Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kiitän. Onkohan ideoita kun lambda korjaukset pyyhkii melkein -20 ja system too rich bank 2 koodin pukkas. Puolat ja suuttimet ristiin. Ei vaikutusta. Molemmat puolet korjailee aika höpösti. Ahtovuotoja ei ole. Sitten vielä kun moottorijarrulta laittaa kaasua niin seokset käypi 11-13 afr kunnes tasottuu siihen 14.7 luokkaa. Maffi, lambdat, tulpat ja puolakonversio tehty 10tkm sitten. Voisko ohjelmassa olla matoja? Oisko porukassa login tarkastajia? Eli groupit 1, 2 ja 32 vissiinkin. Itselle aika hepreaa.
    Viimeksi muokannut ittnah; 5.12.2013, 16:39. Perustelu: lisäys

    Comment


    • Jakopää remppa kysymykseen vielä että onko täällä sivulla oleva nokan lukitustyökalu toimiva kun noin halpa verrattuna mitä tuolla jenkeistä makso?

      http://www.autotyokalut.fi/eshop/categories/1431/

      Comment


        Kyllä tuo oikealta vaikuttaa. Tarvitset myös kampuran lukituspultin.

        Comment


        • http://www.partsbase.org/audi/audi-r...ed-belt-guard/
          Löytyykö etkasta tuon ohjainrullan osanumeroa mikä on tuossa ohjaustehostimen pumpun alapuolella? Mistään en sitä ole löytänyt

          Comment


            Tarkoitatko osaa numero 9? Siinähän se lukee tuollakin sivulla minkä linkitit?

            http://www.fcpeuro.com/products/audi...ler-078109244h

            Comment


            • En tarkota vaan, tuota rullaa just mitä ei oo numeroitu, kaakkoon tosta ohjaustehostimen pumpusta :D

              Comment


              • 078 121 235. Oisko tuossa?

                Comment


                • Siinähän se, mistä nä tuon kaivoit?

                  Comment


                  • Valokuva arkistosta

                    Comment


                      Löytyy se tuoltakin: http://www.partsbase.org/audi/audi-r...ing-fan-wheel/

                      Comment


                      • No niin näkyy löytyvän, pitäs ottaa silmä käteen ja kahtoo vähän tarkemmin

                        Comment


                          Tässä olisi varoittava esimerkki oman jakopään kanssa, jos ei ole tarkka ja tekee vain merkeillä.

                          Oma jako oli kohdallaan eli kampuran merkki paikoillaan nokkien lukitustyökalu osui kohdalleen MUTTA kun alkoi lukitsemaan kampuraa, niin koloa ei löytynytkään.. Ohessa kuvia sitten kuinka pieleen jako meni (oli siis ollut koko ajan ajossa), kun kampuran sai lukittua => kampuran merkki siirtyi kauas pois ja kaikki muut pielessä toki samalla.

                          Eli kampuran merkin siirtyminen johtui lopulta hammaspyörän kääntymisestä suhteessa kampuraan eli pyörähtänyt hiukan murtaen kohdistuskiilaa.

                          Tuurilla on siis menty ja jako ollut olevinaan kohdallaan, jos kampuran merkkiin uskoi...
                          Attached Files

                          Comment


                            Oliko niin paljon pielessä, että huomasi käynnistä/logeista?

                            Comment


                              Kierroksien tukkoisuutta olin ihmetellyt ja ahtovuotoja etsinyt/löytänyt. Nokkien logia ei osannut katsoa.

                              Kuvista näkee kuinka paljon oli pielessä esim. nokkatyökalun asento, oli kuvassa siis kiinni toisessa nokassa ja pitäisi osua siis tohon kuvan nokkaan mutta ei "ihan" osu :)

                              Alamerkin näkee kuvasta myös, valkoinen merkki noin sentin pielessä.

                              Comment


                                Joo, merkkien siirtämällä ne onnistuu, ei tarvii erikoistyökaluja! ;)

                                Nyt kaikki pelko perseessä ostamaan RS4 timanttishimmilevyt ja uudet hihnapyörät, ettei tule vahinkoa ;)

                                Comment


                                  Millaisia lukemia pitäisi nokilta löytyä niitä logittaessa?

                                  Comment


                                    093 kanavalta pitäisi olla mahdollisimman lähellä nollaa, +-6 menee vielä speksien sisään.

                                    Comment


                                    • Olisiko kellään myydä tai lainata nokan lukitustyökalua? Tässä vantaan lähettyvillä. Ja kampuran lukituspulttia

                                      Comment


                                      • Jos nyt on pidemmälläkin niin voisin varmaan tulla hakemaan jotta remontti voisi jatkua.

                                        Comment


                                          mulla on helsingissä. Sähköpostilla tarkempia tietoja.

                                          Comment


                                          • Miten se on noitten facelifti pakosarjojen kanssa.
                                            Mulla on revennyt siististi se sisempiputki irti ja ajatuksena on että alanko korjaamaan niitä tigillä vaiko teenkö home-mad uudet sarjat sinne itse.

                                            KDD:n pakosarjat olis mehukkaat muttei maksuhalut ole niin koreella päällä että tahtoisin mokomista mustanputken sarjoista niin paljoa maksaa..

                                            Comment


                                              Jaa-a, eipä taida porukoilla olla paljoa kokemusta niiden korjauksesta. Itse olen kyllä korjannut prefaceliftin kollektorinpuoleisia päitä hitsaamalla putken kiinni laippaan. Sitäpäitä en ole hitsannut muuten kuin porttausvaiheessa, kun ne eivät ole olleet rikki.

                                              Ei muuta kuin ryhdyt koekaniiniksi. ;) Se putki sitten tahtoo sulaa puhki aika helposti.

                                              Comment


                                              • Taitaa olla ainut tie voittoon näiden osalta että alkaa väsäämään home-made pakosarjoja..

                                                Mitä kaikkea kanttii ottaa huomioon ko noita alkaa väsäämään?
                                                Pitääkö koittaa samaa kaavaa noudattaa kuin vaparikoneissakin että kaikki putket olisi mahdollisimman saman mittaisia vaiko onko se vain urbaani legenda?
                                                Vaiko teenkö vain mahdollisimman tarkan kopion KKD:n sarjoista.

                                                Eihän Okkimille olisi jäänyt varastoon seisomaan ylimääräsiä laippoja?

                                                Comment


                                                  Parashan se olisi että kaikki putket olisi yhtäpitkät, ja mutkatkin samanlaisia. Mutta sellainen ei onnistu, paitsi jos laitat turbot koneen kylkiin ylös. Eli kompromissejä pitää tehdä.

                                                  Eipä ole laippoja, mutta yhdet omatekoiset (rumahkot) olisi valmiina hyllyssä.

                                                  Comment


                                                  • Voiko joku fiksumpi kertoa nyt että mistä tämä osa on? Ei millään tule mieleen ja koittanut netistä ettiä mutta ei löydy mistään.

                                                    Comment


                                                      löytyykö siitä osanumero?

                                                      Comment


                                                        Mistä tuo osa löytyi? Ei kyllä äkkiseltään näytä miltään tutulta osalta. Onko se muovia vai metallia?

                                                        Comment


                                                        • näyttää ketjunlaahaimelta, löyty jostain moottorin kohilta, ei näy kuvissa että missä voisi olla, ei kyllä varmaan ole sisältä kun ei haise moottoriöljyltä. Osa on muovinen

                                                          Comment


                                                          • Onko porukalla mennyt rikki noita bensatankin sisällä olevia kohoja ? Omassa ei ole hetkeen toiminut tieto mittarille paljonko on bensaa jne tankissa. Tänään otin kohon irti ja luulin löytäväni ongelman, kun kohossa oleva "piirilevyn" tapainen oli irronnyt klipseistään. Painoin sen takaisin paikalleen ja tutkin muutenkin vehjettä enkä siinä mitään rikkinäistä huomannut. Jos joku osaa kertoa onko noissa joku "tyyppivika" niin vois kokeilla elvyttää tuon vielä toimimaan takaisin.
                                                            Attached Files

                                                            Comment


                                                              Mulla oli poikki tuo johto koholta, sai kontaktia täydellä tankilla mutta alle puolen tankin alkoi putoilla nollaan. Nythän pystyt tuon toiminnan mittaamaan yleismittarilla kun se on kädessä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X