Kyllä kait ne kiiloillakin lähtee, mutta itse olen irroittanut ne moskalla niinkuin tuossa ylempänä on kerrottu. En kyllä ole millään niitä samaan aikaan vääntänyt, vaan kunnon terävällä napautuksella ne ovat lähteneet irti. Varsinkin jos ne pitää ehjänä saada irti, niin kiiloja ei kannata käyttää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Miten on asian laita. Nyt kun tässäkin on sopivasti ihmetety tätä ecu asiaa niin mulla on nyt tuo 551c purkki omassa pirrassani.
Jos nyt uuden ecun jostain hankin niin laitanko RS4 purkin vaiko ajaako facelift purkki täysin saman asian?
Comment
-
Mikä se semmonen oikee ohjelmisto on? Mistäs se muuten kiikastaa et nämä vanhemmat boksit ei halua ohjelmaa obd:n kautta?
Comment
-
Ok, noihin "lisävarusteisiin" sain tiedon tosiaan softaajalta ettei onnistu. Ja MPPS:n käytöstä parilla ekalla kerralla meni ihan helposti uusi softa sisään, nyt se ei ota sitä enää kiroamallakaan vastaan vaan tuuttaa erroria. Mutta purkki pöydälle ja byteshooterilla softa sisään.
Comment
-
Tästä jollekkin halpa WB S4 3litran garreteilla. Jos alkoi kiinnostaa niin tiedoksi että hyvää ei saa halvalla tai tässä tapauksessa edes kalliilla jos hinta alkaa nousemaan. Toi on kuulemma varsinainen ongelmapesäke vaikkei kuvista sitä näekkään. Huono homma se että tuossa luulee ostavansa jotain erityistä onnekkaasti. Sain tietoa että mm. moottori on palanut, auto rullannut pariin otteeseen metsään ja vielä katon kautta ja moottoria ajettu ilman öljyjä jne.
http://www.ebay.com/itm/281279701350
Comment
Comment