Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Parempi kuitenkin laittaa se liuku sieltä piirilevyn alta yläpuolelle eka...

    Comment


      No sekin varmaan auttaa asiaa...

      Comment


      • No ilmankos se ei ole toiminu..:D Täytyypä ruveta hommiin. Kiitos

        Comment


        • Ennenkuin lähden korjaamaan, niin kertokaa kumminpäin se liitin kuuluu laittaa tuohon huoltoluukun kanteen ? Eli siis se musta liitin jonka pystyy molemminpäin siihen laittamaan. Kuva ois kiva

          Comment


            Yläpuolella oleva nelinapainen ei pitäisi mennä kuin yhteen asentoon. Anturin liittimellä alapuolella ei ole merkitystä miten päin laittaa.

            Comment


            • Sitä koholta tulevaa mustaa 2 napaista liitintä tarkoitin. Mielestäni sen voi laittaa väärinpäin tai oikeinpäin :)

              Comment


                Varmaan voikin, ei sähkö välitä siitä kumpaan suuntaan se kulkee anturin läpi.

                Comment


                • Jep. Mutta nyt toimii. En vaan ymmärrä miten se kupari juttu sinne piirilevy taakse itsestään on voinut mennä. Pääasia että toimii. Kiitos avusta jälleen :)

                  Comment


                    Pitäisi ilmansuodatin vaihtaa omaan ässään. Paikallaan on vakio suodatin ja nyt tuli mieleen, että laitetaanko sinne joku "paremmin" virtaava vaiko vakio.
                    Tuollainen pompsahti kuukkelista esiin http://www.race.fi/fi/product/24411a...mansuodatin-kn
                    Tekeekö mitään? Tahi sitten joku muu? Linkkejä?

                    Comment


                      Kyllähän toi vakio toimii puhtaasti ja hyvin yli 500 tehoihin

                      Comment


                        Eli ei ole siis vielä tarvetta vaihtaa. En kyllä edes tiedä mitä tuolla on kaakkeja, mutta ei kyllä missään nimessä yli viittäsataa :) Tilailen siis orkkiksen samalla kun muutkin huollon yhteydessä tarvittavat osat. Niin no tulpista tuli mieleen, mitkä sinne melkein vakio koneeseen kannatti laittaa? Koitin haeskella, mutta ei taas oikein osunu.

                        Comment


                          Nämähän ne parhaita taitaa olla: Bosch F5DP0R
                          Tepolla: http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=68
                          UK:ssa: http://www.gsparkplug.com/shop/catal...F5DP0R&x=0&y=0

                          Ite tilasin UK:sta, tuli nopeasti ja oli Teppoa edullisempi.
                          Pahus, Greensparkissa näyttää olevan loppu...

                          Comment


                            Lämpöarvoltaan väärä tulppa mutta taitaa ne olla hyvin pelanneet vaikka ajellaan kuin mummot. Tai siis mie olen ajanut noilla tulpilla kuin mummot :)

                            Comment


                              No entä jos ei aja aina kuin mummo. Eli kyllä se kenkä löytyy sieltä konehuoneesta välillä melko syvältäkin.

                              Comment


                                Niin siis että lämpöarvoltaan ne on tehty kovempaan ajoon kuin mummo ajoon.
                                Eli pelaavat loistavasti.

                                Comment


                                  Tyhmälle pitää katos kaikki vääntää ratakiskosta ;)

                                  Comment


                                  • Voisiko olla syynä se että hihna on mennyt poikki, kun toisen nokka-akseleiden ketjunkiristäjä on aika pitkään yläasennossa, käsin konetta pyörittäessä? Toinen puoli nousee aivan erillailla kuin toinen. Onko nokkaketjulla joitain raja-arvoja?

                                    Comment


                                      Ei se kyllä hihnaa katkaise. Ota se huomioon että toisen puolen kiristäjä liikkuu alaspäin, toinen ylöspäin.

                                      Comment


                                        Noi tulpat on kyllä toodella kestävät. Ittellä jo ihan liikaa kilometrejä niillä eikä ongelmia. Oisko jo 60tkm takana ja edelleen fatsit reippaasti alle kolmen. Ja vakioputsari paikallaan.

                                        Comment


                                          Niin on, miullakin on kestänyt jo puol vuotta laatikoissaan :) Taitaa olla 120000 ajettu minun tulpilla jo, eikä oo vielä vaihdettu.

                                          Comment


                                            Kysymys: RS4:n suuttimissa on niin erikoinen suihkunmuoto että pitää olla oikea asennus suunta. Nopealla googlauksella selvisi vinkki että kuskin puolen suuttimet suoraan kuskia kohde ja apparin puolen suuttimet apparin etulamppua kohde, osaako joku varmistaa tämän? Finjectorilta tämän suihkukuvion tiedon antoivat ja tämä arveluttaa nyt itseäni.
                                            Viimeksi muokannut Carbin; 2.1.2014, 16:03. Perustelu: Typot

                                            Comment


                                              Katsopa RS4 bensakiskon kuvia, siitä saat vinkkejä missä asennossa ne pitäisi olla. Ne on tuollein vähän viistossa.

                                              http://www.ecstuning.com/ES2272/
                                              Attached Files

                                              Comment


                                                ELSA:

                                                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	91,6 Kt
ID:	1616212

                                                Comment


                                                  Niin tässähän on nyt sellainen juttu että ässän bensakiskossa suuttimien asento on suoraan eteen tai taaksepäin, RS4 kiskossa ne menee hieman vinoon. Ja nyt kun laitetaan RS4 suuttimia S4 bensakiskoon, niitä ei saa just niinkuin haluttaisiin, koska se kiinnitysasento pakottaa ne suoraan. Voi sitä silti vähän kääntää, eikä se maailmaa kaada vaikkei olisikaan just oikein.

                                                  Comment


                                                    Kiitos nopeasti toiminnasta.

                                                    Joo kuulin jo keväällä ettei tuo rs4 suutin + s4 suutinkisko ole oikein hyvin toimiva ratkaisu. Tämä saattaakin olla yksi tekijä tuossa moottoririkossa. Olisiko pyörähtänyt 3 syl. suutin väärään asentoon, mene ja tiedä. Laitetaan nuo vanhat rs:n ruutat nyt paikalleen ja vanha ohjelma sisään että saapi talveksi vetoja, keväällä sitten jatketaan noita 1350cc ruuttien säätöä.

                                                    EDIT: Ymmärränkin nyt kun sain suuttimet käteen mitä tuo "ei saa oikeaan asentoon S4:n kiskossa" meinas. No helpotuksena että omissa on jatkoholkit, joissa tuo kiinnitys klipsien ura on ympäripyöreät. Joten suuttimet voi kääntää haluttuun asentoon. Toki se lievä taivutus jää tekemättä...
                                                    Viimeksi muokannut Carbin; 3.1.2014, 11:06. Perustelu: Lisäys

                                                    Comment


                                                    • Onko tällä kellään kokemusta noista ebay:n pakosarjoista?

                                                      Tuntuis ettei oo hinnalla pilattuja vaikka tuleekin merten takaa..

                                                      Tuollaiset satuneet silmille muailmalta:
                                                      http://www.ebay.com/itm/Edelstahl-Fa...item1e81ef0f52

                                                      Ja mitenkä olis tuollaisten teko vaikka itse, tulee vaan mieleen miten tuollainen virtaa?

                                                      http://www.ebay.com/itm/Audi-B5-S4-A...679e0f&vxp=mtr

                                                      Nuo jälkimmäiset ei olis kaksisetkaan tehä ite kuhan vaan tilaa oikeankokoiset t-haarat himmeellä seinämävahvuudella.

                                                      Comment


                                                        Ne halvimmat on kiinatinaa, pysyisin kaukana, ellet tykkäää irrotella konetta useammin.

                                                        Comment


                                                          Kyllä nuo molemmat on hanurista. Toiset keston takia, toiset suunnittelun.

                                                          Comment


                                                          • Noniin. Olisikoha kellään kuvia joita lähettää tähän suuntaan kun ollaan vähän hukassa mikä letku tai mikä johto menee mihinkin ja mitä tuohon reikään tulee kiinni :) jos viitsii niin rikis@hotmail.com. On kyllä itellä monta kuvaa otettuna mutta silti tuntuu että olisi pitäny ottaa paljon lisää.

                                                            Comment


                                                              Oliskohan kuitenkin helpompi että sinä otat epäselvistä kohdista kuvan ja tänne näytille?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X