Kyllä sinne mantuu pulttipyssyllä pitkällä jatkolla, ja sellaisella nivelvarrella jossa hylsy kääntyy muutaman asteen. En siis tarkoita sellaista missä on oikea nivel.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Joensuun bitit telakalla. :D Joo elikkä tavote on vaihtaa 1 bankin nokkaketju tiivisteiden vaihdon yhteydessä. Venakoppaan on ketju tehnyt urat, eli ilmeisesti ketju venynyt. Otin imunokan kone YKK:ssa. Missä koneen asennossa pakonokka kannattaa ottaa/laittaa takasin? Eli missä asennossa olis venttiilit ylhäällä. Nokkapukkien kiristysmomentti?
Comment
-
Tuli sparetolta hommattua kunnostettu lauber merkkinen laturi ässään. Miten tämä uusi laturi kuuluu kytkeä herätevirran osalta? Laturissa on liittimet b1+, b2+ ja lisäksi joku kaksi napainen liitin. Vanhassa vain b+ ja d+
Comment
-
-
Lukeeko hitachi MAF ihan normaalisti jos laittaisin talven ajaksi kartiosuodattimen suoraan maffiin kiinni? Maffissa on oma verkkonsa, riittäneekö se estämään pyörteilyn. Sytkän pääteasteet luultavasti kestää talven olla ilman jäähdytyslevyä vai kannattaako ne jäähdytysripaan pultata? Apexin dual funnel kuivasuodatin olisi hyllyssä. Toivottavasti ei hirmu kovat imuäänet tulisi. Helpoin tapa olisi webaston asennus toteuttaa ilmanpuhdistimen tilalle. Ei tarvitse minnekään pohjaan sitä piilottaa vaan se olisi helposti asenneltavissa ja suht lyhyet letku vedot. Keväällä voisi sen sitten ottaa pois ja vakio suodattimen laittaa takaisin ennen kuin tiet alkaa pölyämään. Bensan saisi ihan vierestä. Paluulinjaan n. puolen litran säiliö pitäisi riittää hyvin. Eikai paluulinjassa mitään venttiileitä ole, että saa korvausilmaa väärään suuntaan webaston pumpatessa polttoainetta. Helpottaa asennusta kummasti, kun ei tarvitse tankille viedä putkea, pumppua sekä pumpun sähköä. Ruostuuko mustasta raudasta tehty säiliö vai täytyykö jostain hankkia rosteri- tai alumiinisäiliö?
Comment
-
Onhan niillä. Tuossa imusarjan viilaus topicci http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=68152
Comment
-
Kaikissa facelifteissa ei ole uutta imusarjaa, se on tullut vasta "2001.5" malliin, eli ihan viimeisimpiin. Sitten on vielä tuoreimmassa Allroadissa vastaavankaltainen imusarja kuin RS4:ssä, mutta pienemmillä kanavilla. Siinä on se etu että ei ole kumista Y-letkua, vaan se on alumiinia niinkuin risassa. Liekö se kävis suoraan ässiinkin, en tiedä kun ei ole tullut vastaan. On aika harvinainen.
Comment
-
Poiketaan jonkunverran imusarja keskustelusta, mulla kytkimen painelaakerista uupuu se muovinen osa mikä ottaa kontaktin paineasetelman kanssa, tarviiko tässä nyt sitten alkaa metsästään uutta painelaakeria vai kärsiikö laittaa tolla vanhalla pyörimään ilman että se muovi on siellä välissä? mahtaakohan se kirskua tai ääntää jollain tavalla?
Comment
-
Ei ole tullut kokeiltua ilman sitä, mutta luulishan tuon toimivan ilmankin. Onpahan ainakin se riski vähemmän että se muovi menee paineasetelman sisään ja jumittaa sen. Sellaista nimittäin on käynyt kun painelaakeri on riittävän vanha, niin se muovi halkeaa ja menee johonkin. Sitten kytkin ei enää irrota.
Comment
-
Joo tuskin siinä kohti kannattaa säästää. Uusi laakeri maksaa jotain 50€.
Se muovihan ei ole kovin paksu, eli luulisi työsylinterin liikematkan riittävän ilman sitäkin, mutta niinkuin sanoin, en ole kokeillut. Enkä välttämättä haluakaan kokeilla ;)
Comment
-
Väittäisin että se on tämä vaikka siellä muuta lukeekin:
http://teksti.motonet.fi/fi/tuote/844187
Varmaan jokaiseen tarvikeliikkeeseenkin tukkurilta tilattavissa. LuK 500 1050 10, Sachs 3151 271 937, Valeo 804022 jne.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiSe muovihan ei ole kovin paksu, eli luulisi työsylinterin liikematkan riittävän ilman sitäkin, mutta niinkuin sanoin, en ole kokeillut.
Comment
-
Comment