Parempi kuitenkin laittaa se liuku sieltä piirilevyn alta yläpuolelle eka...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Pitäisi ilmansuodatin vaihtaa omaan ässään. Paikallaan on vakio suodatin ja nyt tuli mieleen, että laitetaanko sinne joku "paremmin" virtaava vaiko vakio.
Tuollainen pompsahti kuukkelista esiin http://www.race.fi/fi/product/24411a...mansuodatin-kn
Tekeekö mitään? Tahi sitten joku muu? Linkkejä?
Comment
-
Eli ei ole siis vielä tarvetta vaihtaa. En kyllä edes tiedä mitä tuolla on kaakkeja, mutta ei kyllä missään nimessä yli viittäsataa :) Tilailen siis orkkiksen samalla kun muutkin huollon yhteydessä tarvittavat osat. Niin no tulpista tuli mieleen, mitkä sinne melkein vakio koneeseen kannatti laittaa? Koitin haeskella, mutta ei taas oikein osunu.
Comment
-
Nämähän ne parhaita taitaa olla: Bosch F5DP0R
Tepolla: http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=68
UK:ssa: http://www.gsparkplug.com/shop/catal...F5DP0R&x=0&y=0
Ite tilasin UK:sta, tuli nopeasti ja oli Teppoa edullisempi.
Pahus, Greensparkissa näyttää olevan loppu...
Comment
-
Voisiko olla syynä se että hihna on mennyt poikki, kun toisen nokka-akseleiden ketjunkiristäjä on aika pitkään yläasennossa, käsin konetta pyörittäessä? Toinen puoli nousee aivan erillailla kuin toinen. Onko nokkaketjulla joitain raja-arvoja?
Comment
-
Kysymys: RS4:n suuttimissa on niin erikoinen suihkunmuoto että pitää olla oikea asennus suunta. Nopealla googlauksella selvisi vinkki että kuskin puolen suuttimet suoraan kuskia kohde ja apparin puolen suuttimet apparin etulamppua kohde, osaako joku varmistaa tämän? Finjectorilta tämän suihkukuvion tiedon antoivat ja tämä arveluttaa nyt itseäni.
Comment
-
Katsopa RS4 bensakiskon kuvia, siitä saat vinkkejä missä asennossa ne pitäisi olla. Ne on tuollein vähän viistossa.
http://www.ecstuning.com/ES2272/
Comment
-
Niin tässähän on nyt sellainen juttu että ässän bensakiskossa suuttimien asento on suoraan eteen tai taaksepäin, RS4 kiskossa ne menee hieman vinoon. Ja nyt kun laitetaan RS4 suuttimia S4 bensakiskoon, niitä ei saa just niinkuin haluttaisiin, koska se kiinnitysasento pakottaa ne suoraan. Voi sitä silti vähän kääntää, eikä se maailmaa kaada vaikkei olisikaan just oikein.
Comment
-
Kiitos nopeasti toiminnasta.
Joo kuulin jo keväällä ettei tuo rs4 suutin + s4 suutinkisko ole oikein hyvin toimiva ratkaisu. Tämä saattaakin olla yksi tekijä tuossa moottoririkossa. Olisiko pyörähtänyt 3 syl. suutin väärään asentoon, mene ja tiedä. Laitetaan nuo vanhat rs:n ruutat nyt paikalleen ja vanha ohjelma sisään että saapi talveksi vetoja, keväällä sitten jatketaan noita 1350cc ruuttien säätöä.
EDIT: Ymmärränkin nyt kun sain suuttimet käteen mitä tuo "ei saa oikeaan asentoon S4:n kiskossa" meinas. No helpotuksena että omissa on jatkoholkit, joissa tuo kiinnitys klipsien ura on ympäripyöreät. Joten suuttimet voi kääntää haluttuun asentoon. Toki se lievä taivutus jää tekemättä...
Comment
-
Onko tällä kellään kokemusta noista ebay:n pakosarjoista?
Tuntuis ettei oo hinnalla pilattuja vaikka tuleekin merten takaa..
Tuollaiset satuneet silmille muailmalta:
http://www.ebay.com/itm/Edelstahl-Fa...item1e81ef0f52
Ja mitenkä olis tuollaisten teko vaikka itse, tulee vaan mieleen miten tuollainen virtaa?
http://www.ebay.com/itm/Audi-B5-S4-A...679e0f&vxp=mtr
Nuo jälkimmäiset ei olis kaksisetkaan tehä ite kuhan vaan tilaa oikeankokoiset t-haarat himmeellä seinämävahvuudella.
Comment
-
Noniin. Olisikoha kellään kuvia joita lähettää tähän suuntaan kun ollaan vähän hukassa mikä letku tai mikä johto menee mihinkin ja mitä tuohon reikään tulee kiinni :) jos viitsii niin rikis@hotmail.com. On kyllä itellä monta kuvaa otettuna mutta silti tuntuu että olisi pitäny ottaa paljon lisää.
Comment
Comment