Uusilla oem laakereilla kasaan vai jollain muilla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Nyt alkaa huuomori loppua... Ostin 2000 vuosimallin purku ässästä olkavarren mikä on 4B3 407 258R osanumerolla päällepäin nöytti identtiselle vanhan kanssa paitsi tuo osanumeron loppu R kun vanhassa A
Aloin kasaamaan tuota ja ihmettelin kun ei satula halua istua, aloin tutkimaan tarkemmin ja tässä uudessa olkavarressa on kierteet niissä satulan kiinnityksissä eikä vanhat pultit mahdu edes niille.
Kysymys siis kuuluu mitä vittua täällä tapahtuu?
Comment
-
ETKA:n mukaan tuo osa on peräisin A4 Q mallista jossa joku koneista AAH ABC ACZ ACK eli 2,6l tai 2,8 litrainen V6.
Saman ohjelman mukaan tuota 4B3 407 258 A löytyy A4 sekä Passatista 2001>2002 sekä 2003>2005 joissa BDN BDP moottori eli 4,0 litrainen W8 Passatista.
edit: Myös BiT A6 sama.
Comment
-
Juu ilmeisesti myyjällä käynyt kämmi, selvittää illalla löytyykö oikea kynkkä... Kerkesin jo laakerinkin tuohon laittaa eikä sitä taida ehjänä saada irti?
Ihan on jonkun verran vastustanut tässä rempassa kaikki mahdollinen ja tuo autokatoksessa touhuaminen on aika perseestä muutenkin...
Comment
-
Comment
-
Ite tilailin tälläset omaan RS6 (Finturbo mod+) ässän rakennusprojektiin pulttien kanssa!! http://www.ahtoja.com/category/65/tarvike-eagle
Comment
-
Tässä ei puhuta nyt lohkossa olevasta kammiosta vaan imusarjan pohjassa olevasta luukusta ja sen tiivisteestä. Reikä, jonka luukku tukkii.
Tiivisteliimalla vaan läjään.
Comment
-
Antakaas hyviä vinkkejä mistä tulee vettä kuskin jalkotilaan. Tulipellin läpiviennit katsottu, ecukotelo tiivistelty, akkukaukalon tulpat poissa... Tuulilasia en ole vaihtanut, mutta kun vuoto alue näyttäs olevan jossain päin polkimia. Vai voiko auton pohjassa olla jotain "tuuletus aukkoja" jotka päästää vettä sisään.
Comment
-
Yllä oli juttua pumpuista; Pierpurgin verme ei kovin helposti istunut sisään oli sovituskehikkoa tai ei. V8-kehto ja RS-alkuperäisversio noista näyttivät vieläpä kovin samannäköisiltä keskenään. Jokatapauksessa melkoista värkkäämistä sen kanssa. (RS4 siis kyseessä)
Suurkiitokset muuten aivan muista asioista Okkimille - onpa muuten pätevä kaveri touhuamaan näitten S/RS:läisten kanssa! Tuskin silti tämä mitään uutta tietoa oli :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Carbin Näytä viestiAntakaas hyviä vinkkejä mistä tulee vettä kuskin jalkotilaan. Tulipellin läpiviennit katsottu, ecukotelo tiivistelty, akkukaukalon tulpat poissa... Tuulilasia en ole vaihtanut, mutta kun vuoto alue näyttäs olevan jossain päin polkimia. Vai voiko auton pohjassa olla jotain "tuuletus aukkoja" jotka päästää vettä sisään.
Comment
-
Takalasin pyyhkijän letku poistettu ja tulpattu säiliöstä, myös koko takalasin pyyhkijä poistettu. Pitää purkaa kunnolla sisustaa pois, jotta näkee myös sisältäpäin mistä voisi vuotaa. Vähän tuntuu että tulee enimmäkseen silloin vettä sisään kun autoa pesen juurikin painepesurilla.
Comment
-
Alkaa pian lähestymään ilmastointi kelit niin laitetaan oma kuntoon. Eli ongelmana on, että vcds antaa vikakoodin: 00792 - A/C Pressure Switch (F129)
31-00 - Open or Short to Ground
Vaihdoin kyseisen kytkimen, vikakoodi ei lähtennyt. Liittimetkin kävin wd-40 kanssa läpi, muttei muutosta. Viittaako tämä nyt suoraan katkenneeseen johtoon, huonoon liitoksee tms. ? Vai voiko vielä liittyä johonkin muuhun, tuon kytkimelle tulevat arvothan varmaan pystyisi yleimittarilla mittailemaan jos teitäisi mitä sinne kuuluisi tulla? Osaako kukaan avittaa?
Ja tarkennan sen verran että uusi kytkin oli Delphi merkkinen syystä kun ei ollut silloin Hella tarjolla..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiOpen or short to ground, suomeksi oikosulku maadoitukseen.
Comment
Comment