Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kyllä sinne mantuu pulttipyssyllä pitkällä jatkolla, ja sellaisella nivelvarrella jossa hylsy kääntyy muutaman asteen. En siis tarkoita sellaista missä on oikea nivel.

    Comment


      Jollain raudalla ristikon kohdilta pitää vastaan.

      Comment


      • Jatkovarsi ristikkoon ja kääntää sen niin että nojaa pohjaan, niin vapautuu molemmat kädet pulttien irroitukseen.

        Comment


        • Täytyy kokeilla vielä uudestaan ilman paineilma vehkeiden lainausta. En saanut lukittua sitä siitä keskeltä ekalla kerralla silleen, että ois molemmat kädet ollut apuna. Toivottavasti nyt sais, niin pääsis vetämään motin pois.

          Comment


          • Oon irrottanut sen muutaman kerran, tuun vaikka jeesaa tällä viikolla joku päivä

            Comment


            • Hyvin irtos pultit toisella yrittämällä kardaanista. Vklp kokeilen koneen irroitusta. Kesäkuntoon 2015 etenee.

              Comment


              • Joensuun bitit telakalla. :D Joo elikkä tavote on vaihtaa 1 bankin nokkaketju tiivisteiden vaihdon yhteydessä. Venakoppaan on ketju tehnyt urat, eli ilmeisesti ketju venynyt. Otin imunokan kone YKK:ssa. Missä koneen asennossa pakonokka kannattaa ottaa/laittaa takasin? Eli missä asennossa olis venttiilit ylhäällä. Nokkapukkien kiristysmomentti?

                Comment


                  Näethän sinä milloin nokka ei paina venttiilinnostimia. Käännä sitä vähän vastapäivään, niin silloin ei pitäisi painaa. Voi sen tosin ottaa siinä YKK:ssakin irti. Momentti on 10 Nm.

                  Comment


                  • Niinno jos aivoja alkaa käyttämään, niin senhän näkee tosiaan suoraan nokasta..

                    Comment


                    • Tuli sparetolta hommattua kunnostettu lauber merkkinen laturi ässään. Miten tämä uusi laturi kuuluu kytkeä herätevirran osalta? Laturissa on liittimet b1+, b2+ ja lisäksi joku kaksi napainen liitin. Vanhassa vain b+ ja d+

                      Comment


                        Iso pluskaapeli jompaan kumpaan B+ liittimeen, tuskin merkitystä. D+ toiseen kaksinapaisen liittimen pinneistä, kyllä sieltä pitäisi sama merkintä löytyä.

                        Comment


                        • Kiitos. Olihan tuolla näköjään Carbin samaa pähkäilly viestissä #2277

                          Comment


                          • Lukeeko hitachi MAF ihan normaalisti jos laittaisin talven ajaksi kartiosuodattimen suoraan maffiin kiinni? Maffissa on oma verkkonsa, riittäneekö se estämään pyörteilyn. Sytkän pääteasteet luultavasti kestää talven olla ilman jäähdytyslevyä vai kannattaako ne jäähdytysripaan pultata? Apexin dual funnel kuivasuodatin olisi hyllyssä. Toivottavasti ei hirmu kovat imuäänet tulisi. Helpoin tapa olisi webaston asennus toteuttaa ilmanpuhdistimen tilalle. Ei tarvitse minnekään pohjaan sitä piilottaa vaan se olisi helposti asenneltavissa ja suht lyhyet letku vedot. Keväällä voisi sen sitten ottaa pois ja vakio suodattimen laittaa takaisin ennen kuin tiet alkaa pölyämään. Bensan saisi ihan vierestä. Paluulinjaan n. puolen litran säiliö pitäisi riittää hyvin. Eikai paluulinjassa mitään venttiileitä ole, että saa korvausilmaa väärään suuntaan webaston pumpatessa polttoainetta. Helpottaa asennusta kummasti, kun ei tarvitse tankille viedä putkea, pumppua sekä pumpun sähköä. Ruostuuko mustasta raudasta tehty säiliö vai täytyykö jostain hankkia rosteri- tai alumiinisäiliö?

                            Comment


                              Onkos preface ja facelift mallin imusarjoilla muuta eroa kuin ulkonäkö?

                              Comment


                              • Onhan niillä. Tuossa imusarjan viilaus topicci http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=68152

                                Comment


                                  Kaikissa facelifteissa ei ole uutta imusarjaa, se on tullut vasta "2001.5" malliin, eli ihan viimeisimpiin. Sitten on vielä tuoreimmassa Allroadissa vastaavankaltainen imusarja kuin RS4:ssä, mutta pienemmillä kanavilla. Siinä on se etu että ei ole kumista Y-letkua, vaan se on alumiinia niinkuin risassa. Liekö se kävis suoraan ässiinkin, en tiedä kun ei ole tullut vastaan. On aika harvinainen.

                                  Comment


                                  • Mutta onko tuossa 2001.5 mallissa nyt sitten se pienempi kaasuläppä?

                                    Comment


                                      Sama se on kaikissa, paitsi risassa.

                                      Comment


                                      • Poiketaan jonkunverran imusarja keskustelusta, mulla kytkimen painelaakerista uupuu se muovinen osa mikä ottaa kontaktin paineasetelman kanssa, tarviiko tässä nyt sitten alkaa metsästään uutta painelaakeria vai kärsiikö laittaa tolla vanhalla pyörimään ilman että se muovi on siellä välissä? mahtaakohan se kirskua tai ääntää jollain tavalla?

                                        Comment


                                          Ei ole tullut kokeiltua ilman sitä, mutta luulishan tuon toimivan ilmankin. Onpahan ainakin se riski vähemmän että se muovi menee paineasetelman sisään ja jumittaa sen. Sellaista nimittäin on käynyt kun painelaakeri on riittävän vanha, niin se muovi halkeaa ja menee johonkin. Sitten kytkin ei enää irrota.

                                          Comment


                                            Uusi painelaakeri ei paljoa maksa suhteessa, kuin pistelet vanhalla laakerilla ja viikon päästä pistät taas paketin levälleen sen laakerin vaigdon takia.

                                            Eikös siinä käy niin jos sitä osaa ei ole painelaakerissa, asetelma ei aukene täysin kunnolla?

                                            Comment


                                              Joo tuskin siinä kohti kannattaa säästää. Uusi laakeri maksaa jotain 50€.

                                              Se muovihan ei ole kovin paksu, eli luulisi työsylinterin liikematkan riittävän ilman sitäkin, mutta niinkuin sanoin, en ole kokeillut. Enkä välttämättä haluakaan kokeilla ;)

                                              Comment


                                              • Aivan, mietin vanhan laittamista oikeastaan siksi koska en ole löytänyt uutta pelkkää laakeria, onkohan hyllytavaraa missäänpäin suomea?

                                                Comment


                                                  Väittäisin että se on tämä vaikka siellä muuta lukeekin:
                                                  http://teksti.motonet.fi/fi/tuote/844187

                                                  Varmaan jokaiseen tarvikeliikkeeseenkin tukkurilta tilattavissa. LuK 500 1050 10, Sachs 3151 271 937, Valeo 804022 jne.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                                                    Se muovihan ei ole kovin paksu, eli luulisi työsylinterin liikematkan riittävän ilman sitäkin, mutta niinkuin sanoin, en ole kokeillut.
                                                    Ei riitä. Olen kokeillut :)

                                                    Comment


                                                      Kaikissa laakereissa ei ole sitä muovia siinä päällä.

                                                      Comment


                                                      • Onko preface ja facelift takasatuloiden kannakkeet samat? Vai onko niissä eroa?

                                                        Comment


                                                          Ei ole samat.

                                                          Comment


                                                          • Yleistiedon kohennusta vailla. Mikä tarkoitus tuolla letkulla on ? Öljyn lisäystä varten vai ?
                                                            Attached Files

                                                            Comment


                                                            • Huohotus

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X