Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No minäpä yritän muistaa ottaa yhden tallilta mukaan, ja skannailen sen. Lähettäminen vie aikaa, eiköhän skannaamalla saa niin hyvän että piisaa.

    Comment


    • Laita kopsu vaikka mullekin, niin voisin muistella CAD-piirtelyä. Onhan noita laippoja tullut piireltyä pakosarjoihin ja läppärunkoihin, mutta ei nyt ihan viime vuosina. :)

      Comment


      • Jokos akaa olemaan kuvia tarjolla niin pääsee kyselemään tarjouksia?

        Comment


        • No hitto, olen unohtanut koko asian. Huomenna vois taas yrittää muistella.

          Comment


          • Näät varmaanki mun mailin profiilista niin laita sinne vaikka mittojen kanssa. Saa ne cad kuvat teetettyä vaikka kaikille.

            Comment


            • Minkäköhän johdon kanssa tai mistäköhän päin pitäisi tulla pesunestesäiliön anturin johto, on nimittäin jossakin piilossa tällä hetkellä? Onkohan konepellin eristeelle kenelläkään varaosanumeroa?

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viesti
                Onkohan konepellin eristeelle kenelläkään varaosanumeroa?
                Jos oikein tulkitsin, niin 8D0863825S
                Attached Files

                Comment


                • Kiitoksia Kimmo. Mistäs johtuu kun moottorista on ruvennut kuulumaan naputusta, samaan tahtiin mitä N80 naputtaa? Jokin suutin tukossa?

                  Comment


                  • Moottori on aika laaja käsite. Siis naputus kuuluu jostain muualta, kuin N80:sta? Osta vaikka biltemasta stetoskooppi, niin pääset paikantamaan naputuksen.

                    Comment


                    • Tosiaan, muotoillaan paremmin. Elikkäs naputuksen sijainti N80:n vieressä, kuulee ihan selvästi. Vai onko oikein että N80 pitää ääntä?

                      Comment


                      • Kyllä se N80 pitää ääntä, joillakin enemmän, voi olla jo vanhuuttaan vähän löysä, niin rupeaa naputtamaan kovemmin. Kunhan ei vuoda virrattomana, niin on ok. Itsellä uusi, eikä sen ääntä moottorin äänen takaa kovin helposti kuule.

                        Se päästää bensahöyryjä imusarjaan, kun olosuhteet on sopivat.

                        Comment


                        • Pitänee testata vuotaako. Pahimmillaan naputuksen kuulee selvästi metrin päästä.

                          Comment


                          • Tuollain se puola istuu Touaregin adaptereiden kanssa.
                            Pysyy hyvin paikoillaan. Ehjänä tuota muovi-adapteria ei enään irti venttiilikopasta saa, kun sen kerran siihen laittaa. Tuli todettua. :)
                            Attached Files

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viesti
                              Tuollain se puola istuu Touaregin adaptereiden kanssa.
                              Mitenkäs johtopuoli hoituu?

                              Comment


                                Onko kellää nurkissa ylimääräistä käytettyä risan paineasetelmaa? Mulla levis eilen paineasetelma ja vaihto-osaa oisin vailla.

                                Nyt on sitten kertaalleen hajonnut risan ja CM paineasetelma. Tuli vaan pahaan aikaan kun lauantaina pitää lähtee rukalle, mutta onneks Tdiq otti auton työn alle pikasesti.

                                Comment


                                • Yksinkertaiset johdotukset. Sytytyksenvahvistimilla menee kolme johtoa ristiin. Sytytyspuolien päässä muutetaan pinni-järjestystä ja siltaamalla tulee periaatteessa yksi maa lisää.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                  • Olli, mulla on hyllyssä uusi Risan paineasetelma, levy ja laakeri, jos kerkee ja kelpaa. Joutaa, toimita uusi takaisin.
                                    Viimeksi muokannut Joker; 14.2.2013, 19:24.

                                    Comment


                                      Kiitos, mutta ei kerkiä kun loota mennee kasaan tänään marmorin osilla. Tarvetta siis vain käytetylle asetelmalle (ja levylle) jotka fyysisesti ehjiä ja orkkiksia, jotta marmorilta sais järkevän hintasen X-vaihto-osan. Mun asetelma on hajonnut joten ei käy vaihto-osaksi.

                                      EDIT: mun osissa ei ollut audin leimaa kun tulivat aikoinaan jenkeistä VAST:ltä.
                                      Viimeksi muokannut ola; 14.2.2013, 09:21. Perustelu: Lisätietoa

                                      Comment


                                      • Mikäs niissä sulla hajoilee ja miksi ? ei ole ainakaan itselle moisia sattunut ja kilsojakin tullut melkolailla enemmän.

                                        Comment


                                          Näköjään tarvitsisin myös käytetyn kytkinlevyn. Mulle siis kelpaa täysin kuluneetkin ja lipsuvat kytkimet kuhan ne on orkkis audin osia että saa kytkimen vaihto-osa hinnalla joka on järkevä!

                                          Ei toi ollutkaan CM:n asetelma joka hajos vaan LUK ja ei kelpaa vaihto-osaksi kun ei ole audin rinkuloita (kun tuli VAST performancelta keraamisen kytkinlevyn kanssa).

                                          Mulla on nyt kaksi kertaa katkennut paineasetelmassa oleva kynsi joka on se jousto osa keskellä. On noita muillakin katkeillut, mutta en tiedä onko muilla kahta kertaa. Tämä hajos kolmosen kiihdytyksessä tasakaasulta jonka jälkeen kun polkasin kytkintä tuntu kytkinpoljin tosi oudolta hetken (tais katketa korkeilla kierroksilla kytkintä painaessa?), joten ei mitään vaihtorykäsyä ollut joka ois sen hajottanut. Sen jälkeen loppumatkalla ei ollut ongelmia. Seuraavana päivänä parkkihallissa kakkosella tuntu taas oudolta ja kytkin lopetti täysin toimintansa eikä auttanut sammuttaminen ja startilla rykäsykään vaihde päällä.

                                          Illalla kun sen hain ja käynnistin startti päällä että pääsis ajoon niin kytkin toimi taas normaalisti. Se kynsi menee välillä pahaan väliin jollon loppuu kytkimen toiminta.

                                          Comment


                                          • kysy nimimerkiltä jylle sitä asetelmaa ja levyä et vieläkö ne on tallessa.

                                            Comment


                                            • Onkohan se okkimin talli kuinka kaukana ;)

                                              Comment


                                              • No voi helvata! Just kävin siellä, ja taaaas unohdin! Huomenna uusiksi...

                                                Comment


                                                • Deletoin tuossa juuri itseltäni n249 venttiilin. Vaikutusta oli heti huomattavissa eli ahtimet heräävät huomattavasti nopemmin ja VAC nousi. Minkäslaisia kokemuksia teillä on tuosta deletoinnista?

                                                  Comment


                                                  • Tarkoitatko nopeammin heräämisellä, että ahtaa alemmilta kierroksista vai, että reagoi kaasuun nopeammin "ahtoalueella"?

                                                    Comment


                                                    • sitä että pienemmällä kuormituksella jo alkaa ahtamaan.

                                                      Comment


                                                      • Niin. Eroa pitää tarkastella kaasu pohjassa ajaessa. Bypasseja pidetään auki kulutuksen pitämiseksi pienempänä. Nyt ahtaa pienemmillä kaasun asennoilla kuin ennen eikä käytännön eroa suorituskyvyssä kuitenkaan ole.

                                                        Comment


                                                        • Mutta vaikuttiko n249:n deletointi jotenkin esp:n toimintaan?

                                                          Comment


                                                          • Ei vaikuta.

                                                            Comment


                                                            • Tulipahan sitten itsekkin kokeiltua tuota n249 deletointia. Sen verran muuttui luonne että ahtaa paljon tasaisemmin pienemmillä kierroksilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X