No hyvä. Hitto kun ajelin poispäin ja kello löi kaheksan, niin välähti että ois pitäny etunivel ostaa ja vertailla onko se sama.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Omalla Audilla on menty 288 Tkm, olettaen vielä vakio ahtimet, Oettingerin ohjelmalla. Ei mitään ongelmaa ahtimissa.
Silloin tällöin tulee oikeata annettua, mutta yleisesti aika rauhaksiin ajeltu. Edellisellä omistajalla taisi olla 5-6 vuotta ja nyt minulla kohta 2 vuotta.
Öljyt vaihdettu n.10 tkm välein minun toimesta.
Auto on kyllä muutenkin loistokunnossa, vaikka ikää ja metrejä rupeaa olemaan.Viimeksi muokannut TarD; 8.7.2015, 15:46.
Comment
-
Redlinellä on ihan tavallistakin peräöljyä tuon heavyn lisäksi.
Itsellä on ollut sitä perässä ja laatikossa on myös Redlinen versio. Tuo Redlinen laatikkoöljy on mainiota kamaa, sitä on jokaisessa autossani ja myös duuniauton takkuileva laatikko alkoi toimia liukkaasti sillä.
Comment
-
Ässän kanssa kävi niin, että yhden äkin rupesi pitämään ääntä (kokkaketjun rallatukseksi sen heti paikansin), ääni oli ihan helvetin paha kun antoi kierroksia kovasta. Välillä piti (vähän pienempää) ääntä myös tyhjäkäynnillä. Ajoin hissukseen kotiin, auto seisoi 2vk. Kokeilin ja käytin auton kuumaksi ja annoin kunnolla jenkaa, ääni oli hävinnyt. Auto toimi normaalisti.
Noh en uskaltannut jättää asiaa siihen, aukaisin bank2 venkaopan josta ääni kuului ja sieltä paljastui haljennuut ketjun laahain. Myös ketju oli ottannut kanteen (ei pahasti). Mutta nyt vähän näyttää, että olisiko tuo kiristäjäkin entinen..
Tässäpä siis videon pätkä, osaako joku sanoa tarkemmin? Bank1 puoli on ihan kireä, eikä ole laahannut minnekkään. Ketjut on molemmilla puolilla merkeissään.
https://www.youtube.com/watch?v=9M2A2D1NX90
Comment
-
Tietääkö joku mikä kierre pakosarjan EGT reijässä millä nousulla? Meni kierteet Egt anturista ja otti vähän pakosarjan kierteetkin kipeetä.. Pakosarjan kierteet pystyy korjaamaan, mutta tuo anturi voi olla entinen.
Villevo: kiristäjä näyttäis olevan rikki ja vaihda se ketju samalla.
Comment
-
Olisikohan se ollut M12x1
Tässäpä siis videon pätkä, osaako joku sanoa tarkemmin? Bank1 puoli on ihan kireä, eikä ole laahannut minnekkään. Ketjut on molemmilla puolilla merkeissään.
Comment
-
Jani: Ässässä en ole ruvennut kokeilemaan miten tuo pelittäisi, siellä kyllä oli tuota öljyä sisällä kun auton sain ja ihmettelin perän jurnutus ääntä joka loppui vaihtamalla Kendalin STS:n.
Tuossa varsinaisessa harraste autossa huomasin levylukon kanssa sitä ongelmaa että kitkalevyt meni tukkoon eikä lukko enää pitänyt. Aloin tehdä sitten joka talvista huoltoa eli öljyt pihalle ja sinolilla pyörittely että lähti se molybdeeni mössö irti. Sen jälkeen ei ole kesäkausina ollut lukon kanssa ongelmia marjapuurolla.
Comment
-
Pitääkös kevyt vauhtipyörä myös paikoillaan ollessa ronklatusta? Huomasin tuossa että paikallaan ollessa vaihde vapaalla kun painaa nopeasti hieman kaasua kuuluu samanlainen ronklatus kuin pieniltä kierroksilta vedättäessä. Kytkin pohjassa tuota ääntä ei kuulu. Vai onko tässä ruvettava varautumaan myös vaihdelaatikko jumppaan?
Comment
-
Eli taas tuli huolestuttua turhasta. Eli tuo ääni kun tulee laatikon hampaista, niin sitä ehkä kannattaisi välttää kun sen voisi kuvitella aiheuttavan jonkinasteista kulumista. Pieniltä kierroksilta vedätykset kannatanee jättää vähemmälle ja suosiolla vaihtaa pienempää kehiin.
Comment
Comment