Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kyllä kait ne kiiloillakin lähtee, mutta itse olen irroittanut ne moskalla niinkuin tuossa ylempänä on kerrottu. En kyllä ole millään niitä samaan aikaan vääntänyt, vaan kunnon terävällä napautuksella ne ovat lähteneet irti. Varsinkin jos ne pitää ehjänä saada irti, niin kiiloja ei kannata käyttää.

    Comment


    • Miten on asian laita. Nyt kun tässäkin on sopivasti ihmetety tätä ecu asiaa niin mulla on nyt tuo 551c purkki omassa pirrassani.
      Jos nyt uuden ecun jostain hankin niin laitanko RS4 purkin vaiko ajaako facelift purkki täysin saman asian?
      Viimeksi muokannut varja; 2.3.2014, 14:26. Perustelu: pysytään asiassa.

      Comment


      • Tuleeko b5 RS4:n etujarrut(satula) vähemmän ulos navasta, kuin S4:n HP2? Eli saako vanteille lisätilaa, jos vaihtaa RiSan jarrut?
        Viimeksi muokannut TSami; 4.3.2014, 08:57. Perustelu: Edit: Tosiaan siis juurikin b5 kyseessä.

        Comment


        • B5 Risan? Ne on paljon litteämmät, eli tilaa tulee rutkasti lisää.

          Comment


          • Hyvä, kiitos vahvistuksesta! Nuo satulat tuottaa taas harmaita hiuksia uusilla kesävanteilla. Jos sit noilla RiSoilla sais vanteet siedettävästi kaareen(tai edes lähelle). Ja tiedän kyllä muut ongelmat noiden kanssa.. ;)

            Comment


            • Joo, ja niistä selviää rahalla ;) Minullahan oli ne Workin vanteet missä on tosi leveä lippa, ja ne on todella "vaativat" puolille. Mutta Risan jarruilla ne mahtui.

              Comment


              • 551C ecu ottaakin vastaan multimapit yms muut herkut. Multifuelia ei ota vastaan.

                Oikealla ohjelmistolla menee kirjoittaa OBD portista.

                Comment


                • Mikä se semmonen oikee ohjelmisto on? Mistäs se muuten kiikastaa et nämä vanhemmat boksit ei halua ohjelmaa obd:n kautta?

                  Comment


                  • MPPS toimii kuulema.

                    Comment


                    • EMCS toimii myös kuulemma. Multimapit mm.

                      Comment


                      • Tarkoitatko APR:n ohjelmaa?

                        Comment


                        • nojoo :)

                          Comment


                          • no sillä nyt ei saa kuin orkkikseen tai stage3:een. Eli kaikki muut modit on out.
                            Ja en muista olis s4:een edes multia saatavana apr:ltä.

                            Comment


                            • Niijoo, Varmaa tuo MPPS lienee sitte kattavampi

                              Comment


                              • MPPS on ohjelmointityökalu.
                                Sillä voi kohtuudella aika usean auton ohjelmoida ja lukea. Tai siis se kirjoittaa ja lukee vain.

                                Comment


                                • Mitäs nämä muut mukavuudet 551c ecuun on?

                                  Comment


                                  • launch control
                                    WOT eli kaasupohjassa vaihteenvaihto
                                    hard cut
                                    sitten mitä haluaa disabloida niin onnistuu myös

                                    Comment


                                    • Tuota onko joku ihan onnistuneesti tehnyt? Eräs ohjelmoija sanoi että ei onnistu. Ja onko tietoo miten tehdään? Tehdäänkö uusi kartta xdf:ään vai?

                                      Comment


                                      • Tästäkin nyt vähän kahta eri koulukuntaa? Itelleni myös 551c ecuun ei onnistu portin kauttaa ajo MPPS:llä ja sama homma ettei sais launc controlia, WOT jne. tehtyä.

                                        Comment


                                        • No tämmöisen infonhan minä sain:

                                          551C can have multimaps and LC WOT, but not multi fuel.

                                          You should be able to write it no problem with MPPS, but it won't read.

                                          Mutta sehän tulee testattua tässä.

                                          Comment


                                          • Ok, noihin "lisävarusteisiin" sain tiedon tosiaan softaajalta ettei onnistu. Ja MPPS:n käytöstä parilla ekalla kerralla meni ihan helposti uusi softa sisään, nyt se ei ota sitä enää kiroamallakaan vastaan vaan tuuttaa erroria. Mutta purkki pöydälle ja byteshooterilla softa sisään.

                                            Comment


                                            • Eihän se välttämättä kaikilta onnistukkaan.

                                              Comment


                                              • Veikkaan et joutuu uudet pohjat tekee .xdf:än puolelle. Pitääpä alkaa testailemaan.

                                                Comment


                                                • Tuossa nyt kun pohdiskellu että laittaisi seosmittarin vihdoin nii onko suosituksia mimmonen kannattais laittaa? Ja laittaako toisen lambdan tilalle vai pitäskö laittaa iha oma nippa?

                                                  Comment


                                                  • Oma mutteri se pitää hitsata. Ei sitä toista lambdaa voi ottaa poijes käytöstä. Aem on itselläni ja tyytyväinen olen ollut. Toinen hyvä vaihtoehto on plx dm6.

                                                    Comment


                                                    • Juu itsellä on 2 kpl Vems laajakaistoja, toiminut vuosikausia ok.

                                                      Comment


                                                        Tästä jollekkin halpa WB S4 3litran garreteilla. Jos alkoi kiinnostaa niin tiedoksi että hyvää ei saa halvalla tai tässä tapauksessa edes kalliilla jos hinta alkaa nousemaan. Toi on kuulemma varsinainen ongelmapesäke vaikkei kuvista sitä näekkään. Huono homma se että tuossa luulee ostavansa jotain erityistä onnekkaasti. Sain tietoa että mm. moottori on palanut, auto rullannut pariin otteeseen metsään ja vielä katon kautta ja moottoria ajettu ilman öljyjä jne.

                                                        http://www.ebay.com/itm/281279701350

                                                        Comment


                                                        • Järven toiselta puolen noita löytyy, mutta kun suomessa auto kaupan rehellisyys on heikonlainen. Niin ei just yhtään uskalla jenkkilän poikiin luottaa. Hinta olis kyllä semmonen että houkuttaa ostamaan, jos ois ehjä. Se kilpiin saantihan on sitten oma seikkailunsa.

                                                          Comment


                                                          • 551C ja 551D portista kirjoittamisen perusongelma on sama eli k-linja kiertää mittariston kautta ja tyypillisesti liikennöinti katkeaa ajonestosta johtuen. "Me7logger-johdotuksella" ko. ongelmasta pääsee eroon.

                                                            Comment


                                                            • Tätä vähän haisteltiin putkon kanssa, mutten innostunut ideasta ruveta johtoja tekemään mittariston ohi.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X