Onko normaalia, kun perän vetareiden tumpeissa on milli päittäisvälystä ja hieman poikittaista?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kille666 Näytä viestikuskin puoleista joutuu muokkaamaan, apparin puoli istuu paikalleen.
Kannaketta joutu rälläkällä rumasti hiomaan tietystä kohtaa ja pitäis nyt viellä käyttää alumiinihitsarilla vahvistamassa pikkusen.
Comment
-
63mm putken sisään pistin 57mm-> 50mm putken ja käytin hitsarilla. https://www.dropbox.com/s/5e3uum0ihm...08.00.jpg?dl=0
Comment
-
kille666: MAF johdotus
Tontzaa: EGT ihan mahdollinen, toki puolat, sytkävahvistimet, puolan "johdot" (eli ne tumpit tulppakaivossa puolien alla) ja tulpat yleisesti. Jos uudempia bokseja, niin niistä löytyy misfire diagnostiikkaa, joilla voi päästä yksittäisten puolien tai sytkävahvarien jäljille.
Comment
-
uus auto malli taas niin pari pika kysymystä.
facelift s4. takajarru sylintereiden kierre on kummipäin? siis mäntää sisään painaessä täytyy kiertää oikealle vai vasemmalle?
autossa on symphony soitin ja bosen kaijuttimet+subi. haluis vaihtaa siihen näytöllisen soittimen ni meneekö ihan iso johto adaptereillä uusi soitin paikalleen niin että kaikista kaijuttimista plus subista kuuluu?
Comment
-
Dodii, uudet ketjut ja laaihaimet kiinni. Ketjut kohillaan ja merkeissä yms. Jakopää myös kasattu, lukituspultti paikallaa ja lukitusrauta myös. Konetta pyöritetty useasti, lukitusrauta ja lukituspultti menee aina paikoilleen suoraan. Eli niiden mukaan jako kohdillaan.
Vcds'llä nyt katsottu nokkien/jakohihnan arvot. 093 kanava näyttää bank1 6.0*KW ja bank2 4.0*KW. Ovatko nämä nyt kohdillaan? Mitä noiden kuuluu olla? Pitääkö tarkastella muitakin kanavia? Autoa käytetty vain tyhjäkäynnillä.
Comment
Comment