Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mitä olen noita jenkkifoorumeita lukenut, niin onko totta että SSCA Downpipet (3"-->2.5") on todella niin huonosti virtaavia, että saadaan jopa 50whp eroja 034:n 3" dp. jne. verrattuna Tial s605 setillä? Itsellä edessä moinen kysymys nyt, että kannattaako settiä alkaa kokoamaan noilla downpipeillä lainkaan?

    Vai onko tämäkin nyt jenkkien omaa höpötystä.

    Comment


      Missäs päin sijaitseee tuo xenonien korkeudensäädön ohjausboksi?

      Comment


        löytyisiköhän mistään ohjetta kuinka rs4 maffi sopeutetaan s4 vcds:llä? tai mitä arvoja täytyy muuttaa?

        Comment


          Ei oo ohjetta, kun se ei oo maholista.
          Menee ihan "lastutushommiks".

          Comment


            Juu, ei sitä voi sopeuttaa. ECUn karttaan tiettyyn paikkaan pitää vaihtaa eri arvot. Täällä helppiä.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viesti
              Mitä olen noita jenkkifoorumeita lukenut, niin onko totta että SSCA Downpipet (3"-->2.5") on todella niin huonosti virtaavia, että saadaan jopa 50whp eroja 034:n 3" dp. jne. verrattuna Tial s605 setillä? Itsellä edessä moinen kysymys nyt, että kannattaako settiä alkaa kokoamaan noilla downpipeillä lainkaan?

              Vai onko tämäkin nyt jenkkien omaa höpötystä.
              Sanoisin, että höpöhöpö juttuja. SSAC on vieny niin paljon asiakkaita, että täytyy tuollaista markkina hömppää suoltaa.

              Comment


                Saakos noita downpipen joustoja jostain sopivasti? Aika mökä kuuluu kun on peukalon mentävä reikä kuskinpuoleisessa

                Comment


                • Tässä linkkiä jos joku kaipaa vähän äänimaailmaa vaihdosta eikä tiedä mitä laittais.
                  xs-powerin putkisto ja erään tee-se-itsemiehen tekemät dp:t, 100cell katit ja olihan siel kaikkee vähän muutakin laitettu ^^

                  http://www.youtube.com/watch?v=MUxIv...ature=youtu.be
                  Tuli ikävä noit ääni <3

                  Comment


                  • Olikos ne 2 vaihteen synkrot jotka rutskaa aina kylmällä kun ykköseltä vaihtaa kakkoselle ? Mietin vaan, että mitä kaikkea kannattaa samalla vaihtaa jos ton lootan aukaisee jossain vaiheessa ? Pientä ujellustakin aina välillä on havaittavissa. Lähinnä tulevaisuuden varalta ajateltuna, kun ja jos teholukemat alkaa autossa nousta niin mikä paikka tuosta laatikosta antautuu ensimmäisenä. Onko laatikkovikoja näihin tullut niin paljon, että olisi saatavilla jonkinmoinen repair kit ?

                    Comment


                      Se on 1-2 vaihteen siirtäjäpakka joka tekee vaihdosta epätäydellisen rusahtelujen kera. Toki samalla voi synkatkin kulua mutta tuo siirtopakka pitää hankkia.

                      Klik

                      Comment


                        onko tuo sitten miten vakava ongelma jos se kuitenkin lämpimänä katoaa?

                        Comment


                          Itsellä oli jonkin verran takkuinen tuo 1-2 vaihto, mutta kyllä se kesti vuosia eikä koskaan siitä pahentunut.

                          Comment


                            noniiin sitten on turha huolestua. ja malttia on sen verta et kylmänä vaihtaa varovaisemmin. ei kisavaihtoja kylymänä.

                            Comment


                            • Tosissaan sen verran miedompaa kytkin sinne väliin et se toimii sulakkeena. Perän tai askin paskominen ei oo halpaa.

                              Comment


                                Älkää nyt alkako hannaamaan rahan poltossa. Tästä loota liukkaaksi JHM:n uusimmalla kitillä
                                JHM-Performance 01E 6-speed Full Rebuild Kit w/ Updated 1-2 Collar

                                Comment


                                  Ihme sivut kun pitää kirjautua että näkee mitä on myytävänä? Periaatteesta en kirjaudu.

                                  Comment


                                    Ei minun kumminkaan tarvinnut... Tyhjää keksit selaimesta.

                                    Comment


                                    • Onko nuihin orkkis etujarrusatuloihin olemassa sitä korjaus sarjaa missä tulee uudet tiivisteet ym..?

                                      Comment


                                      • Vastaan itse itselleni kyllä saa muttei mitään hajua mitä tiivisteitä siinä tulee, luulisin että se o-rengas jarrusylinterin koloon ja se suojakumi siihen varteen.. Marmorilla 20€ per puoli

                                        Comment


                                        • Senverran rutisee vasemmalle vedättäessä, et joku vois kertoa miten ulompi murros vaihtuu näppärästi ensikertalaiselta. Ei ole tullut ikinä vaihdettua mihinkään autoon ja nyt olisi ajankohtainen. Kannattaako ottaa irti koko vetari vai onnistuuko sensuurempia propleemoja vaihtaa paikallaan jnejnejne.

                                          Comment


                                            Kyllä se vaihtuu paikallaan, mutta itse olen ottanut koko paketin käteen. Ei tarvii olla niin varovainen ettei tipahda hiekkaa niveleen.

                                            Comment


                                              Pystyy juu vaihtaa paikallaan ollessaa, mutta huomattavasti mukavampi on ottaa koko paketti irti.
                                              Irtoaa kutakuinkin näin: Napapultti auki, ylätukivarsien pultti auki olka-akselista, raidetangonpää irti olka-akselista, sisemmän vetonivelen pultit irti laippa-akselista ja paketti ulos. Jarrulevy ja satula kannattaa myös siirtää sivuun, niin tulee enempi tilaa työskennellä.

                                              Nivelen suojakumi irti (vaikka puukolla halki) sitten naputtelee kumivasaralla yms. nivelen sisäkehälle niin nivel irtoaa booreilta.

                                              Ylätukivarsien pultti voi olla sitten todella tiukassa. Voit myös vaihtoehtosesti irroittaa alatukivarren olka-akselista jos ylävarsien pultti tuntuu mahdottomalta avata.

                                              Comment


                                                Jarrulevyä ja satulaa on ihan turha irroittaa, vetari mahtuu tulemaan helposti pois kunhan vaan ylätukivarret ja raidetanko on irti.

                                                Comment


                                                  Ilman vetonivelen hakkaamista selviää niin, että pyörittää napapultin vetonivelen reikään niin syvälle että se painaa vetonivelen pois akselista. Eli käyttää sitä pulttia periaatteessa ulosvetäjänä.

                                                  Comment


                                                    Eikä raidetankoakaan välttämättä tarvii irrottaa. Tai ei tarvinnut ainakaan tästä mistä turbot on unohtunut tehtaalle. Napapulttikin voi olla todella tiukassa. Nimimerkillä 17 millin kuusiokolokannasta pyöreän uppokannan tehnyt. Tuolla napapultilla tosiaan kannattaa pullauttaa murros irti.

                                                    Comment


                                                      Olikin jo kirjoitettu että alatukivarret irroittamalla lähtee myös.
                                                      Viimeksi muokannut juutasqsa; 1.2.2013, 20:23. Perustelu: Höh, ei saa poistettua turhaa viestiä ite...

                                                      Comment


                                                      • Kiitoksia vinkeistä! Täytyy ruveta pultteja öljyämään niin lähtee irti iloisemmin. Vois joku taitava tehdä pienen ohjeistuksen tästäkin aiheesta kuvien kera, niin olisi hyvä siitä sitten vinkkejä katsella. Varmaan moneen vekottimeen samalla periaatteella murros vaihdetaan (?) Löbron murroksen ajattelin tuohon vaihtaa..Luulis olevan tarpeeksi orkkislaatuinen.

                                                        Comment


                                                          Voin tulla viereen naureskelemaan kun vaihdat. Ja ehkä vähän auttaakin. Saathan tuon käydä meidän hallilla vaihtamassa, on meinaan aika paljon mukavampi nosturilla tehdä.

                                                          Comment


                                                            älkää kaikkia irti purkako. takimmainen alatukivarsi nupista irti ja vetari juuri ja juuri muljahtaa pois paikaltaan.

                                                            Comment


                                                              helpoksi todettu tapa oli ylätukivarsien pultti pois ja varret irti. vetari mahtuu tällöin todella mukavasti poijes.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X