Alkuperäinen kirjoittaja Purje ja Moottori lehti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Ne on ollut pystyssä, kun ostin diudin.
Aina oppii uutta.
Bybassit oli sen verran isot, että eivät mahtuneet oikein olemaan.
Onneksi tuli auton mukana uudet bydassit. Nyt on alkuperäiset paikallaan.
Edellinen omistaja sanoi, että alkuperäiset eivät kestä.
Mistä saisi parhaat/kestävimmät bybassit, jotka sopisi alkuperäiselle paikalle?
Pitää käydä illalla koittamassa. Onko vedossa eroa.
Oli ero vedossa. Lähti alempaa vetämään ja tuntui vääntöä tulevan lisää alakierroksille.
Väännön huomasi kylkimöyryssä :) Lähti paljon tasaisemmin kylkiedellä.
Comment
-
-
Noissa APR:n pässeissä saattaisi olla ideaa jos niiden vaihto olisi hankala homma. Mutta etenkin tuossa Bittiläisessä saksalainen insinööri on tehnyt vahingossa hommasta aivan liian helppoa :)
Turhuuksia tuommoset APR...vakiopässit toimii 100% eikä jäädy talvisin :D
Comment
-
Kiitos vastauksista!
Ollaanko tuolla RS Y-putkella hakemassa tehoa vai pelkkää tuningia? Kummassakaan se tahdo antaa vastinetta rahoille.
Comment
-
Tässäpä mitattua faktaa osien mitoista.
Koodi:S4 Y-putki, tulo sisä/ulko, lähdöt sisä/ulko. 80/87,5 mm 51/57 mm. RS4 Y-putki, tulo sisä/ulko, lähdöt sisä/ulko. 85/89 mm 65/68 mm
Comment
-
Kysäisepäs Toni vaikka marmorilta onko noihin saatavilla jotain tiivistesarjaa tms. Ei nuo kuitenkaan niin ihmeellisiä ole rakenteeltaan ettei voisi purkaa, puhaltaa (lasi/hiekka) ja laittaa uudet tiivisteet niin ovat sitten uudenveroiset. Kummempaa upgradea ei ole tarjolla kuin heikin mainitsemat adapterit, joiden kanssa mahtu 300mm levyt.
Comment
Comment