Alkuperäinen kirjoittaja mikero
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
-
No täytyy huomenna Fixus liikkeessä käydä kysymässä miten asian kanssa toimitaan. Jotain tuolle jonkun on kuitenkin tehtävä. ei oikein huvita toista öljynvaihtoväliä katsella mittaria joka ei pidä paikkaansa/toimi ollenkaan. Ainut hyvä puoli on, että nyt virrat päälle laittaessa kuuluu vain 2 ärsyttävää piippaus ääntä edellisen 3 sijasta amisvalo ja jarrupalojen varoitus juttu.
Comment
-
Kävin itkemässä tuosta anturi asiasta fixulle ja soittelivat febin maahantuojalle/osien myyjäle mikälie. Eivät ole saaneet vastaavaa palautetta anturista.. Joten jatkoa ajatellen jos erehdytte kyseisen anturin sinne asentamaan ja sama ongelma seuraa niin PLIIS itkekää varaosatiskillä ja antakaa sitä palautetta, niin sais asian hoitoon. Tuskin isosta asiasta on kyse. Pitää rahat kinuta takaisin ja hommata se OEM osa tilalle, niin jos sitä sitten taas viisaampana vois jatkaa tätä harrastamista.
Comment
-
Viitaten viestiin 617 ja säädettäviin ylätukivarsiin mallia 034, niin eihän ne edes paria vuotta kestäneet..
Tuli sitten vakiot takas isolla rahalla, kun piti kesken Nyrren matkaa nuo vaihtaa järkyttävän kolinan takia.. Ostakaa jotkut muut.
http://s193.photobucket.com/user/vay...5_003.mp4.html
http://s193.photobucket.com/user/vay...5_002.mp4.html
Comment
-
-
Nonni. Taas ajatuksia ilmoille. Ässään on nyt tulossa Rs4:sen vakio/modatut ahtimet ja niitä varten täytyy vaihtaa ne imuputket. Eikös noita ässän vakioita pysty hyödyntämään jos hitsaa isompaa holkkia putken päähän tms. ? Tai tekee alumiiniputkesta kokonaan uudet. Ei huvittais 200e ja ehkä ylikin laittaa tuollaisiin simppeli osiin. Joku oli silikooniletkulla ilmeisesti toteuttanu ton supistuksen ja huolimattomasti asennettuna oli sit vuotanu liitos. Ei hyvä. Mielellään tietysti ilman turhia liitoksia imuputket vetäisi ylös asti. Onko kaikki mennyt helpoimman kautta ja ostanut suosiolla valmiit imuputket ?
Comment
-
Ässän imuputket kapenee turbon suulle aika paljon. En laittaisi niitä sinne turhia ahdistamaan. Tai sopiihan ne sit jos katkaisee ne tarpeeksi aikaisin, mutta en nyt muista tarkasti miten pitkältä matkalta ne supistuu.
Silikoniletku on sinänsä aika hanurista että jos sinne tulee vuoto, se on melkeinpä otettava kone pois. Mutta on ne siellä joillakin kestäneetkin vuosia. Tuo kohta on kuitenkin sellainen että "markan säästö" voi olla joskus myöhemmin vähän kallis.
Comment
-
Juu en silikooniletkua laita, kun tietää että se ei kestä. Jostain jos sais käsiin nuo putket niin vois suunnitella. Ei kai se niin paljon kapene, että siitä tulisi ongelmia jatkossa ? Jos jollain olis mittoja heittää turboon tulevata putkest. Oliko K04:sen imulähtö 50mm ?
Täytyy etsiä jostain tuollaiset imuputket käsiin ja miettiä miten toteuttas.
Jotain harrastamisen iloa näissäkin täytyy olla, eikä joka osaa ikostelu tyyliin kehtais ostaa ;) Tottakai se täytyy toteuttaa sitten huolella, että ei tarvitse ruveta keulaa purkamaan kun vuotokohtia rupee etsimään niiltä suunnilta.
Comment
-
Kestää se :) Mutta ei se silti ole mikään paras vaihtoehto.
Jos nyt hifistelemään aletaan, niin kaikki supistukset putkissa on haitallisia. Kyllähän se toimii supistettunakin, mutta muutama poni saattaa jäädä laitumelle. Kyllä se lähto aika tarkkaan 50 mm on.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viestiTuo on sopiva. Itse en ottaisi Febiä jos sitä tarjoavat, sellaisen juuri vaihdoin pois yhdestä yksilöstä, ei ollut pitkäikäinen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikero Näytä viestiEi huvittais 200e ja ehkä ylikin laittaa tuollaisiin simppeli osiin.
Comment
-
Mistäs tuo nakutusanturi 2 mahtaapi löytyä? Rupes siitä ilmoittamaan vikakoodia. Huomaa vedossakin (ikkunat auki) melko kuuluvaa naputusta edestä sekä ei tunnu tehot oikeen olevan tallessa, mutta normaalissa ajossa ei mitään kuulu. Voisko johtua vaan rikkinäisestä anturista vai voiko olla jotain muutakin?
Tyhjäkäynnillä ja kevyissä kiihdytyksissä ei tosiaan mitään ääntä pidä.
Comment
-
Pitäs viedä auto fiksattavaksi niin onko jotain piuhaa minkä irroittamalla auton sais jonkinlaiseen vikatilaan, että ei ole kaikki tehot käytössä/ei kierrä tietyn rpm yli? Kyseinen henkilö osaa asiansa mutta on vähän sen olonen että voisi käydä koeajolla. En halua että konetta kengitään kylmiltään.
Comment
-
Missä vois olla vikaa kun virrat laittaa päälle ja kääntää avaimesta niin ei tapahdu mitään? Eilettäin teki samaa niin vaihdettiin virtalukonpohja, ei vaikutusta. Sitten huomattiin että paisarin alla olevat maajohdot oli päässy löysään niin kiristys ja kertalaakista käyntiin. Päivän toiminut normaalisti mutta nyt sitten teki saman eikä ole johdot löysänny. Ajonesto ei ole päällä tai ainakaan valo ei jää vilkkumaan. Vikakoodeja ei luettu kun auto jäi anoppilan ojan pohjalle eikä itsellä ole vermeitä lukea.
Comment
-
Vikaa pukkaa. Tyhjäkäynti on todella epätasainen ja seilailee paljon, sitte toi vihellys kierrosten mukaan myös ihmetyttää, lakkaa välilla ja alkaa taas jne. Puolat ja tulpat tsekattu, ei vikaa niissä. Nakutusanturit vaihdettu ihan justiinsa ja käytni parani niiden vaihdon myötä. Ei anna vikakoodia mistään. Ahdot nousee normaalisti ja tuntuu vetävän ihan ok.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=13J2pm3-yAY"]http://www.youtube.com/watch?v=13J2pm3-yAY[/ame]
Comment
Comment