No joo, aika huonosti näköjään illalla koitin esittää asian. Eli sen sivukannen asentoa yritin kysyä, tottakai täyttöreikä on akselilinjan alapuolella.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
-
Koko perä oli räjäytettynä, eilen sain sen viimeinkin kasattua. Yhteenvetona perä oli parhaat päivänsä nähnyt. Tasauspyörästön hammasrattaat entiset ( lautaspyörä ja pinion kunnossa) ja toinen kartiorullalaakereista pyörinyt sisäkooliltaan, pinionin suurempi kartiorullalaakeri pyörinyt sisäkoolillaan ja kaikissa laakeripinnoissa kulumaa/metallia pyörinyt välissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiTarvis jälleen tarkkaa ja pätevää faktaa. Risassa vakionopeudensäädin ei toimi ja nyt on tiedostettu vika.
17947 - Clutch Pedal Switch (F36)
Tämä johti siihen, että on uusittu tuo katkaisija, mutta eihän tuo auta kun ei tule jännitettä koko pistokkeeseen..Nyt siis kaipaisin apuja. Tuohon katkaisijaan tulee puna-vihreä sekä sini-musta johto. Sinimustahan on maa, joten eikö riitä, että tuon punavihreän johdon uusii suoraan Ecu:n liittimestä tonne katkaisijalle siinä toivossa, että johto on jostain poikki? Tuskin Ecu:n päästä on pimeänä, jos kerta jättää tuon vikakoodinkin?
Tuleeko toi kyseinen punavihreä johto siihen Ecu:n alla olevaan valkoiseen liittimeen, mihin vakkarin viiksen pinnit myös tulevat? Ja samojen johtojen kaverina kimpassa Ecullekin? Onko jollain tiedossa Ecu:n pinnien selitykset tai sitten vain se varma fakta, mistä vedän uuden johdon tonne katkaisijalle.Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiOliko tähän kellään mitään jeesaavaa tietoa? Kuuluuko tohon kytkinpolkimen katkaisijalle tulla jännitettä ollenkaan vai onko pelkästään maajohdot, jotka kytkeytyvät toisiinsa? Olisi kiva saada vakkari toimimaan ja kai tuon katkaisijan kuuluis toimia muutenkin ajon aikana..
Eli loppujen lopuksi kaivoin netin syövereistä pinnikartan: http://www.docdroid.net/zrj0/2001-au...inout.pdf.html
Pinni 39:hän oli tuo kytkinpolkimen katkaisijan Eculta lähtevä pinni, jännitteellinen piuha siis. Kokeilin Ecun liittimestä kulkeeko informaatiota katkaisijan liittimelle asti, no kulkihan se. Totesin jo Ecun olevan rikki, kunnes aloin pohtimaan voisiko se Ecun pinni olla liian löysä liittimeensä. No muihin liittimiin verrattaessahan se oli juurikin näin. Ecun pinni tuli niin kohtisuorasti liittimeen, ettei saanut kunnon kontaktia, vaikka pienellä johdon säikeellä testattaessa totesin kaiken olevan kunnossa. Liittimen kiristys ja alko toimimaan. Ilmeisesti joskus aiemmin Ecun ollessa irti päässy kyseinen liitos löystymään. Nyt toimii katkaisija niinkun pitääkin. Mukava ajella kun on vihdoin vakkari käytössä ja muutenkin katkaisija toiminnassaan. Vaikutti todella kivasti myös koneen toimintaan, vaihdot ei oo enään niin töksähteleviä kuin aiemmin.
Comment
-
Joo, ei sattus olemaan varaosa numeroo ku kävin uuven anturin jo hakemassa ja anturi on 1.6 motin. Sanoivat että käypi ässään, vaan en löyvä samanlaista töpselii paisarin alta
Joo kiitoksia avusta! Löyty töpseli ja sama on numero sarja eli pitäs passata
Kiitoksia avusta! Anturi tuli vaihettuu, vielä ylä kautta:D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiPaljonkohan metallimujua on öljyjen seassa?
Comment
-
Ahaa...
Eli pitää uhrata yksi pakonokka ja nostaja ja ajella yksi pakoventtiili rikkonaisena kunnes saan toisen moottorin kasaan...
Yllättävän hyvinhän tuo on toiminut noinkin, rallatusta lukuunottamatta. Tosin osan rallatusta oli varmasti myös aiheuttanut nk kiristin ja ketju kun oli aikamoiset orkoset kannessa
Comment
-
Kyllä sen jousen saa vaihdettua paikoillaan. Nokka irti ja tulpan tilalle adapteri jonka kautta saa syötettyä paineen sylinteriin. Tai sitten paljon narua. Sitten vaan painaa lautasen alas, kiilat pois ja jne.
Ennemmin siellä kyllä on nostin puhki.
Comment
-
Laitoin varaosakannesta nostimen ja sama homma.
Mulle kaveri ehdotti tuota samaa metodia jo. Nythän se kyllä pitää laittaa kuntoon kun jakopäätä samalla laitetaan.
Kellään tuollaista adapteria lainata?
Edit: Puristuspainemittarilla varmaan tekee saman homman?
Ei ole ennen tullut tehtyä tuota hommaa mihinkään vehkeeseen, enkös minä tarvitse jonkun erikoistyökalun millä painaa sitä pakettia että saa vaihdettua sen jousen?Viimeksi muokannut jj s14; 13.10.2015, 00:00.
Comment
Comment