No jatkokysymyksenä, mikähän on kyseisen remontin budjetti, jota sellaiseen tulisi varata? Ei ole pakko siis olla merkkiliikkeen hinta, kunhan yleisesti kyselen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Täällä oli oma ketjunsakin jakopääremonttihinnoista. Mulla maksoi muistaakseni ~700€ vesipumpun, moniurahihnan ja termarin kanssa ei-merkkiliikkeessä. Originaalit osat ja kahden vuoden takuu työlle ja osille. Merkkiliikkeessä hinta reilusti yli tonnin.
Edit.väärin muistin, 850€ oli hintaluokka
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho....php?p=1160235
Comment
-
Mites se menikään noiden S4 maffien kanssa, pystyykö boschin tilalle laittaa hitachin tekemällä vain vähän johdotuksia?
Taas hajosi kovassa vedossa nelosella maffi ja olisi yksi hitachi hyllyssä sopivasti.
Ei kai sitä vakio maffia pitäisi vakioturboilla saada rikki? Aika kovat ilmat on mulla kyllä parhaillaan saanut(293)
Ps. Saa tarjota ehjiä maffeja
Comment
-
Ei pysty.
http://s4wiki.com/wiki/Mass_air_flow
B5 S4s came with two different types of MAF sensors - Bosch (078 906 461B) and Hitachi (06C 133 471A); both are film-type MAFs. Each has totally different signal characteristics and are not compatible, even if properly rewired. A-Box/B-Box cars (MY2000) came with Bosch MAFs. H-Box/J-Box (MY2001), M-Box/L-Box (MY2001.5), and T-Box/AA-Box (MY2002) cars came with Hitachi MAFs.
Comment
-
Joo sama homma, pitkälti yli 5 vuotta ollut nykyinen maffi käytössä ja ihan öljytyllä suodattimellakin ajettu. Ei pitäisi siis hajoilla juurikaan.
Voisiko olla johdot jossain kuorineet itsensä paljaaksi yms. ? Niitä olen korjannut itseltäkin, vanhat piuhat on melko haperoa.
Comment
-
Onko keltanen viiva mitä pyytää ja harmaa toteutunut? Keltanen viiva menee kolme ruutua korkeammalle, kun harmaa?
Itse asiassa menee välillä miten sattuu ja välillä käsikädessä. Maffin piuhan irrotti niin en tiedä alkoiko liikkumaan paremmin vai kuvittelenko.Viimeksi muokannut kille666; 29.8.2015, 19:27.
Comment
-
Painetestiä tein uudemman kerran ja mitään ylimääräisiä suhinoita ei mistään kuulu ja ei pitäisikään, koska kaikki letkut uusittu. Tuota painetestiä tehdessä kuuluu pieni pulputus konehuoneesta normaalia?Toinen kysymys kuuluuko huohotin järjestelmästä mikä irroitetaan y-putkesta tulla ilmaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiTarvis jälleen tarkkaa ja pätevää faktaa. Risassa vakionopeudensäädin ei toimi ja nyt on tiedostettu vika.
17947 - Clutch Pedal Switch (F36)
Tämä johti siihen, että on uusittu tuo katkaisija, mutta eihän tuo auta kun ei tule jännitettä koko pistokkeeseen..Nyt siis kaipaisin apuja. Tuohon katkaisijaan tulee puna-vihreä sekä sini-musta johto. Sinimustahan on maa, joten eikö riitä, että tuon punavihreän johdon uusii suoraan Ecu:n liittimestä tonne katkaisijalle siinä toivossa, että johto on jostain poikki? Tuskin Ecu:n päästä on pimeänä, jos kerta jättää tuon vikakoodinkin?
Tuleeko toi kyseinen punavihreä johto siihen Ecu:n alla olevaan valkoiseen liittimeen, mihin vakkarin viiksen pinnit myös tulevat? Ja samojen johtojen kaverina kimpassa Ecullekin? Onko jollain tiedossa Ecu:n pinnien selitykset tai sitten vain se varma fakta, mistä vedän uuden johdon tonne katkaisijalle.
Comment
-
-
Tuossa lienee ribe-kannalla olevat pultit? Itse olen meinannut moista fixukselta käydä kyselemässä. Aiemmin hommasin pitkän (olikohan 20cm) xzn-hylsyn yksien 2.8 kansien irroitukseen, mutta toiset kannet on tuolla toisella kannalla.
Hintaa tuolle en muista, mutta ei paha ollut mielestäni. Ja piti tilata, joten heti ei saanut mukaan.
Tuolla aiheesta. Tuolla olikin tuo minunkin vastaus ja 200mm avain se olikin.
Comment
Comment