Tuota vähän jo mietin että joutuuko puskurin ottamaan huoltoasentoon. Ja siis tuossa letkussa oli ihan selkeä reikä, mistä vedet ruikki ulos. Toki termarikin voi vuotaa, mutta ainakin tuo letku menee vaihtoon.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Puskurin irrotus ottaa isomöhkövaparissa noin 10 minuuttia, onko bitissä sitten kaiken maailman välijäähdyttimiä kuinka paljon puskurin pulttien edessä? Keulapalaa tuskin kuitenkaan tarvii tuon takia ottaa huoltoasentoon, eihän laturiakaan yläkautta vaihdeta.
Comment
-
Eihän tuo kovin kauaa ota bitissäkään. Ei vaan jaksais parkkipaikalla alkaa moista tekemään. Mutta huominen näyttää miten tuon kanssa käy. Varmaan ekaks kokeilen kuitenkin alakautta pukkien varassa tuota vaihtaa. Olettaen että löytyy marmorilta hyllystä letkun pätkä. Henkisesti vaan jo valmistautumaan että ottaa sen puskurinkin huolto asentoon :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viestiVähän menee ohi aiheesta, mutta lukaiseppas hopsis edelliseltä sivulta maininta laturista :)
Comment
-
Teet tuollaisella supistusliittimellä jatkon. Siihen letkunpätkät kaveriksi. 19mm letku sopii myös siihen 20mm letkunippaan.
Eberspächer lämmittimen myyjiltä löytyy yleensä myös tuollaista.Viimeksi muokannut KimmoL; 7.8.2013, 10:25.
Comment
-
Löyty varastosta 18mm sisähalkasijalla olevaa letkua, jonka sai kiristettyä sekä venytettyä paikoilleen. Äkkiseltään ei ainakaan vuoda enää.
Tarviikos tuota jäähdytys järjestelmää ilmata jotenkin vai ilmaako se itse itsensä kuhan huolehtii että säiliössä on ainetta riittävästi?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiPumpun letku tai johdot estää anturin liikkeen ylös asti.
Onko pumpussa tai sen jälkeen takaiskua? Jos ei, niin paineet karkaa ja sen takia starttaus kestää.
Comment
-
Mun facelift s4 b5 avantissa oikea takajarrusatula ilmeisesti jumittaa. Uutta/käytettyä olen katsellut esim ebaysta. Myynti-ilmoissa joissakin mainitaan että ei sovi esim. faceliftiin... joidenkin myynti-ilmojen mukaan samat osat käyvät laajempaankin valikoimaan autoja ja jostain taas käsitin että nelivedoissa olisi kaikissa samat takasatulat. Mitenkähän mahtaa olla? tai onko kellään sopivaa osaa hyllyssä?
Comment
-
Suuttimia koittanu miettiä uuteen kokoonpanoon ja ei vaan tunnu ymmärrys riittävän kumpi näistä ois soveliaampi:
http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-450766-187/
vai
http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-450775-187/
Molemmat toimii E85. Molemmat riittänee siihen 550hv E85:lla. Mutta tuo adaptereilla tehty 1200cc vaan hämmästyttää. Onko sillä nyt oikeesti mitään väliä, onko siinä tuo holkki välissä?
Comment
-
Softa tulee Shark Performancelta. Käytetään samaa pohjaa mutta tietenkin ajetaan suutin kartta uusiksi. Tämä siis sisäänajovaiheen ajaksi bensalle tulossa.
Edit: Niin ja nyt purkaessahan tämä paljastui k04 viritteisesis vaan. Nekin kyllä ok kunnossa onneksi mutta tietääpähän jatkoa aatellen varautua ahtimia isontamaan, alakerta kun kuitenkin kestää ottaa vetoja.
Comment
-
Pikaista vastausta toivon. Nyt tarttis pikapikaa saada etuvetarin sisempi suojakumi. Kävin hakemassa parikin kumesta mutta olivat ulompia. Auto siis korjaamolla ja huomenna olis leima varattuna. Onko mätänetissä mitään, mikä käy sisemmäksi kumiksi? Eli jonkun toisen mallin vastaava. Ja kuskin puoli kyseessä.
Comment
-
Nää on mulla paikoillaan nytte
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=17-3309
Alkaa vaihto mennä rutiinilla
Comment
Comment