Onko se Teppo tai merkkitiski järkevin paikka metsästää noita tfsi puolia vai saako jostain muualta laadukasta puolaa edullisemmin ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikero Näytä viestiOnko se Teppo tai merkkitiski järkevin paikka metsästää noita tfsi puolia vai saako jostain muualta laadukasta puolaa edullisemmin ?
Teppo: 43.5 e
spareto.ee: 23.80 e
Comment
-
-
Kyselkääpäs jenkeistäkin. Mie kysyin tuolta virosta ja saan vastauksen mahd.pian kuulemma. Kysyin noista timon linkittämistä 23.8€ maksavista paljon tulisi kustantamaan n.100 kpl . Tuskin niin montaa tarvitsee, mutta onpahan suunta antavaa hintatietoa sitten tarjota. Toivottavasti tuo viron tavara nyt sit on laadukasta edes. Harvoin halvalla hyvää saa.
Comment
-
Profiilini kulkine alkoi lyhyen ajon jälkeen pätkimään ja röpöttämään, joten arvasin sen liittyvän puolaan/sytytysmoduliin. Sain ajettua talliin ja rupesin tutkimaan tilannetta.
Alustuksena voin sanoa ettei tullut vikakoodia. Aloin nyppimään yksitellen puolilta liittimiä irti, aloitin keulasta katsottuna oikealta eli ilmeisesti 4-5-6-sylinterit. Näillä ei ollut suurempaa vaikutusta käyntiin, mutta kun otin 2-pytyn piuhan irti niin kone rupesi heilumaan rajummin.
Eli onko nyt toinen sytkävahvari pois pelistä ja jos on niin kumpi niistä on kuskinpuolen sylintereille? Tuskin samaan aikaan menee 3 puolaa/tulppaa?
PS. Ei kellään olisi ylimääräistä sytytysmodulia Pirkanmaalla? Lähinnä Tampereelta.
Comment
-
Parempi tapa on pyytää kaveri pakoputken päähän kuuntelemaan. Ei konehuoneesta oikein tahdo erottaa niin hyvin. Jos oikein hifistelemään aletaan niin testimielessä olisi parempi nyppiä suuttimen johtoa eikä puolan johtoa. Turha sitä palamatonta bensaa on ahtimien läpi kateille ajaa yhtään ylimääräistä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiParempi tapa on pyytää kaveri pakoputken päähän kuuntelemaan. Ei konehuoneesta oikein tahdo erottaa niin hyvin. Jos oikein hifistelemään aletaan niin testimielessä olisi parempi nyppiä suuttimen johtoa eikä puolan johtoa. Turha sitä palamatonta bensaa on ahtimien läpi kateille ajaa yhtään ylimääräistä.
Niin onko se vahvari vika vai joku muu? Itse pistäisin kolikot vahvarille.
Jarkolle kiitoksia mahdollisesta avunannosta. Mikäli en löydä lähempää, voisin sulta hommata.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jargo Näytä viestiSullaki vääntää noi puolat tulppia :/
Tässä kuva millainen sovitus pitäis oikeasti olla. Tänään juuri sain nuo v2.0 palat kätösiin.
Nuo on pari milliä leveämmät suuntaansa niin ei pitäisi edes jättää rakoa. Mitat okkimin palasta puotettuna reikä n. 8 milliä. (034)?
Muutenhan tuo 034 adapteri on ihan niinkuin pitääkin, mutta ilmeisesti tulpan asento kääntää puolan osoittamaan alareunaan päin. Aika outoa, mutta tarkistin asian monesta kannesta.
Liitteenä vielä (tähänkin) threadiin nuo kuvat.
Comment
-
Kun kurkkaa kuskinpuolen etukulmasta keulan alle, siinä menee 2 kipaletta peukalon kokoista letkua, meneekös ne öljylauhariin? Öljyä niistä näyttäs vähän tiputtavan.
Asiasta toiseen, kuuluukos näiden syödä jäähdytysnestettä pakkasilla? Mikä on normaali määrä?
Sitten vielä semmonen, että edellinen omistaja oli tettänyt putkiston profiilin vehkeeseen ja kattien jälkeen putken ydistyy yhdeksi ja menee perään saakka yhtenä putkena. Kannattaako vaihtaa tehoa lisätessä vai antaa olla noin?
Nyt siis vakio, tuota putkistoa lukuunottamatta. Putken halk. 3".
Auttakaa tietämätöntä :)
Comment
-
Lueskelinkin että noissa ollu vuotoja, mutta kun koitin tirkistellä taskulampulla sinne väliin niin ei ainakaan kovin kostealta näyttäny. Satunnaisesti on kyllä pieniä vaaleenpunaisia tippoja auton alla. Kyllä se jostain vuotaa...
Onko tolle ohjaustehostimelle mitään haittaa jos vähän niistä letkuista tiputtaa, saako ilmaa tms?
Comment
-
Kärsiikö ottaa takavaimentimen pois, ilman, että jotkut paineet menee sekaisin?
Pitäisi saada fiksumpi tuosta ulostulosta ja samalla saisi vähän mökääkin ilmoille.
Muistelisin, että joskus ainakin diisseleistä meni, oliko pakopaineet, sekaisin, jos muokkasi putkistoa ihan miten sattuu.
Comment
-
Yksi mahdollinen vuotopaikka voi myöskin olla tulipellin läpi menevien letkujen liitos akun vieressä.
Tämmöinen ja tuollainen sattui silmiin.Viimeksi muokannut Joksa_; 22.3.2013, 21:41.
Comment
-
Ittellä oli edellinen omistaja jättäny takapöntön pois. Äänet on aikalailla putkivikasen kuuloset. Vaihdoin xs-powerin putkiston ja ylimääräset röpötteet hiljenty. Eikai tuosta rälläkkämodista mitkään paineet sekaisin mee. Itte vaihtaisin koko putkiston tai laittaisin vakioputkeen siedettävät ulostulot.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuxo Näytä viestiYksi potentiaalinen vuotopaikka lisää. Tuntuu että tuo oma kulkine vuotaa jäähdytinnestettä lohkolämppäriä käytettäessä lämmittimen juuresta. Tippoja jää maahan mutta nestettä ei juuri tarvi lisätä.
Kannattaa tutkia tarkemmin millä kohdalla niitä tippoja on.
Comment
-
Koitin tonne auton alle kurkkailla mutta ei oikeen näy paikkaa mistä vuotaisi. Ja tippojahan ei tuu kun parikertaa viikossa muutama tippa. Viimesen 3000km aikana lisäillyt n. 3dl nestettä.
Mieleen tuli myös sellanen juttu että kuinka herkästi tuolta ylivuodosta tulee nestettä? Oma piha on perhanan jyrkkä mäki mihin pysäköidä ja vielä kallellaan jonkun verran niin en ihmettelis jos ylivuodosta jotain tulis...
Comment
Comment