Kellään mitään hajua mistä sais johtosarjan takakontin sähkösille avausnapeille, oikea puoli pimeänä ku johto ihan liittimen juuresta poikki. Osakoodia tai vaikka kaupatakin saa jos on ylimääräisenä, varmaan aakkosessa sama?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Pistän enemmän infoa huomenna laturin osista. Tuosta takaluukun nappien johdoista kerron oman kokemuksen. Marmorilta saa nappien liittimet erikseen ja siihen sopivat johtojen pätkät, mutta elä sieltä tilaa, ellei ole pakottava tarve. Ovat ihan hävyttömästi hinnoitellut osat. Voin pistää varaosanumeroita huomenna noistakin jos kelpaa. Ja eiköhän aakkosessa ole samat osat? Ps. Luukun johtosarjalla olisi ollut hintaa reilu 500€ uutena.
Onko ketä tulossa huomenna lappeenrannan lentokentälle ajamaan?
Comment
-
Onkohan kuinka normaalia, että 20 km rauhallisen ajelun jälkeen +33 astetta ulkona ja pysähdyt kaupan pihaan, niin hetkeksi auton lämmöt nousee mittarin mukaan n.95-98 asteeseen. Eli piirun verran yli normaalin misä se viisari nököttää lähes aina..
Edellisen kerran kun noin teki aina pysähtyessä esim kauppaan, niin termostaatti oli mennyt jumiin. Siitä on n. 2 v aikaa. Silloin tuli myös vaihdettua tuo lämpötilaanturi. Ihme on jos termari olisi menossa rikki uudestaan.
Sitten lähtee remontti lapasesta jos taas pitää keulaa alkaa purkamaan.
Comment
-
Alastarolla alkoi taas oireilemaan tuo kulkine. Kun kierrättää lähelle punarajaa 3 tai nelosvaihteella, niin ahtopaineet putoaa 0.4bar lukemaan. Uudelleen käynnistyksen jälkeen toimii taas hetkenaikaa normaalisti. Vikamuisti tyhjä, sekä myös silloin kun "vika päällä"...
Ahtovuodot testattu ja ei ole.
Eikai nyt vaan ole kyseessä se (jopa varapyörän vuodon korjaava) foorumin yleisin vika, eli jumittava N75.
Pitääkin katsoa mitä on ahtopyynti, kun vika tulee päälle.
Comment
-
Noniin, takaisin asiaan. Tuon laturin kunnostushinnan olin muistanut "vähän" väärin, osat maksoivat kaikkiaan 80€ valeon laturiin. Aditalta löytyi nuo osat, olivat pienen hakemisen takana. Seuraavat ovat tuotekoodeja Aditalla:
Jännitteensäädin 2026-231103
Liukurengassarja 3026-3758
Hiilisarja SVX7
Tuo peräluukun nappien johtoliittimet:
Liitin 8D0972623AA
Johto 000979018E
Yksi johto riittää yhteen liittimeen kun sen kataisee keskeltä, sitä suosittelen, tulee halvemmaksi :)
Pystyykö tuota automaatti-ilmastointia miten testaamaan vcds:llä, nähtävästi ei tykännyt ässä lentokentällä ajosta, VAIKKA ilmastointi oli kytketty pois päältä ajon aikana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Noize Näytä viestiMulla teki viimevuonna Botniaringillä ihan samaa, viaksi löytyi huohotinhämiksen päältä N75:selle lähtevän letkulähdön murtuma. Oli niin pieni vuoto että painetestillä ei huomannut vasta kun suihkautti saippuavettä päälle.
päivitystä.
No se pahainen N75 oli syyllinen. Piikkas aivan liian korkeelle ja sen takia yliahtoa. Uudella venttiilillä pysyy ahtopaine joka vaihteella tasaisena koko kierrosalueen. Kuvittelin että lämpöisen kelin takia nostaa paineita vähän enempi. Mutta liikaa näemmä nousi.Viimeksi muokannut Niconce; 11.6.2014, 15:19.
Comment
-
Ei tyhmiä kysymyksiä threadia ole, niin tuhlaan tämän tilaa.. Voiko s4 b5 iskarit huollattaa ? Vai onko ne vaan vaihdettava uusiin jos haluaa "miellyttävän" vakioalustan autossaan pitää? Alkaa apukuskin puolella vähän jo kolista,niin tuli vain mieleen jos sieltä iskari alkaa jo olla entisöintiä vailla..
Comment
-
Kuinkas ohjausvaihteeseen pääsee käsiksi? Vaihteelta jäähdytyskierrolle palaavassa letkussa on reikä ja ehjä letku olis mutta vaihteen puoleinen banjo on aika saavuttamattomassa paikassa. Sisälokarista sinne näkee mutta ei ole avainta millä banjon pääsisi avaa ja kirii
Comment
-
En löytänyt enään ketjua jossa oli puhetta turbon ohjaus letkuista eli kysynpä tässä.
pääsikö käsiksi vänkärin puolen turbon ohjausletkuihin ilman koneen irroittamista? Eli kompurakoteloon taikka imuputkessa olevaan. Nyt kun puhaltaa ohjausletkuun mikä menee venttiilikopan päältä alas imuputken vieressä niin alhaalla jossain tuhisee. Eli letku irti taikka putki mennyt rikki joka menee n75...
Comment
-
Pääsee niihin, mutta ei helposti. Sille venakopan päältä menevälle letkulle tosin ei varmaankaan tarvitse tehdä mitään, koska se "tuhisee" vapaaseen tilaan :)
Eli se letku menee kompuran imupuolelle, josta on suora yhteys ulkoilmaan. Letkuhan loppuu siihen venakopan alareunaan josta se jatkuu putkena.
Comment
-
Kysästään nyt täältä..
Eli sain uusvanhan xs-powerin catbackin, ja sitä asentaessa tuli este matkaan:
http://bindibox.net/audi/xs
Pitäisikö tuon riittää noille kateille asti? Vai pitääkö ostaa jotkut pikkupalat tuohon väliin..
Comment
-
Riippuu ketä noilla 'isoilla pojilla' tarkoitat? Onhan täälläkin foorumilla useammalla viinat biteissä, esim. Sahlman, Jäppinen, Ikonen, Carlson, yms... ja lisää on tulossa koska parhaat hyödyt noissa saadaan viinalla. Hakua vaan kehiin, on tuolla yksi topiccikin RE85 kokemuksista.
Comment
Comment