Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Semmonen kyssäri vielä, että kuuluuko 6-lovinen manuaali pitää poikkeuksellisen kovaa meteliä peruuttaessa?
Kovemmin peruuttaessa alkaa joo kuulostamaan miedosti "vanhan auton pakilta" tai ainakin luulen, että sitä ääntä tarkoitat. Ihan ominaisuus, ainakin itsellä ja kaverilla pitäny samaa ääntä.
Nyt on ruvennut kuulumaan jonkinlaista siritystä keskikonsolin kyynärnojan paikeilla, ääni kuuluu sattunnaisesti tasakaasulla, mutta vedossa häviää kokonaan. Voiko se olla jokin vaihdelaatikon laakeri joka on alkanut ääntelemään?
Puhaltimen moottori se ei ole ainakaan, se on todettu.
Mitäs eroa on kansilla joissa on öljylinja nokka pukkien välillä ja kansilla ilman. Kummatkos on sitten paremmat? Tuli ilman öljylinjaa olevat kannet kairattua isommiksi, että joutuuko tässä toisetkin suurentamaan paremmuuden vuoksi?
Meillä on risassa ollut outoa sammumis ongelmaa,sammuu ihan yhtäkkiä ja sitten saa sahata pitkään käyntiin.Mitään muuta vikaa/oiretta ei ole vetää ja kulkee ihan normaalisti.
Oireiden alettua vaihdettiin uusi bensapumppu kun oireet täsmäsivät siihen vikaan mutta ei vaikututusta.
Mitään vikakoodeja ei jää,nyt on loggeri kiinni jos siihen jäis jotain mistä pääsis jäljille.
Eikös hall-antureista jää vikakoodi muistiin jos ne kränää?
Onko facelift etu lokasuojat kiinnitykseltään samanlaiset kuin pre fl? Aattelin hommata uudet ruoste paikkailujen sijasta ja fl umpiotkin löytyy niin ei tartteis modailla. Lokasuojassa olevat vilkut on taitaa olla myös erilaiset?
Ei oo kokemusta motonetin lokareista, enkä oo vielä osto paikkaa sen tarkemmin miettiny. Alvadissa on ainakin halpoja mut istuvuudesta ei mitään käryä.
Löytyykö ässän kampuran pulttia ihan varaosaliikkeistä vai täytyykö laakkonen/nettikauppaan turvautua ? Motonetissä ei ainakaan ollut, kun joskus kyselin kannan kokoa. Tosin siellä aina sanoovat, että ässän osia ei valitettavasti heiltä löydy mutta onhan se sama pultti monessa muussakin mallissa.
Kävin elämäni kalliimman pultin laakkoselta ostamassa ku sai käteen. Varaosana ei ainakaan joensuusta sitä saa. Tuota seuraava etappi olis tuon kiristys. Oliko se 200nm+180 oikee vai enempi?
Ja ajattelin myös tiivistää ylemmän öljypohjan liitoksen, niin eikös tuo lähde pakettina irti koko höskä kun alemman öljypohjan tiivistin jo vuos sitten niin ei tarvitsisi sitä avata turhaa. Ja oliko kiristys momentit mitäluokkaa öljypohjan pulteille ?
Öljypohja lähtee kyllä pakettina jos poraat alempaan reikiä sen verran että saat sen sisällä olevat ylemmän öljypohjan pultit auki ;) Eli kannattanee kuitenkin avata myös se alempi... Momentti on 10 Nm M6 pulteille.
V8 kunkkupultin tilasin paikalliseen varaosaputkaan Audin orkkisnumerolla. Yllätyin melko positiivisesti kun osa tuli VAG OEM pussissa ja maksoi 17€. Sama naula marmorin hinnastossa yli tuplahintainen.
Comment