Tarkoitin kyllä tätä settiä, siinä on kaikki tarpeellinen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
....jotenkin en ymmärä että miten vuoto antaisi YLIahtaus vikakoodi.....eiks se pitäisi olla toisinpäin? Eli jos on vuoto niin eiks se pitäisi aliahtaa....?
Sen ymmärän että jos hukkaportti ei aukene niin se yliahtaa......niin onko se siitä sitten että hukkaporttin menevä letku fuskaa niin siksi se ei jaksa painaa jousi kasaan ja siksi ahtopaineet nousee.....jookos?
Comment
-
Aivan, joskus kun sanoo/kirjoittaa asiat "ääneen" niin tajuu sen viimeistään itsekin :-)
Eli jos hukkaportit ei aukenee niin paineen voi rikkoa esim ahtimet tai muu tekniikkaa, tai onko se pois suljettu mahdollisuus? Tai jos ahtimet itsekin on jumissa niin sehänkin voi aiheuttaa yliahtoa...si si?
Comment
-
Tuli vaihdettua 4:1 suhteelle torsen. Ihan mukavasti antaa linttaa heti mutkassa näin talvella, eikä puskemisella pilaa.
Ohessa muutama kuva asennuksesta autoon. Vaihdettiin samalla laatikon päätykotelon iso O-rengas ja stefa. Ei maksa montaa kymppiä ja onpa uudet.
Kiitoksia Sipoon pajalle !
Comment
-
Selittäkääpä nyt tyhmälle.
Jos torsenin suhde vaihdetaan 2:1 -> 4:1, niin eikös se tee autosta myöskin enempi etuvetoisen ja ehkä puskevamman, silloin, kun torsen haluaa jakaa voimaa enempi eteen?
Eli ei kai tuo jakomuutos tee torsenista kuitenkaan takavetopainotteisempaa - vai tekeekö?
Comment
-
Niinhän siinä tapahtuu ja juuri tästä syystä ns. q-luistot on helposti leveämpiä kuin vajaavetoisilla suoritetut luistot.
Tuo modihan auttaa siihen takapään luistoon lähtemisen herkkyyteen paljon koska voimaa menee taakse entistä enemmän ja kun sen on luistoon saanut niin sen ylläpitoon ei tarvita läheskään niin paljon vääntöä.
Comment
-
Juuri näin, nyt lähtee luistoon nopeasti kun vaan kaasuun koskee mutkassa. Ennen kun siinä vaiheessa piti arpoa lähteekö puskemaan jopa. Luiston kulma aluksi on terävä ja siitä on helppo lähteä ylläpitään luistoa.
Liikennevaloissa taas lähtee paremmin, kun ennen alkoi eturenkaat menettää radikaalisti pitoa erittäin liukkaalla niin nyt lähdöt on takapainoitteisia ja snadissa lintassa niin halutessa. Alkuvauhti tulee nopeammin nyt.
Vaikkakin ajatus oli enemmän kesän radalle tämä operaatio, niin yllättävän paljon toi kivaa talveksi, pääsi yllättämään.
Comment
-
Kuinka monta kierrosta ässän ohjauksessa on? Onko risassa nopeampi ohjaus ja sopiiko sen hammastanko ässään suoraan vai meneekö paljonkin osia vaihtoon?
Edit. Näyttäisi prefacelift ässissä olevan eri osanumerolla hammastanko kuin uudemmissa. Ilmeisesti facelift ässissä on sama hammastanko kuin risassa.Viimeksi muokannut Noize; 13.1.2013, 12:13.
Comment
Comment