Itseltäni löytyi ohutta lattarautaa joka meni sopivasti niihin koloihin. vähän kun saa vipuvoimaa niin lähtee.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Ei se ollut jumissa. Nyt huolettaa enempi tuo kun pumppu ei lähde käyntiin. Tosiaan virtajohdot pistin rengasliittimillä pumppuun kiinni mustan plussaan ja punaisen miinukseen. Kuvien perusteella niin pitääkin ?. Liittimet ovat samat kiinni kun alunperinin. Joko rengasliittimien liitos ei ole tarpeeksi hyvä tai pumppu on rikki jo uutuuttaan. Saisko tuota joteniin testattua auton ulkopuolella hörähtääkö käyntiin ? Silleen että se ei hajois ainakaan jos ei jo rikki ole. Joku yksinkertainen hommahan tuossa on väärin mennyt ja sitä yritän huomenna ehkä etsiä. Voihan siellä olla johdotkin rikki, kun aika vanhoja piuhoja ovat.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lupe-81 Näytä viestiPaljonkos on kiristysmomentti neljälle ruuville RS4 kaasuläppä kiinni imusarjaan?
Comment
-
Joo. Pumpulle tulevaan 5 napaiseen liittimeen ei tule virtoja jostainsyystä. Sulakeelle tulee ja relettä pällistelin. Eli varmaan johto rikki jostainkohtaa. Purin jo metrin matkalta tuota johtosarjaa mutta eipä tuosta mitään löytyny. Täytyy etsiä koko takapenkin matkalta toi käsiin ja katsoa jos viiltoja löytyisi. Sisustaa olen purkanut tässä viime viikkoina pariin otteeseen, että onhan se siinä tohinassa saattanu vioittua. On vaan niin hyvin suojattu tuo nippu että ei jaksaisi uskoa, mutta kokeillaan. Tökin virtakynällä johtoja ja ihmetytti, kun välillä mittari herää henkiin mutta ei silti olevinaan mihinkään johtoon virtoja tule. On se kohokin varmaan jossain jumissa, kun täyttä tankkia näytti välillä mutta ei se tuota pumpun hengettömyyttä selitä tietenkään.
E: Jos jollain olis oikea sähkökaavio pumpun johtojen liikeradoisa laittaa niin kiitoksia satelis.Viimeksi muokannut mikero; 22.9.2013, 13:04.
Comment
-
Virtoja kun kääntelin. Ja kokeilin starttiaki välillä antaa, mutta ei valot välkkyneet kynässä. Täytyy ehtiä tuollainen liitin jostain ja kokeilla olisiko se sitten rikki. Tai katkoa johdot ja liittää ne uudestaan siihen. Jos ei silloinkaan toimi, niin purettakoon koko johtosarja esille. Tallikaverilla oli pumpun kanteen tulevan liittimen sisällä oleva johto rikkipoikki joka aiheutti samat ongelmat.
Comment
-
Huomenna pitää taas jatkaa pähkäilyä miksi pumpulle ei virta kulje. Voiko releen testata miten ? Tai käykö noihin mikään yleisrele? vai pitääkö 40€ köyhtyä alkuperäisesta jos haluaisin kokeilla onko releessä se vika sittenkin.
Ei mitään ylimääräistä naksumista sieltä suunnin kuulunut, mutta olisipa sekin selvitetty.
Comment
-
Ota rele käteen ja laita 12 volttia sen käämin nastoihin (nastojen paikat lukee kuoressa), niin näet naksahtaako se. Voit myös ottaa kuoren pois, ja kun rele on omalla paikallaan, painaa sitä päällä olevaa metalliosaa niin että se kytkee. Silloin pumpun pitäisi pyöriä, kunhan virrat on päällä. Ja näethän myös silloin kun käännät virta-avaimesta että vetääkö se vai ei.
Comment
-
On varmasti keskusteluita jo ko. aiheesta mutta kirjoitanpa silti kun en oikein tuoretta tietoa itse löytänyt. Eli onko porukalla tieto jakopään remonttien hinnoista/ kuka niitä tekisi esimerkiksi etelä-karjalan alueella? Tepolta tilasin jo osaluettelon ja länsiautosta hintakyselyn (1300€).
Comment
-
Eli onko porukalla tieto jakopään remonttien hinnoista/ kuka niitä tekisi esimerkiksi etelä-karjalan alueella? Tepolta tilasin jo osaluettelon ja länsiautosta hintakyselyn (1300€).
Ja sitten omaan ongelmaan, millä konstilla tuosta vehkeestä saa helpoiten vaihelaatikon ja koneen välisen alimman pultin auki ku sinne väliin ei taho minkäänlainen avain mahtua?
Comment
-
Jakopääkilut gatesin vahvistetellu hihnalla, nokien ja kampuran stefat, venttiilikoppien ja kiristäjien tiivisteet veroineen vajaa 500e jenkeistä. Lukitus työkalu ebaysta n60e, ellei lainaa jostain. Säästää sievoisen summan rahaa jos itse tekee ja ei ole mitään rakettitiedettä. Reilu Kuukausi sitten tehneenä ja vielä on kaikki liikkuvat osat kuorien sisällä pysyny.
Comment
-
Ei se siitä vaikeudestaan tuo 700e töitä voi tulla. Työtähän siinä on paljon vain. Ei tuo 1300e marmorilta aivan posketon hinta ole siltikään.
Eihän tuon vaihto ole sen kummempi homma kuin mutterin ja ruuvin kiertoa. Vanha osa pois samanlainen uusi tilalle. :D Ei herneitä. Tuossa selkeimmät ohjeet tekemiseen omasta mielestäni aineskin. https://www.google.fi/url?sa=t&sourc...53217764,d.bGE
Comment
-
Osio auto ei käynnisty jatkuu... Kysymys kuuluu..Jos ajonesto kettuilee, niin katkaiseeko se virran syöttämisen pumpulle sekä sille mittariston bensamittarille ? Tässä ei oikein vaihtoehtoja ala olemaan muita, kuin ajoneston temppuilu ja sen myötä virran häviäminen pumpulle. Muutaman kerran auto teki kk takaperin sitä, että käynnistyi ja sammui heti. Eli se viittais ajoneston kettuiluun. Avaimia yritin opettaa tuossa äsken, mutta ei sekään enää onnistunut samallalailla kuin viime talvena uuden avaimen kanssa. Pumpulle tulevaan töpseliin on parhaillaan virrat päällä saanut tulemaan 1.4 V Ja se johto joka sen antoi oli todennäköisesti mittaristolle menevä bensamäärän johto.
Ei pysty ymmärtämään, että mikä tuossa mättää. Akunkin vaihdoin, kun antoi vikakoodia liian alhaisesta jännitteestä. Mitähän sitä seuraavaksi..? Vedänkö akulta johdot suoraan ja katkaisimesta aina virta pois, kun ei ole tarvetta bensalle :)
Comment
Comment