Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Pitäis pikku hiljaa alkaa vaihtelemaan bensakiskoja, onko porukka mistä hommaillut noita metallisia T-haaroja joissa on 1 6-7mm pää ja 2 3-4mm päätä ja 2 6-7mm pää ja 1 3-4mm pää? Vai pitääkö laittaa ensin 6-7mm T-haara ja sit suppareita ohkasemmalle letkulle?

    Toinen kyssäri on, olisko tuossa jotain pois purettavaa/ohitettavaa kun on ollu tapana poistella aina kaikkea jonnin joutavaa :)

    Comment


      Joska: Nakuanturit on erilliset sensorit imusarjan alla molemmissa lohkoissa keskimmäisten sylinterien kohdalla. Tarkasta niiden johdot. Helpoiten pääsee käsiksi takaa kun purkaa y-putken ja huohotin hässäkän edestä pois.

      Comment


        Saakos näitä mistään muualta kun ameriikoista tilaamalla?

        http://store.034motorsport.com/sai-b...ve-40v-v8.html

        Tulee vähän kalliiks, kun postikulut on enemmän kun nuo palikat :D

        Comment


        • Minä tein itse.

          Comment


            Mulle ja.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
              Minä tein itse.
              Mihinkäs hintaan tekisit myös meikäläiselle posteineen Helsinkiin? Pistele vaikka yv:llä viestiä jos et tänne viitti huudella.

              Comment


                Nuohan olis varsin helpot/halvat osat tehdä levytyökeskuksella, mikäli o-renkaan urat voisi jättää tekemättä.

                Comment


                  Mulle ja. Lätistään pisnekset jossain muualla sotkematta tätä ketjua enempää.

                  Comment


                    Voin otella noita sai block plate seuraavaan kuormaan jos on tarve.

                    Comment


                      Pelkkä kierteytys ja pultti ajaa saman asian. Eikä tartte 034 palikoita.

                      Comment


                        Ei viittis kierteiden tekovälineitä tuon takia hommata. Sillä noita plateja kattelen. Ja toki itselle käy myös ilman o-renkaita, jos joku sellaiset väsää. Yv:llä vaan viestiä jos ei haluu täällä huudella hintoja. Itsellä ei ole kontakteja moisiin pajoihin.

                        Comment


                        • Tuo oma kötöstys on töissä tehty ja ei niitä oikein pääse sarjatuotantona tekemään. Tilatkaa Janilta :)
                          Helppo tuollainen on itse väsätä, jos ei ole ulkonäkö paineita. Piirsin laipoista tiivistepaperiin muotin ja leikkasin ensin peltilevystä vastaavan ja sitten lattaraudasta. Riittää 6mm reiät, kun ei niissä alkuperäisissä kappaleissakaan kierteitä ollut. Tiivisteliimaa paperiin ja pulteilla pelti/lattarauta tai kummatkin kiinni. Helpommat tulpat saa vielä, jos jättää alkup. osat kiinni ja tekee takapäähän tulpat. Kuvista näkee. Osat jää kuitenkin piiloon, joten en nyt viitsinyt lähteä uutta ostamaan. Niin, O-renkaille ei ole uraa, kun tiivisteliiman pitäisi hoitaa asia.
                          Attached Files

                          Comment


                            Todellisuudessahan ei olisi mitään tarvetta kuin tulpata ne kannen puoleiset kanavat. Kaikki muu on yhteydessä pelkkään ulkoilmaan. Quick'n'dirty ratkaisuna voi ottaa vaikka sitä tiivistepaperia ja leikata uuden tiivisteen kannen ja venttiilin väliin mutta ilman sitä reikää keskellä.

                            Softasta pitää toki siinä vaiheessa poistaa SAI tai tulee penaltia.

                            Comment


                            • Turha pitää ylimääräistä osaa kiinni, jos se ei ole käytössä. Tuossa alkuperäisessä laipassakaan ei ollut O-rengasta, joten miksi tuossa 034 patentissa on?

                              Comment


                                Varmasti sillä O-renkaalla vain haetaan varmuutta tiivistämiseen.

                                Oma ongelma sai päivitystä äsken. Naku-anturilta ei tule enään vikakoodia, putsailu auttoi. Kampiakselin anturin liittimen piuhat oli käytännössä poikki, korjattu lyhentämisellä ja uusilla pinneillä. Onko kuinka monella käynyt niin, että tbb pitää painetestauksessa, mutta vuotaa ajon aikana moottorin liikkuessa? Tuosta samcon silikonisesta tbb:a löytyy pari hyvin pientä nirhaumaa, mutta testatessa piti paineet sisällä.

                                Comment


                                  Ja sitten kun ne väsää ohkasemmasta alumiinista niin pääsee homman tekemään 2 kertaan jossain vaiheessa, nimimerkillä 12mm terästä nykyään. Ei se kevytmiini oikein tykkää pakokaasujen lämmöstä. 034 tuotokset menee kieroon sitten aika helposti, omakohtaista kokemusta ei ole 034 mutta jonkin verran tullut nyt vastaan niitäkin kun oma vastaava taipui ja aloin asiaa tutkimaan.

                                  Comment


                                    Itse olen laittanut sinne M12 pultteja, ei sula eikä vuoda. Ja maksaa ehkä euron tai alle. Tietty kierteiden tekeminen kone paikoillaan on ehkä vähän vaikeaa :)

                                    Comment


                                      Juu, ei ole tarkoitus konetta irottaa tuon operaation takia :) Mutta eiköhän sinne nyt jotain saada, kun tuo itse pumppukin on lopettanut toiminnan, niin voi hyvillä mielin poistaa sen sieltä fyysisesti. Ja kun tuo Gallettokin tuossa lojuu, niin kai se on opeteltava hiukan senkin käyttöä, josko sais sen pumpun myös softasta pois, niin ei tarvis katella tuota CEL:iä joka päivä :)

                                      Comment


                                      • Hetkonen seis... Oon tilaamassa jhm:ltä tavaraa ja kaverin -99 ässään tarveis sieltä jakopääsarjan mutta sivut väittää että heidän sarjansa on -00 ja 01 sopiva. Onko muka osissa eroa -99:ssä?

                                        Comment


                                          Ei ole, samat osat ne käy, ja myös risaan.

                                          Comment


                                            Oisko ollut moniurahihnan pituudessa eroja (pre-fl vs fl?) mutta muistaakseni käyvät kuitenkin ristiin.

                                            Comment


                                              Ei ainakaan pitäisi olla, kun mitään eroja sielläkään ei ole. Niitä hihnoja on kyllä monen pituisia, ja ovat kyllä toimineet.

                                              Miksi pitäisi jenkeistä asti tilata jakopään osia, kun paljon lähempää saa edullisesti, ja helposti?

                                              Comment


                                              • Olis tuolta muutakin tilattavaa mutta laitas ihan vertailun vuoksi että mistä kannattaisi katella?

                                                Comment


                                                  Esim www.spareto.com

                                                  Comment


                                                    Ei ollut ihan samanlainen 2.8 30v ohjaustehostimen pumppu kuin ässän oma. Joutu imuletkun pätkän vaihtaa ja jotain pientä eroa paineissa

                                                    Ja toi imun lähtö nojaa bypassin letkuun eli täytyy sitä hieman jatkaa
                                                    Viimeksi muokannut pipo_esa; 27.8.2014, 22:07. Perustelu: tarkennusta

                                                    Comment


                                                      Kone piti satunnaista kilinää ja tehostimen pumpun jo vaihdoin mutta kilinä säilyi, sitten otin venakopan auki ja siellä on niitattu pelti jonka niitaukset on löystynyt ja se pitää aika sopivan äänen. Kukaan muu huomannut vastaavaa?

                                                      Comment


                                                      • Oon huomannu saman, tosin en ääntä kuullut vaan huomasin kun kopat oli irti. Meisselillä ja vasaralla löin niittiä vähän enemmän auki.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
                                                          Nuohan olis varsin helpot/halvat osat tehdä levytyökeskuksella, mikäli o-renkaan urat voisi jättää tekemättä.
                                                          Eli nyt on alpilla muotit, joten jos tilauksia haluaa, niin sieltä. :)

                                                          Comment


                                                            Sama ääni jatkuu ja näyttää tehostajan pumpusta tulevan, hihna on niin kireellä että soi, mikäs sitä noin kiristää? Kiristäjä tuntus liikkuvan kuten pitääkin ja tuskin jousikaan on yhtäkkiä jäykistynyt

                                                            Comment


                                                              Pakko kysyä (vaikka tehostin vaihdettu) että onhan säiliössä riittävästi nestettä eikä letkut ole kinkissä tai vuoda?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X