Miten tuo n249 otetaan pois pelistä vois itekki kokeilla ku siitä ei vissiin mitään hyötyä ole?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
-
Tässäpä olisi hieno kuva. Vähän vaikea mittailla viivoittimella, mutta pyrin ottamaan niin tarkat mitat kuin vaan pystyy. Paksuus on 10 mm.Attached Files
Comment
-
Tossapa nyt jotain näpertelyä adapterista. Ei ole sitten reikien paikat varmaan kohdillaan, mutta niitähän voi tarkennella. Joku voisi tulostaa ton pdf:n ja kattoa, pitääkö mitat siinä paikkansa, mulla ei ole printteriä. :) Jos ne heittää, niin on sitten varmaan joku plottauskämmi käynyt.
Edit. Dwg:tä ei saanut laitettua tähän jakoon.Attached FilesViimeksi muokannut janhe; 22.2.2013, 23:01.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiTossapa nyt jotain näpertelyä adapterista. Ei ole sitten reikien paikat varmaan kohdillaan, mutta niitähän voi tarkennella. Joku voisi tulostaa ton pdf:n ja kattoa, pitääkö mitat siinä paikkansa
Comment
-
Laitoin meiliin. Lähinnä tuossa täytyy kai noita pikku reikiä tarkennella, että ovat oikeilla kohdilla samoin, kun tuon ison ympyrän "korvat" mikäli niillä on jotain merkitystä. Pdf:nä laitoin sen takia, että voi printata ja tsekata mitat sekä leikata ja tarkistaa sopivuus tai tehdä tarvittavia korjauksia.
Comment
-
Heittäkäähän veikkauksia viasta.
Tahkon tapahtumassa ahtoletku irtosi 3 vaihteella täydessä vedossa -> seokset täysin rikkaalle kun ilmat katosi ja kone sammui, ja alkoi käydä huonosti. Vuodon kun korjasi ja vähän aikaa herätteli niin pystyi ajamaan hissuksiin kotia jossa paikkasin vuodon kunnolla. Matkalla bensa maistui eli seokset pyöri rikkaasti koko ajan.
Nyt kuitenkin autosta katosi veto. Ahtaa normaalisti, ei vuoda ilmoja pihalle, ei käy paksulla eikä kuluta öljyä. Ei vaan jaksa täyskaasulla mennä. Vähän kuin olisi ahdistusta jossain. Oma veikkaus katalysaattorit meni tukkoon kun seokset pitempään pahasti rikkaan puolella.
Ahdinvikaa en enää puolla koska ahtaa normaalisti, ei savuta eikä ääntele.
Kokeilen selvittää vian vaihtamalla suorat putket kattien tilalle, mutta jos vika ei niissä ole niin ehdotelkaas mikä muu voisi tuossa tilanteessa mennä pieleen?
Comment
-
Käytin akun irti. Mutta Scangauge ei ymmärrä tehdä force clear:a = sopeutusten nollausta.
Akulla ei kuitenkaan vaikutusta, revin katit irti ja katon paistaako päivä läpi, korvaus putket tuli auton mukana joten ne vaihtuu sinne joka tapauksessa.
Edit: Vai nollaantuuko sopeutukset olleenkaan akun irrottamisella?
Comment
-
Tarjous oli tullut eilen. Firma josta kyselin, voi laserleikata max. 8mm alumiinia, joten pyysin tarjoukset 8mm ja 5mm kalikoista. 5mm kalikoita menee sitten 2 x puola. Materiaali on EN AW-5754 (AlMg3) joko PL5 tai PL8.
1 autoon PL8 (6 kpl) - 50 EUR
5 autoon PL8 (30 kpl) - 40 EUR / Auto
10 autoon PL8 (60 kpl) - 32 EUR / Auto
1 autoon PL5 (12 kpl) - 52 EUR
5 autoon PL5 (60 kpl) - 42 EUR / Auto
10 autoon PL5 (120 kpl) - 37 EUR / Auto
Hinnat sisältävät ALVin, mahdolliset postituskulut tulevat päälle.
034 Motorsportin alumiiniset ovat 6 sylinteriseen 120$ + tullit + postituskulut, joten kyllähän nuo jäävät aika paljon edukkaammiksi tuolta kautta.
Odotellaan saako Jargo vielä edullisemmin noita ja laitetaan sitten vaikka kimppatilaus käyntiin jos on halukkaita. Minä voin hoitaa jos tuolta otetaan, Jargo hoitanee jos hänen kautta saadaan otetaan.
Josko joku haluaa eri määrän noita kuin koko setin 6 sylinteriseen niin kyllä sekin käy, äkkiä noista saa jokainen laskettua yhden puolan hinnan.
Comment
-
Tuo korkeus kannattaa tarkistaa että riittääkö 8 mm lätty, vai pitääkö se olla 10 mm ettei puola jää kantamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja CarbinEdit: Vai nollaantuuko sopeutukset olleenkaan akun irrottamisella?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jargo Näytä viestiOmat on tällä viikolla valmiit ja todennäköisesti laitetaan paikoilleen, samalla näkee sopivuuden. Sen jälkeen katsotaan hinnat ja määrät. Uskon pystyväni ainakin samoihin hintoihin suoraan 10mm levyllä. En kuitenkaan lupaa vielä mitään.
Comment
-
Comment