Lämmöllä mansikaksi ja taltalla halki. Saa myös ilman lämpöä mutta joutuu käyttämään enemmän väkivaltaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Tarkotus kohta ottaa ecu työnalle ja puukottaa saastekoodit poikkeen. Meinasin samalla vaivalla harraste mielessä laittaa lähtöpaukun. Tulikin mieleen, että kuinkahan äkkiä se tappaa katit? Vakio dp:t esikattien kanssa, pääkatit on tyhjät. Mitään varsinaista tarvetta tolle ei ole, kun ei tuu paikaltaan lähtöjä otettua.
Comment
-
Pääsääntöisesti en kattien kanssa lähtisi paukkua kokeilemaan. Jotkut kisakatit sen kestääkin mutta vakiokatti ei.
Tuskin se nyt kerrasta lopullisesti hajoaa mutta kyllähän sitä nyt kuitenkin tulee räntätettyä jos autossa paukku on, omaanikin laitoin koska vapari :)
Comment
-
Löysin pikku yllärin tänään, kun lohkon pintoja putsailin rätillä, etukampiakselin laipasta laturin puolelta viimeinen pultin reikä mikä laipassa on niin murtunut eli palanen nyt kädessä missä on puolet kierteistä.
Mietin uskaltaako jättää laittamatta pulttia ja tiivistää, että tiivistyykö tarpeeksi, koska melko lähellä on seuraavat pultit vai uusi laippa?
Comment
-
Pitäs olla joku miljoona kysymystä topikki missä sais kaikkea randomia kysellä, ettei tarvi uutta ketjua kuitenkaan tehdä. Sen takia täällä on kiva kysyä kaikkee. Ostin motonetistä SKF:n ulomman vetonivelen, onko siinä tuleva suojakumi käyttökelpoinen vai laitanko vanhan oem kumin sinne. Ei tollanen motonetin halvin tarvike kestäny siinä vuottakaan.
Comment
-
En nyt ole varma, että tuleeko tämä oikeeseen paikkaan, mutta laitellaan silti!
Eli B5 korin S4 hieman kiinnostaisi, kun rupeavat olemaan jopa "edullisia".
Eri merkkien nelivedoista on jonkun verran kokemusta eikä sitä nelivetoa mielellään pois vaihda kun sillä yhden talven on ajellut niin mieleen juolahti, että josko sitä ens talvena mentäis hieman tehokkaammalla quattrolla.
Tuossa vaan nettiauton tarjonta on hieman niukkaa omiin vaatimuksiini, lähinnä nuo kilometrimäärät oksettaa.
Esim. yhdellä tapauksella takanaan jo 250tkm ja ahtimet ovat alkuperäiset, mutta lastua kuitenkin tyrkätty. Liekkö hyrrät jo ehtoon puolella?
Kuinkas noissa kytkimet kestää? Vai onko vain käyttäjästä kiinni? :)
Joku jos jotain osaisi vastailla niin olisi mahtavaa!
Comment
-
...
:-) Kyllä ahtimien vaihtoon voit varautua. Omaan ex-ässään vaihdettiin 4paria ahtimia 260tkm aikana - ABT:n lastu uudesta.
Viimoset kesti 100tkm hyvillä öljyillä ja matalammalta lähtevän jäähdytyskierron kanssa.
Toki kaasun asennolla on vaikutusta, mutta mitä noilla tekee, jos ei kengi:-)
Comment
-
Kampiakselin lukitus tappi paikallaan niin ottaako pako tai imu venttiilit mäntää kiinni, kun käntää nokkaa pyörimis suuntaa? Äsken nimittäin yritin kääntää lukitus raudalla nokka-akselia pyörimis suuntaa kyllä se jonkin matkaa käänty, mutta alko ottaa pahasti vastaan taas toiseen suuntaan pyöräyttäessä käänty pienellä voimalla kohdilleen?
Comment
-
Comment
-
Comment