionnalle kertyy parikymppiä per nokka (R-koneistus Kerava), joka s4:n pakonokan tapauksessa tekee 120.
Comment
-
Miten rs4 vakio polttoainelinjat toimii re85 kanssa? Minulla on nyt takaa purettuna ripustukset, apurunko ja tankki pois niin samalla voisi vetää linjat uusiksi tulevaisuuden hullutuksia silmällä pitäen jos on tarpeen. Putkella auton alusta ja letkua pätkät tankin luo ja konehuoneen puolelle. Mutta miten kokopuoli, mikä on järkevä? Vakiot näyttää ainakin pieniltä.
Akun siirrän peräkonttiin nyt samalla niin saa tilaa kaukaloon mahdollisille asennuksille.
Comment
-
Tarkoitus oli kunnostaa laatikko JHM:n korjaussarjalla kun nyt se kerran on irti. Jostain kuitenkin sattui silmään maininta, että jhm:n synkrot ei kestä pakkaskeleissä. Onko kellään sarjasta moisia kokemuksia? Ja jos ei negatiivisia, niin positiiviset kiinnostaa myös.
Comment
-
Joku siitä täällä valitti, että jhm:n synkrot oli kovemmalla pakkasella hajonneet. Eipä vaan enää muista mikä ketju se oli, ja hakuhan foorumilla toimii niin hyvin, ettei mitään rajaa...
Mutta hyvä tietää, että sulla on kestäneet. Ehkäpä kyseessä oli yksittäinen tapaus, ja syyhän on voinut muukin kuin kylmä ilma. Katotaas löytyykö lisää evidenssiä puolesta tai vastaan.
Comment
-
Kyllä se haku toimii, mutta sitä pitää osata käyttää. Kannattaa hakea sanoja esim näin korjaussa* kest* niin se löytää taivutetut sanat mitä ei aina osaa arvata että miten ne on kirjoitettu.
Minä tiedän yhden toisen biturbon jossa ne ovat kestäneet muutaman vuoden.
Comment
-
Eikö Audin syncrot ole nykyään carbon pinnoitettuja kun näin muistan joskus lukeneeni. Ja nuo JHM syncrot kun on valettuja kun OEM on taottuja. Mutta jos ajatellaan asiaa niin päin, että onko noista JHM osista mitään hyötyä käytännössä, onko hajoamisen riskiä etenkin jos sattuu nopeissa vaihdoissa antamaan varattua ja lopuksi jos säästää muutaman satasen ottaen huomioon minkälainen homma nuo on vaihtaa.
Onko väärti?
AZ:llä noista muuutamia juttuja löytyy mutta ei tohon pakkasen kestoon liittyvää.
Comment
-
Jhm:m paketti on sinällään näppärä, tarvittavat tiivisteet ja muut hilppeet tulee samalla kertaa. Mutta harvoinpa kaikki vaihteet rusahtelee. Yleensä riittää jos kakkosen (ja joskus kolmosen) synkron vaihtaa. Itekin oon vähän kallistumassa sille kannalle, että hommaan pari alkuperäistä. Tässä tapauksessa kahden synkron uusiminen riittää ja hinta jää suunnilleen puoleen siitä mitä jhm:n korjaussarja kustantaa.
Comment
-
Myykö Suomessa tai Euroopassa kukaan settiä klpailukykyiseen hintaan?
Tuolla jotain mainintaa, että muutkin syncrot ois päivitettyä tavaraa, ainakin AA:n setti.
http://advancedautomotion.com/shop/p...products_id/88
Comment
-
2.4 vaparin kannet on tuolla pihalla menossa romukuormassa. Ei ihan noin totaalista mutta sytytystulppa oli kait ekana pettänyt/katkennut, irtoromut männästä läpi ja sitä sälää oli sitten venakopassa ja öljypohjassa. Ei kai se muuta vaadi kuin sopivasti vaikka veivin ja lohkon väliin kiilantuneen kikkareen ja sitten väännetään niin jokin antaa periksi.
Comment
-
BKR7EIX. Jcarlsonillahan poppasi boschilainen irti, ja sen perusteella laitoin itse NGK:n..
http://www.ebay.com/itm/NGK-IRIDIUM-.../230655996789?
Tästä ostin omani puolet halvemmalla kuin motonet tms.
Comment
-
Vakiopuolat kestää kyllä aikansa. Sitten jos haluat päivittää niin 2.0 TFSI puolia on laiteltu, mutta niitä varten pitää vaihtaa johtosarjan liittimet. Ei niitä vakioita ihan heti muihin tarvitse vaihtaa, ne riittää kyllä pitkälle. Itse laittaisin C5 RS6 puolat (siis jos vakiot ei piisaa) koska ne sopii paikoilleen suoraan, liittimet pitää vaihtaa niidenkin kanssa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiRiippuu viriasteesta. Lastupeliin vakiot, kovemmin viritettyyn F5DP0R.
Comment
-
Juu ihan vakiot aattelin lyödä tilalle sitten, kun kuitenkin poksahtaa, eli ihan varalle olisin muutaman hommaamassa.. Sen verta uusi peli itselle tuo ässä joka alla on, että tietämys on myös hyvin pientä. Tekemistä taas kyllä riittää ennenkuin kunnossa on..Viimeksi muokannut Lyziger; 23.12.2016, 11:40.
Comment
Comment