Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
    Ei käy, koska linkki ei toimi ;)
    Jos oma-aloitteisesti kopioi osanumeron hakukenttään, niin tulee kyllä hinta ;)

    Comment


      Juu, toki niin tein :)

      Comment


      • Onko muut s4 b5 omistajat huomanneet että kun Esp hyppää peliin mukaan, se vie virtaa niin paljon että ajovalot himmenee hetkellisesti? Omassa on kyllä tällähetkellä normi halogeenit, joten ei välttämättä xenoneilla niin helposti huomaa.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
          Tilaa sparetolta. Osanumerot näkyy jarru upgrade-ketjussa
          http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=283

          Hinta 43€/kpl
          Kiitos. Tätä kaipasinkin. Häätyy tuolta tilata.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Mehtala Näytä viesti
            Onko muut s4 b5 omistajat huomanneet että kun Esp hyppää peliin mukaan, se vie virtaa niin paljon että ajovalot himmenee hetkellisesti? Omassa on kyllä tällähetkellä normi halogeenit, joten ei välttämättä xenoneilla niin helposti huomaa.
            Kyllä ne xenonitkin vilkkuu.

            Comment


            • Kaipa se on sitten enemmän ominaisuus kuin vika :D

              Comment


              • Onko muilla tullut vastaan tälläistä ongelmaa. 2 vaihde, paineet jämähtää 1b sitten hyppää 1.7b, 3 vaihde veto normaali. Ongelma tuntuu olevan ainoastaan 2 vaihteella tuo outo paineiden pysähtyminen.
                Viimeksi muokannut Artsi; 17.1.2015, 18:12.

                Comment


                • Kellään 551D boxillisen ässän johtosarjaa josta voisi katsoa mihin pinneihin menee maffin johdot? Tai jos jollain olisi kaavio? Pitäisi vielä ennen boxin ostoa testerillä mittailla onko siellä jotain häikkää.
                  Melko kovan kulutuksen saa aikaa tuo maffi vika, 13l sataselle mummoajelulla...ja silti antaa maffin lisäksi vikakoodia bank1 liian laiha seos

                  Comment


                  • En tiedä onko 551D boxin vai minkä, mutta -00 S4 AGB maffin kytkentäkaavio ohessa
                    Attached Files

                    Comment


                    • Kiitos! Mikähän idea tuossa on että yksi johto menee egt:n kautta?
                      Vielä kun nuo pinnit olisi tuossa selvemmin mainittu vai enkö vain älynnyt?
                      Btw. Aika hassu tuo earth connection, ihmettelinkin sitä johdon pätkää kun kävin läpi johtojen kuntoa
                      Viimeksi muokannut jj s14; 21.1.2015, 01:27.

                      Comment


                        Ei se mene EGT:n kautta vaan saa plussasyöttönsä samasta johdosta kun EGT:t.

                        Comment


                          Eihän se EGT:n kautta mene, vaan siitä tulee virrat. Ja onhan tuossa pinneillä selvästi numerot? MAFfilta ne menee ECUlle pinneihin 27, 29 ja 53.

                          Comment


                          • Jep, tämä selvä. Muistelin että siellä oli monta pientä liitintä rivissä.
                            Jos mulla menee ecu vaihtoon niin saanhan vanhan ohjelman siirrettyä uuteen boxiin vaihdattamalla sen "lastun" siihen?

                            Comment


                              Saa vaihdettua.

                              Comment


                              • Onko tietoa mitä eroa hinnan lisäksi näillä kahdella tuotteella on ? Tuoteselosteet on senverta kovaa kamaa, että tietämätöntä hirvittää.http://sidmotorsport.pl/en/inne/1147...lnika-rs4.html ja http://sidmotorsport.pl/en/inne/1024...lnika-rs4.html

                                -Ja vastaus oli niinkun arvelinkin. Halvempi s4 ja kalliimpi Rs4 tyyny. Kiits
                                Viimeksi muokannut mikero; 21.1.2015, 16:38.

                                Comment


                                • ARE:hen tarjotaan oil cooleriksi 078117021E, hinta yli 70€. 2.8:sin 078117021A maksaa taas alle 25€ eli käykö A, E:n tilalle?

                                  Comment


                                    Kyllä se voisi käydä, mutta joudut muokkaamaan letkuja/putkia koska 2.7:ssa lähdöt mene suunnilleen suoraan, ja tuossa ristiin.

                                    Comment


                                    • Letkut on 2.7:ssa ja 2.8:ssa samalla osanumerolla. O-rengas on E mallissa suurempi. Mullahan puuttuu nuo kaikki osat, joten halvemmalla mennään kokeilemaan ja ostetaan sitten lopuksi oikeat kalliimmalla :)

                                      Comment


                                        Marko, multa löytys ässästä purettu jalka, numeroa en nyt muista. Yv:llä voidaan jatkaa.

                                        Comment


                                          Oliko se nyt niin että 2.4 V6 kannet on niitä isompikanavaisia joita bitukkarakentajat haalii? Mietin että tulee tuo A6 no-tronic 2.4 V6 30V koneella nyt purkuun ja kannet joutaa vaikka irrottaa.

                                          Comment


                                            Onhan ne.

                                            Comment


                                              Onko niistä isommista reiistä sitten hyötyä. Eikös joku 1.8T-virittäjä palannut takaisin pikkureikäiseen kanteen?

                                              Comment


                                                Olikohan se jotenkin niin että +600hp tasolla vasta alkaa olemaan merkitystä.

                                                Comment


                                                  Mutta joissakin 2.8 kansissa on myöskin saman kokoiset kanavat mitä 2.4 kansissa

                                                  Comment


                                                    Taitaa olla käytännössä saman kokoiset kanavat 2.4/2.8 kansissa ja ero tulee lähinnä valutoleransseista.

                                                    Comment


                                                      Mitä nyt olen 2.8 kansia mulkoillut niin niissä on ollut karvan verran isommat imukanavat.

                                                      Comment


                                                        Hehe. Monet sanoo että taas 2.4 kansissa on isommat. Toisin sanoen todistit just että kyse on vaan valutoleranssien sisällä olevista eroista. Milli pari jompaan kumpaan suuntaan eli ei varmaan ole edes merkitystä.

                                                        Comment


                                                          Minusta teollisella prosessissa on jotain aika pahasti vialla, jos lopputuotteen toleranssit on näin suuret. Siis +/- 1-2mm heittoa kanavien koossa. Tuo on oikeasti paljon.

                                                          Comment


                                                            En tunne tarkemmin metallien valutekniikkaa mutta ihan mutulla heittäisin että ihan normaalia toleranssia on jos kanavat on valun jäljiltä parin millin sisällä.

                                                            Comment


                                                              On nähty jopa parin millin heittoa saman kannen eri sylinterien kanavissa. Miksen projektitopikista lainattua:

                                                              "My head is ARJ and there was ~2mm difference between the ports, smallest vs largest were 54,5mm vs 56,58mm.!? Don´t know is there some reason for this or is it just poor manufacturing?"

                                                              http://audisrs.com/sutra311949.php#311949

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X