Mutta minkäköhän suuruisia heittoa mahtaa löytyy noista coscast valuista?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
"My head is ARJ and there was ~2mm difference between the ports, smallest vs largest were 54,5mm vs 56,58mm.!? Don´t know is there some reason for this or is it just poor manufacturing?"
Tarkoitin siis sitä, että jos kahdessa tai useammassa eri kannessa on eroa esim. 1 ykkösen imukanavan koolla 1-2mm. Tämä on huonoa valmistustekniikka.
On täysin eri asia, jos yhden kannen ykkösen ja kakkosen välillä on eroa vaikka niidenkin olisi toki hyvä olla samoissa toleransseissa.
Summasummarum: Jos kaksi tai useampi kansi ei ole identtinen kanavien mitoituksen suhteen, niin silloin on kyse huonosta valmistustekniikasta. Jos yhden kannen kanavat kanavat on eri kokoiset, niin silloin on kyse jostain ihan muusta.
Comment
-
Suunnittelin SAI pumpun ja combivalve poistoa. Kun mulla on joku stage 1 lastu ECUssa, niin ymmärtääkseni se saattaa olla lukittu. Eli ensin pitäisi kokeilla onko se lukittu vai ei. Ilmeneekö se heti, jos yritän lukea softan vai vasta muokattua softaa kirjoittaessa? Samalla oisin takalambdat ottanu käytöstä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viestiEikös 2.7:ssa ja 2.8:ssa ole samat startit ja laturit?
Comment
-
Tuli tilattuu silmät kii väärät kumit vaihteistoon, mutta pitää vaihtaa ne toisiin. Onko kukaan laitellu noita kumeja vaihteistolle http://www.nimark.fi/buy/FEBIBILSTEIN_31980_249/ Ovatko jäykät/käyvätkö edes paikalleen. Ton osanumero alta löytyy 4B0399151M
Comment
-
Aloittelija kyselee. Täällä ollu paljon puhetta siitä, mitä öljyä tonne perään ja laatikkoon kannattaa laitella. Eli kokeneemman mielipiteen tahtoisin. Ajattelin laatikkoon laittaa, Redlinen MT-90 ja sekaan n.25% tota Redlinen lightweightia. Ja perään laittas noi Redline shockproof hevyt.
Onkos tossa itse vaihdossa sitten mitään muuta huomioitavaa kuin että laskee laatikon öljyt molemmista propuista pois, ja uudet vaan sisään. Ennen en ole vaihdellut nimittäin. Kiitoksia jo etukäteen :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marko77 Näytä viestiTosiaan ovat tiukassa, itsellä katkes 6-koloavain pallopäästä. Lämmittäminen aina auttaa.
Comment
-
Millaista letkua tuonne hukkaportille meneviin putkiin voi laittaa originaalin tilalle ? Siellä on joku silikooniletku alkuperäisenä paikallaan ja se pääs repeämään kun asentelin noita uudestaan. Käykä perus alipaineletku lämpösukalla vai pitääkö jostain tilata silikoonista ? Kävin kaikki joensuun liikkeet läpi minne aina neuvvoivat "ei oo" liikkeistä, mutta ei löydy 5 tai 6mm sisähalkaisijaltaan olevaa silikoonista letkua mistään. Motonet tarjoaa vain alipaineletkua, mutta epäili että ei tule pitkään kestämään. Ei kehtais alkuperäistä ostaa, kun maksaa hunajata. Jos jollain on myydä 10 cm silikooniletkua, niin YV:tä saa tarjota.
Comment
-
Joo ne on vahvistettua silikoniletkua ja orkkikset maksaa hunajaa. Kovasti itsekin yritin liikkeistä ja netistä etsiä vastaavaa 5mm letkua mutta en löytänyt vahvistettuna. Tein sitten nuukana miehenä semmosen että otin N75 letkuista tuota vahvistettua letkua ja vaihdoin sinne ylemmäs/ oletettavasti viileämpään tilalle "tavallista" silikoniletkua. Tämän tein ennakoivana eli ei ollut vielä menny särki mutta noita kai vanhuuttaan näissä menee. Biltemasta muuten löytyy hyvät pihdit ja niitä puristettavia klemmareita, mikälie onkaan oikea nimitys niille
Comment
-
Rälläköin sen liitosjutun omasta pois ja kävin ostamassa fin-turbolta sopivaa silikooniletkua pätkän.Tyhmänä ikinä muista että joensuussa sellainenkin pulju on. Eli toinen puoli minulla on originaali ehjä (vielä) ja toinen puoli normisilikooniletku lämpösuojalla. Ja en tarkkaan saanut mitattua kumpaa se oli 5 vai 6 mutta samapa tuo, kun puristusklemmareilla pistin kiinni. Hyvin tuntuu pitävän.
Comment
-
Joulukuussa turbojen orkkis-paineletkut maksoivat Saksassa á 95,- + postikulut. Eli muistaakseni 213,- kotiin tuotuna. Osanumerot 078145718AA ja 078145718AB.
Nyt hinta näyttää olevan 101,-. Kukin arvioikoon onko järkevää, suhteessa omiin ratkaisuihin ja työmäärään.
Täältä: http://www.online-teile.com/audi/pro...18ab-rohr.html
Comment
-
Jakopää
Nokkien stefat, kiristinten ja venakoppien tiiv.
Ö-suodatin
Ö-pohjan tulppa
Kampuran etu+taka stefa
Kampuran pultti
Turbojen tiivisteet
Imuputkien o-renkaat
Kaasuläpän tiiviste
Kansien välisen jäähdytysnesteputken o-renkaat
Uusi ja hieno paisari
Syylärin liitoksiin o-renkaat
Vauhtipyörän+asetelmat pultit, laakerit
Vaihteiston akselin stefa?
Alipaineletkut
Löytyykös tuolta moottorista, konehuoneesta muuta tilaamisen arvoista tiivistettä ja pikkuhilpettä, mikä on jääny huomaamatta. Vaihtomotti on 131tkm rullattu, niin saa takaiskut jäädä avaamatta. Jälkijäähy näyttää pitävältä niin jääköön imusarja paikalleen.
Comment
-
Niin se on purkaja irrottanu ja hukannu toiselta puolelta pultit, niin joutaa käyttää irti kokonaan. http://jhmotorsports.com/shop/catalo...27t-p-980.html
Tuosta saankin varaosanumerot ton yhdysputken renkaille. Vai liekkö uskaltaa kaikki renkaat käydä vaan laakeriliikkeestä vanhat malliksi vieden? On taas niitä asennuspaikkoja mitä ei kehtaa turata kone paikallaan.
Comment
Comment