Yks typerä kysymys XS-power catbackistä vielä. Mitenkä olette tiivistäneet tämän kohdan putkistosta? Kolvilla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Onko S4 ja RS4 alustat (jousi/iskari) samalla rakenteella? Speksit tietenkin ovat eri, mutta onko kiinnityksiltään vastaavat. Mielessä käynyt BC Racingin BR coiloverit, joihin saa valittua haluamalla jäykkyydellä olevat jouset. Alusta myös jäykkyyssäädettävä. Myös kyseisen alustan säätö herättänyt mielenkiintoa, poikkeaa muiden merkkien säätömenetelmästä, missä jousto voidaan pitää samana korkeudesta riippumatta. Hinnan suhteen kyllä herättää epäilyksiä laadusta, mutta paljon hyvääkin kuullut merkistä. Tällä hetkellä alla loppu ajetut H&R coilit, joista ei oikeastaan muuta hyvää sanottavaa että hyvä ajaa mukulakivikadulla :) niistä VE alajousilautanen hajoomassa.
http://shop.mamasan.fi/product/show/...er-alustasarja
Tässä vielä H&R joista tosiaan jo täällä foorumillakin todettu että etujousi/tolppayhdistelmä on väärä jo tehtaalta. Säädöt melkein yläpäässä, mutta tolppa melkein pohjassa ja madallus aika reilu!?!
Comment
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116684
Tuossa linkissä on muutama lista missä niitä on ollut. Tiedä sitten hyötyykö tuosta mitään.
Comment
-
Kyllähän tuosta apua on. Mutta mikäköhän tuon 4B0907551D/Bensiinimoottorin ohjausjärj. F >> 4B-X-200 000, Manuaalivaihteisto:AJK ja 4B0907551F/Bensiinimoottorin ohjausjärj. F 4B-Y-000 001>>, "E..":Manuaalivaihteisto:AJK, ero käytännössä on? F:n Ecua ja softaa olisi helposti tarjolla.
Comment
-
Onko muilla ollut samanlaista ihmetystä laturin kanssa? Tilasin sparetolta Lauberin laturin. Muita vaihtoehtoja valeon ja boschin lisäksi ei ollut. Nyt tuli kuitenkin ihmetys johtojen kanssa. Vanhassa Boschin laturissa on B+ johon tulee virta, ja D+ johon heräte tulee, rengasliittimellä, kiinni.
Uudessa laturissa on rengasliitin paikat B1+ ja B2+ ja lisäksi kaksinapainen naarasliitin johon pitäisi saada heräte kiinni. Mitenkäs tämä tulisi kytkeä?
Vähän meinaa taas aiheuttaa itketystä kun lauantaina pitäisi autolla olla motoparkissa ajelemassa...
Edit: Itselleni vastaten B1 ja B2 ei ole väliä mutta liittimen kaksi pinniä edelleen mysteeri kumpaan niistä tökkää sen ohuemman piuhan mikä ilmeisesti on latauksen merkkivalon piuha?
Comment
-
Kai tää kysymys tänne kuuluu, Mikähän on, kun kiihdyttäessä kolmosvaihteeella pykältäessä tulee omituinen käry kabiiniin. Vähän öljyn ja kumin sekoitus. :D Paikoillaan ollessa höyryää pelkkä öljyn haju, oon paikallistanu kuskin puolenpakosarjojen päälle, eli liekkö ainakin kannentiiviste/venakopan tiiviste itkee pakosarjan päälle. Tuossa vedossa taas haju tulee apparin puolelta..? Oon kovasti koittanu tutkia paikat läpi mutta niin on ahtaat tilat että ei oikein kunnon selvyyttä saa.
Comment
-
Joo, tämäpä selvis kun oikeasti otti silmän ja taskulampun käteen. Nokka-akselin päässä oleva musta kumitulppa vuotaa apparin puolella, kuskinpuolella taas venttiilikopan tiiviste. Ei varmaan oo sitä tulppaa yksinkertanen vaihtaa, vai onnistuuko talli olosuhteissa? Saako noi kaikki kannentiivisteet yhtenä köntsänä jostain etullisesti vai lähetäänkö marmorilta kyselemään?
Comment
-
Ei se tulppa ole vaikea vaihtaa, periaatteessa se lähtee lyömällä ulos, ja takaisinkin. Minun mielestä sitä on turha vaihtaa, koska se ei mene miksikään. Kunhan vaan tiivistää sen tiivisteliimalla, ja laittaa takaisin.
Silloin kun sen käyttää uudestaan, olen avannut venttilikopan, ja löysännyt viimeisen nokkapukin (apukuskinpuolella) jolloin se tulppa lähtee helposti pois. Kuskinpuolella pitää avata se koko päätykappale, mutta ei sekään ole iso homma.
Comment
Comment