Vähä tuntuu pieneltä alipaineelta tyhjäkäynnillä jos on vain -0.3 baaria. Itellä on kuumalla koneella n. -0,7 baaria. Jokin vuoto tulis nyt mieleen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Juu itelläkin normisti se -0,7... Kaverin tuttu vaihto nuo nakutusanturit niin josko ois unohtanu kiristää jonkun lemmarin, tosiaan heti sen jälkeen kun anturit vaihdettiin tuo vika ilmeni. Tuossa ajon jälkeen tsekkasin koodit ja ilmotti jostai polttoaineen plaa plaa... tyhmänä tietty kerkesin poistaa ne ja empä muista enää. Painetestiä vaa kyhäilemään
Comment
-
Tarkasta myös nämä vihreät ykssuuntaventtiilit
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...4&postcount=65
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...9&postcount=66
Comment
-
Viimeksi taisi mennä nelisen tuntia kun sen vaihdoin. Keula huoltoasentoon ja sitten alakautta ähräämään. Ahdasta on, mutta ei se ole niin paha homma kuin miltä se näyttää. Johdot irti vasta sitten kun laturi on irti. Ja tietty ensimmäisenä akun johto irti.
Comment
-
Noniin elikkäs audista taitaa ahdin olla pösö. Apparin puolen välijäähylle kerää öljyä aika runsaasti ja savut on perässä hyvät. Ahtimilla on edellisen omistajan huoltokirja merkinnän mukaan ajettu 35tkm. Onko siis todellakin mahdollista että ahdin on sökönä? Vai voiko se öljy tulla jostain muulta? huohotin on tulpattu. Voiko tuhon olla aiheuttanut ahto vuoto kuskinpuolen ahtimen hukkaportin kellon ohjausletkussa?
Halukkaita turbon vaihto tekijöitä voi ilmoittautua yvllä (korvausta vastaan tietenkin) ja jos jollain ois rs4 tai isompia hyrriä hyllyssä jemmassa?Viimeksi muokannut ittnah; 6.7.2013, 16:23.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiViimeksi taisi mennä nelisen tuntia kun sen vaihdoin. Keula huoltoasentoon ja sitten alakautta ähräämään. Ahdasta on, mutta ei se ole niin paha homma kuin miltä se näyttää. Johdot irti vasta sitten kun laturi on irti. Ja tietty ensimmäisenä akun johto irti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiJohan siihen menee sama aika kun ottaisi kone + laatikkopaketin pois ja takaisin :)
Comment
-
Ajankohta siinä vaiheessa kun konetta vedetty jo vähän matkaa eteenpäin. Ei ole väliä irroittaako vain putken vai koko sylinterin. Sylinteri kiinni yhdellä kuusiokoloruuvilla ja putkessa sokka irti ja sitten putki pois. Sokka voi olla helpompi. Jos putken otat niin astia alle, tulee tietty nestettä ulos.
Comment
-
Wagnerit on varmasti kestävämmät kuin mitkään hitsatut pakosarjat. Ovat vaan myös sitten kalliit. OBX pakosarjat on kiinanpaskaa, samat kuin XS-powerin pakosarjat. Kestää tuurilla aikansa jos yleensä sattuvat sopimaan kansiin ilman modausta.
Comment
-
Kyllä sitten voipi obx unohtaa. Oisko kellään vakioita tarjota edukkaasti. Oli pakosarjat vaihdettu joskus aikoinaan ja vanhan mallisethan siellä oli kiinni. Eipä ollut sisäputki suulta murtunu niinkuin yleensä vaan jostain pitemmältä on murtunut koska sisäputki liikkuu turbon laipan suulla ja mitään murtumia ei näkynyt.
Comment
Comment