Ja kyseinen pultti tepolta 10€, katselin eilen ihan samaa asiaa. Tuolla bilteman sarjalla tullut itsekkin vaihdeltua, tosin sorvasin pari sopivampaa laippaa lisäksi. Illisesti ne laakerit ovat tulleet pesistä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
No millanen tuo motonetin sarja on verrattuna bilteman settiin? Ainakin 20 euroa halvempi mutta onko mitään toiminnallista eroa?http://motonet.fi/fi/tuote/803026/La...sarja-50-100mm
Comment
-
Tuo on siinä bensa paineen säätimen välittömässä läheisyydessä.
Ajattelin että auto tulis kondikseen nyt tuon ahtovuodon korjauksen jälkeen mut eipä tullu ei.
Eli oireina maffin liittimen ko laittaa paikalleen ni auto alkaa käymään todella raskaasti ja ei ota kierroksiakaan kunnolla, maffin johdon ko ottaa pois ni alkaa toimimaan ihan normaalisti, tai no niin normaalisti ko tuo bitti nyt toimii iliman maffia..
Maffi on jo nyt kertaalleen vaihdettu ja imu vuodot on tarkastettu ja paikattu.
Onko ideoita mistä lähden seuraavaksi paikantamaan tätä mystistä vikaa?
Vcds ei anna vikakoodeja moottori puolelle.
Comment
-
Totta tuo oli ihan ehta boshin maffi.
Tausta tietona kerrottakoon että autoon vaihettu suuttimet ja ahtimet, siinä ne tärkeimmät.
Softana vielä keskeneräinen unicornin tekele joten voi olla puhtaasti softa ongelma, mieleen vaan tulee että sais kaiken raudallisen pelaamaan just niinku pitää ennen ko vien autoa haaparantaan..
Comment
-
Zaska, mulla (ARE 2002) noi haarat vie N249:een ja bensakiskoon. Tulppaa ne jos niille ei ole kohdetta.
Tulipa mieleen: mulla oli pari noista letkuista haperoita ja paineensäädin toimi siksi huonosti. Varmista että paineensäädin saa kunnon alipaineen ehjistä letkuista. Hiukan ihmetyttää miksi sulla on tuo haaroitus jos siitä ei lähde mitään. Onko N249 poistettu toiminnasta ja unohdettu letkut auki?
Comment
-
Mitenkäs saa varmistettua vetoakselista että se sopii ässään? Omani räjäytin: http://bindibox.net/ul/2014/05/29/53878b3b465fd.png
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/938753 tästä kyselin mutta myyjä ei ole varma onko se 2.8 vai s4 vetoakseli, enkä tosiaankaan osaa itse kertoa miten sen tunnistaisi oikeaksi.
Comment
-
Mitä tulee veikkauksia. Ässä alkoi ladata 12,7-13.4 volttia kun helteet tuli. Ei vaikutusta onko ilmastointi päällä vai ei. Vaihdoin uuden hihnan, ei vaikutusta. Laturi tuntuu olevan sekä varaosa- että merkkiliikkeelle puolimahdottomuus löytää. Ja jännitteensäädintä sen vähemmin tuntuu saavan. Eli suositellaanko vaihtaa molemmat kerralla vai lähtisikö mahdollisesti pelkällä jännitteensäätimen vaihdolla lataamaan normaalisti 13,8-14.4 väliä?
Comment
-
Paha sanoa, omaani vaihdoin viime talvena pelkän säätimen vaikka loputkin näytti aika kuluneelta. Laskin vähän niin että jos uudella säätimellä pääsee vaikka 10-20tkm lisää niin se on minun ajoilla monta vuotta.
Lauberin 120A laturia näkyi olevan Sparetolla heti toimitukseen ~150€ rahteineen.
Comment
-
Välillä tuntuu kyllä ettei marmorilta meinaa enää mitään saada jos et tuo itse tilausnumeroita... Onneksi ajatuksena olikin ettei tilata mitään etukäteen ennen kuin puran laturin irti ja tarkastan hiilet ja muut sisuskalut. Toisaalta latauksen valo ei pala ja mikään paikka ei oireile virran vähyydestä että eikun kenkää, kyllä se siitä ilmottaa jos hajoo.
Comment
Comment