No minäpä yritän muistaa ottaa yhden tallilta mukaan, ja skannailen sen. Lähettäminen vie aikaa, eiköhän skannaamalla saa niin hyvän että piisaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viestiOnkohan konepellin eristeelle kenelläkään varaosanumeroa?
Comment
-
Kyllä se N80 pitää ääntä, joillakin enemmän, voi olla jo vanhuuttaan vähän löysä, niin rupeaa naputtamaan kovemmin. Kunhan ei vuoda virrattomana, niin on ok. Itsellä uusi, eikä sen ääntä moottorin äänen takaa kovin helposti kuule.
Se päästää bensahöyryjä imusarjaan, kun olosuhteet on sopivat.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viestiTuollain se puola istuu Touaregin adaptereiden kanssa.
Comment
-
Onko kellää nurkissa ylimääräistä käytettyä risan paineasetelmaa? Mulla levis eilen paineasetelma ja vaihto-osaa oisin vailla.
Nyt on sitten kertaalleen hajonnut risan ja CM paineasetelma. Tuli vaan pahaan aikaan kun lauantaina pitää lähtee rukalle, mutta onneks Tdiq otti auton työn alle pikasesti.
Comment
-
Yksinkertaiset johdotukset. Sytytyksenvahvistimilla menee kolme johtoa ristiin. Sytytyspuolien päässä muutetaan pinni-järjestystä ja siltaamalla tulee periaatteessa yksi maa lisää.Attached Files
Comment
-
Kiitos, mutta ei kerkiä kun loota mennee kasaan tänään marmorin osilla. Tarvetta siis vain käytetylle asetelmalle (ja levylle) jotka fyysisesti ehjiä ja orkkiksia, jotta marmorilta sais järkevän hintasen X-vaihto-osan. Mun asetelma on hajonnut joten ei käy vaihto-osaksi.
EDIT: mun osissa ei ollut audin leimaa kun tulivat aikoinaan jenkeistä VAST:ltä.
Comment
-
Näköjään tarvitsisin myös käytetyn kytkinlevyn. Mulle siis kelpaa täysin kuluneetkin ja lipsuvat kytkimet kuhan ne on orkkis audin osia että saa kytkimen vaihto-osa hinnalla joka on järkevä!
Ei toi ollutkaan CM:n asetelma joka hajos vaan LUK ja ei kelpaa vaihto-osaksi kun ei ole audin rinkuloita (kun tuli VAST performancelta keraamisen kytkinlevyn kanssa).
Mulla on nyt kaksi kertaa katkennut paineasetelmassa oleva kynsi joka on se jousto osa keskellä. On noita muillakin katkeillut, mutta en tiedä onko muilla kahta kertaa. Tämä hajos kolmosen kiihdytyksessä tasakaasulta jonka jälkeen kun polkasin kytkintä tuntu kytkinpoljin tosi oudolta hetken (tais katketa korkeilla kierroksilla kytkintä painaessa?), joten ei mitään vaihtorykäsyä ollut joka ois sen hajottanut. Sen jälkeen loppumatkalla ei ollut ongelmia. Seuraavana päivänä parkkihallissa kakkosella tuntu taas oudolta ja kytkin lopetti täysin toimintansa eikä auttanut sammuttaminen ja startilla rykäsykään vaihde päällä.
Illalla kun sen hain ja käynnistin startti päällä että pääsis ajoon niin kytkin toimi taas normaalisti. Se kynsi menee välillä pahaan väliin jollon loppuu kytkimen toiminta.
Comment
-
Comment