Veikkaisin kyllä jälkijäähypumppua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Mitä mieltä olette Ebayn kautta tilatuista nokkaketjun kiristimistä esim: saksasta molemmat noin 240e?
kokemuksia kenelläkään?
Mitä mahtaa kestää vakio veivit ja pultit teho tavote 380hp ja jos ne kannattaa vaihtaa parempiin mitkä ja mistä löytyy suht edullisesti?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kille666 Näytä viestiMitä mieltä olette Ebayn kautta tilatuista nokkaketjun kiristimistä esim: saksasta molemmat noin 240e?
kokemuksia kenelläkään?
Varmasti toimivat ja suht' edulliset saa USAsta, Blauparts. Sieltä saat vaikka sellaisen paketin missä on kaikki kiristimet ja tiivisteet, sitten vain ketjut vaikka Tepolta. Minä hommasin tuolta ja toimii.
Comment
-
Ajoitus. Käännä kampuraa ensin n. 60 astetta vastapäivään ja laita nokat kohdilleen, jonka jälkeen kampura varovasti oikeaan asentoon.
Ei millään pahalla, mutta nuo sun kysymykset on vähän sen tasoisia että saattaa tulla kallis remontti kun vaikuttaa että et oikein tiedä mitä olet tekemässä. Kannattaisi lukea korjausmanuaali ensin muutamaan kertaan kunnolla läpi niin olisi jäänyt monta asiaa kysymättä.
Comment
-
Kiertokankiin ei ole tullut laitettua lukitetta. Arp:n torque lubea kylläkin. Joo kannattaa kysellä vaan vähän tyhmempiäkin. Sehän riippuu vastaajastakin miten viisas vastaus tulee. On itekkin tän harrastelun joskus alottanut ja useat oppirahat maksanu, että tutun tuntunen tilanne.
Comment
-
Päädyin laittamaan nuo Arp:n pultit niin eipä tarvi jännittää milloin kiertokangen pultti pettää. en mikää huippu osaaja ole, mutta sen olen aina hiffannut jos en 100% varma ole jostain asiasta kysyn varmuuden asialle. Mielestäni parempi niin kuin olla epävarmana ja lyödä kone käyntiin.
Onko suomenkielistä opusta tehty V6 2.7 koneelle?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiEi ole kokemuksia ebayn kirisrimistä mutta aika harvoin ne itse kiristimet rikki menee. Vaihda kiristimien kulutuspalat ja ketjut ja huuhtele ne kiristimet tyhjäksi skeidasta pumppailemalla niitä esim. löpöastiassa.
Varmasti toimivat ja suht' edulliset saa USAsta, Blauparts. Sieltä saat vaikka sellaisen paketin missä on kaikki kiristimet ja tiivisteet, sitten vain ketjut vaikka Tepolta. Minä hommasin tuolta ja toimii.
Varastosta löytyy pari käytettyjä n. 300tkm ajettuja kiristimiä. Toinen siis viallinen ja toinen ehjä, en muista nyt että kumpi oli kampi. Joku saa nuo halutessaan postimaksujen hinnalla ennen kuin heitän kaatikselle.
Comment
-
Päädyin laittamaan nuo Arp:n pultit niin eipä tarvi jännittää milloin kiertokangen pultti pettää.
Comment
-
http://arpinstructions.com/instructions/204-6201.pdf
Jospa tästä olisi hyötyä. Tuo 30 ftlb on 40,67 Nm.
Comment
-
Oli paketissa asennustahnan alla tuo paperi lappu..
Lukee näin: If you do not have a stretch gauge, torque the bolts to 33 ft lbs. Loosen the bolts and torque them to 33 ft lbs a second time, then loosen the bolts again and re-torque the bolts to 33 ft lbs a third and final time using ARP moly assembly lubricant.
Comment
Comment